NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مره مستحيل طبعا يا خال .

اقل حاجه ثلاث مرات ... احنا گ ستات معروفه ثلاث مرات اقل حاجه فعلا .

اول مره بعد الدخول بسبب الاشتياق والمداعبه دقيقه او اتنين وطبيعي لازم ننزل ... المره الثانيه ابسط الاشياء في الوسط لو الشريك بيعتل وطبعي نسخن .... والأخير مفروغ منها الاورجازم.

انا مع اني مختونه بس عادي ممكن في الشوط الواحد اوصل ل 6 تنزل وطبيعه جسمي بقذف خارجي لو الشريك بيحب ينزل على جسمه .
لفت انتباهى جملة مع انى مختونة الا انى بنزل ممكن 6 مرات الختان عمره ما كان سبب فى البرود الا لو معمول غلط فعادى انك تكونى مختونة وبتستمتعى لو اللى قام بالعملية دى شخص فاهم الختان لا يتعارض مع الشهوة او الاستمتاع لو اتعمل صح

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
ممكن ومش شرط كلهم تجيبهم بالايلاج

عشر مرات كتير اوي ده حتى الراجل مابيقدرش ينزل عشر مرات في العلاقه الواحده
الراجل ما يقدرش ابدا. لكن الانثى تقدر طول عمرها و فى اى سن تقدر طالما مستمتعة ومبسوطة .
إجابة حضرتك توضح انك معندكش اى فكرة عن النيك بين الجنسين و مفيش عندك اى تجارب عملية ولم تقرأ ابدا عن الموضوع
انت علاقتك الزوجية فى خطر داهم فظيع
انت تحتاج للثقافة الجنسية العميقة على ايد خبراء و مواقع متخصصة
الحق روحك

الراجل ما يقدرش ابدا. لكن الانثى تقدر طول عمرها و فى اى سن تقدر طالما مستمتعة ومبسوطة .
إجابة حضرتك توضح انك معندكش اى فكرة عن النيك بين الجنسين و مفيش عندك اى تجارب عملية ولم تقرأ ابدا عن الموضوع
انت علاقتك الزوجية فى خطر داهم فظيع
انت تحتاج للثقافة الجنسية العميقة على ايد خبراء و مواقع متخصصة
الحق روحك
انته ماعندكش قوة تركيز انا بقول كتير عشر مرات عليها واذا الراجل فنان يخليها تجيب العشره ده اذا هوا فنان في المداعبه والمعاشره

• عجبني
التفاعلات: قرمووط الطيظ
النساوين تبع حضرتى قرأت تعليق حضرتك ده و بتقول لحضرتك كلامك غلط و لو سمحت روح اتعرف و اعمل سيكس مع نتاية شديدة معلمة و انت ح تشوف الحقيقة و اسألها حضرتك ايه اللى نطر ده من كسك يا مدام وهى تقول لك انه الأو رجازم بتاعها .. سيبك من البنات و النسوان الكسر فرز ثلاثة دى و عيش حياتك بأة .. هو انت مستواك التعليمى معاك ايه ؟ خش على اى جوجل واكتب (Female Video of Orgasm liquid shooting)
يااسطي انت عبيط انا جايبلك الكلامي العلمي وانت جايبلي دليك من مواقع البورنو مواقع البورنو شغل افلام قذف النساء مصطنع والرجال الكميه الكبيره اللي بيقذفها الرجل في افلام البونو مصنعه برضه من اجل الاثاره وجلب المشاهادات والغريب ان كل اللي بيهري وبيرد عليا ومش عاجبه الكلام رجاله ومفيش ولا ست ردت وقالت الكلام ده غلط

يااسطي انت عبيط انا جايبلك الكلامي العلمي وانت جايبلي دليك من مواقع البورنو مواقع البورنو شغل افلام قذف النساء مصطنع والرجال الكميه الكبيره اللي بيقذفها الرجل في افلام البونو مصنعه برضه من اجل الاثاره وجلب المشاهادات والغريب ان كل اللي بيهري وبيرد عليا ومش عاجبه الكلام رجاله ومفيش ولا ست ردت وقالت الكلام ده غلط
انتظر لما واحدة ست ترد عليك

اعتقد لازم بشروط معينة زي مامدام دعاء قالت

مره مستحيل طبعا يا خال .

