NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا ميولي طبيعيه كرجل لا بحب اللواط ولا الدياثه ولا الكلام ده بس حرفيا بحب فشخ فكره اني انيك شرف حد تاني و اني اذله مثلا مش اني انيكه لا اني مثلا اخليه يشوفني وانا بنيك او باغتصب واحده يعرفيها سواء ام اخت زوجه بنت خطيبه اي حاجه
هل ده ساديه ولا طبيعي ولا ايه

لا مش عادي ودي ميول شاذة

بص ... هوا لو دا علي السرير و ف العلاقة فا دا عادي انت كدا في بدايت ان تكون ماستر ب ف العلاقة بس وعلي فكرة ف اللي بيكون ديوث سليف بس اللي مش عادي هوا حوار الاغتصابب دا حاول تبعده من دماغم مش ل كونه حرام ل كونه ضرر ل الانسانية اللي ف كل واحد فينا

بص ... هوا لو دا علي السرير و ف العلاقة فا دا عادي انت كدا في بدايت ان تكون ماستر ب ف العلاقة بس وعلي فكرة ف اللي بيكون ديوث سليف بس اللي مش عادي هوا حوار الاغتصابب دا حاول تبعده من دماغم مش ل كونه حرام ل كونه ضرر ل الانسانية اللي ف كل واحد فينا
رايك يحترم وكل حاجه بس عندي اعتراض بسيط علي كلمه مش لكونه حرام مهو لو مش حرام مش هتفرق معايا ولا انسانيه ولا بتاع بس هو حرام فاهم قصدك في حوار الانسانيه بس مرجعي الاصلي هيبقي الحلال والحرام

• عجبني
التفاعلات: Ali-elshoky
شباب كتير ليهم نفس الميول

• عجبني
التفاعلات: حسام الصياد٢٠٢٢
انا ميولي طبيعيه كرجل لا بحب اللواط ولا الدياثه ولا الكلام ده بس حرفيا بحب فشخ فكره اني انيك شرف حد تاني و اني اذله مثلا مش اني انيكه لا اني مثلا اخليه يشوفني وانا بنيك او باغتصب واحده يعرفيها سواء ام اخت زوجه بنت خطيبه اي حاجه
وانا نفس الحاجة
وكل مرة كنت بنيك شاب كنت بتعمد اهين كرامته بحركات معينه
وطبع لازم اشتم اهله
وكنت معظم الوقت بعرق كتير قبل العلاقة علشان اخليه يمص زبي ورائحت عرق زبي تعلق بمناخيره
وكنت اذا السالب او المنتاك ضعف وخاف مني استفزو بالكلام عن اهله عن اي فضيحة او موضوع مخزي عنهم
وكمان في منهم كنت بخليه يلحس رجلي

• عجبني
التفاعلات: وسام بشارة
وانا نفس الحاجة
وطبع لازم اشتم اهله
وكنت معظم الوقت بعرق كتير قبل العلاقة علشان اخليه يمص زبي ورائحت عرق زبي تعلق بمناخيره
وكنت اذا السالب او المنتاك ضعف وخاف مني استفزو بالكلام عن اهله عن اي فضيحة او موضوع مخزي عنهم
كل ده بتعمله

• عجبني
وانا نفس الحاجة
وطبع لازم اشتم اهله
ده مرض محتاج لعلاج

• عجبني
وانا نفس الحاجة
وطبع لازم اشتم اهله
لا انا مليش في الشذوذ

• عجبني
هي فحولة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%