NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اولا انا لا ادعي المثاليه بس انا واحد لم بيبقى معايا وحده مش بشوف غيرها ولا بحب يكون ليا علاقات مع بنات غيرها فهل ده طبيعي كراجل ولا انا مش طبيعي لأن اغلب صحابي قالو ده مش طبيعي ولازم يبقى معاك بدل الواحده خمسه
الرجل الطبيعي يكون معه واحده
الي مابيعرف معنى الرجوله بيكون فاتح فندق وبيكون الفندق بغرف كتيررررره لانه بيكون فندق رخيص
الغالي للغالي والرخيص للرخيص
وهدا الحكي ينطبق على الاناث ايضا

الرجل الطبيعي يكون معه واحده
الي مابيعرف معنى الرجوله بيكون فاتح فندق وبيكون الفندق بغرف كتيررررره لانه بيكون فندق رخيص
الغالي للغالي والرخيص للرخيص
وهدا الحكي ينطبق على الاناث ايضا
إذا حب يتزوج ايش المانع؟

اولا انا لا ادعي المثاليه بس انا واحد لم بيبقى معايا وحده مش بشوف غيرها ولا بحب يكون ليا علاقات مع بنات غيرها فهل ده طبيعي كراجل ولا انا مش طبيعي لأن اغلب صحابي قالو ده مش طبيعي ولازم يبقى معاك بدل الواحده خمسه
طبيعي أنا كدا

لا مش صح
علفكرة انت بتكلم دكتورة جامعية متعلمة ودارسة ف امور كتير
ف فاهمة انا بقول اي كويس
مش بتكلم عيلة مراهقة
لا دانا شعري شاب من العلم والتعليم والمقارنات يعني مش عيلة دايرة ع حل شعري
دكتورة في ايه بالضبط 🤔

انت طبيعي جدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا مش صح
علفكرة انت بتكلم دكتورة جامعية متعلمة ودارسة ف امور كتير
ف فاهمة انا بقول اي كويس
مش بتكلم عيلة مراهقة
لا دانا شعري شاب من العلم والتعليم والمقارنات يعني مش عيلة دايرة ع حل شعري
حلو بردو الأبيض و شيك كدة

ابتسم يا عزيزي انت انسان محترم وبتقدر الست اللي معاك وده قليل فعلاً اليومين دول لان صراحه الموضوع محتاج اكتر من واحده😂😂😂👌🏻

انت صح واحنا الستات مش بنحب الراجل علية ستات كتيرة انا وبس في حياتة

لا مش طبيعي

شهوتي عاليه جدا جدا جدا بس انا مش بحب الخيانه وشايف اللي انا اعملو هيتردلي أو بمعني اصح هي هتعمل كده وتقولي زي مانا بعمل
التعدد مالوش علاقه بالاخلاص دا الي ضحكو عليك بيه للاسف ...
لو انت فعلا شهوتك عاليه زي مابتقول كان زمانك موافق علي فكره التعدد ومش هيهمك اذا كان اخلاص او لا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%