اقل حاجه ثلاث مرات ... احنا گ ستات معروفه ثلاث مرات اقل حاجه فعلا .

اول مره بعد الدخول بسبب الاشتياق والمداعبه دقيقه او اتنين وطبيعي لازم ننزل ... المره الثانيه ابسط الاشياء في الوسط لو الشريك بيعتل وطبعي نسخن .... والأخير مفروغ منها الاورجازم.

انا مع اني مختونه بس عادي ممكن في الشوط الواحد اوصل ل 6 تنزل وطبيعه جسمي بقذف خارجي لو الشريك بيحب ينزل على جسمه .
على حد علمى لو مختونه بيبقى صعب التنزيل

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هل طبيعي ان الست تجيب شهوتها اكتر من ١٠ مرات في النيك الواحدة
ارجوا الإفادة من اهل الخبرة
نادر أنه يحصل على حسب علمى أن الست شهوتها ضعف شهوة الراجل ب ٧اضعاف ومش متاكد كمان من المعلومة دى عشان مبقاش بهبد

لان البظر هو اكتر جزء حساس ف العضو الانثوى وهو الاساس فى الرعشه
هو المسؤول عن القذف ؟

• عجبني
التفاعلات: عاشق المجنونه
هل طبيعي ان الست تجيب شهوتها اكتر من ١٠ مرات في النيك الواحدة
ارجوا الإفادة من اهل الخبرة
ممكن لو شهوتها عالية و بتحب الجنس و بتثار بسرعة

اى كلام يا احلام ، محدش كلف نفسه و يحط السؤال على جوجل ،لكن الاكتشاف الحقيقى هنا ان نسبة كبيرة مننا عمرها لغاية دلوقت ما مارست الجنس الحقيقى و لا قلع الانثى الكلوت و لا نام معاها و لاشاف الفرج و لا المهبل based on content analysis

• جامد
اى كلام يا احلام ، محدش كلف نفسه و يحط السؤال على جوجل ،لكن الاكتشاف الحقيقى هنا ان نسبة كبيرة مننا عمرها لغاية دلوقت ما مارست الجنس الحقيقى و لا قلع الانثى الكلوت و لا نام معاها و لاشاف الفرج و لا المهبل based on content analysis

الي بيسأل جوجل في حاجات مرتبطه بالإحساس والمشاعر يبقى عباره عن إنسان ألى عبد تحت امر التكنولوجيا .... هنا بيتكلم عن علاقه مش سوال في المعلومات ؟

• عجبني
الي بيسأل جوجل في حاجات مرتبطه بالإحساس والمشاعر يبقى عباره عن إنسان ألى عبد تحت امر التكنولوجيا .... هنا بيتكلم عن علاقه مش سوال في المعلومات ؟
ضع السؤال يطلع لك عشرة آلاف بحث ميدانى و فحص عينات و أسئلة الى البشر والاجابات مرتبة فئات ودرجات واحصائيات دقيقة .. جربى

• هممم
ضع السؤال يطلع لك عشرة آلاف بحث ميدانى و فحص عينات و أسئلة الى البشر والاجابات مرتبة فئات ودرجات واحصائيات دقيقة .. جربى

طيب اساله مكاني السوال ده لو لقيت اجابه الصقها هنا ؟؟

امبارح صعبت عليا نفسي وقعد اعيط كتير فشخ ... تفتكر جوجل يعرف كنت حاسه بايه گ گ احساس مش كلام مرصوص ؟؟

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%