NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حصلت اه بس من حوالي كام سنة ومكنتش بتكدب ولا حاجة وفعلا كانت حقيقة وكان وقت جميل بس محصلش فيه جنس
بس دلوقتي الوضع صعب شوية تحدد اذا كان الشخص حقيقي ولا لا
مستغرب أن يكون أساس المنتدى انك تكون حر و بردو يكون فيه كدب 🤔

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: حنان و حب و 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
مستغرب أن يكون أساس المنتدى انك تكون حر و بردو يكون فيه كدب 🤔
الموقف اللي حصل معايا مكنش من المنتدي كانت علاقة سوشيال ميديا .... بس في رجالة دلوقتي عاملة بنات وكتير كمان

• عجبني
التفاعلات: Dot com
الموقف اللي حصل معايا مكنش من المنتدي كانت علاقة سوشيال ميديا .... بس في رجالة دلوقتي عاملة بنات وكتير كمان
ظاهرة كترت ..الغريبة أنه راجل و بيعمل بنت و مش بيكون بنت حلال ..لا بيكون بنت وسخة 😂😁

حصل و بقت علاقة اكبر من سكس عابر

• عجبني
ظاهرة كترت ..الغريبة أنه راجل و بيعمل بنت و مش بيكون بنت حلال ..لا بيكون بنت وسخة 😂😁
مسمهوش راجل بقي 😂😂

• بيضحكني
حصل و بقت علاقة اكبر من سكس عابر
العلاقة اللي لتستمر بعد الجنس ..بتكون علاقت صداقة قوية جدا 👍
صراحة و وضوح بدون كسوف ولا خوف
أنا أحب العلاقة دي لكن عمرها ما بدئت معايا من النت.

العلاقة اللي لتستمر بعد الجنس ..بتكون علاقت صداقة قوية جدا 👍
صراحة و وضوح بدون كسوف ولا خوف
أنا أحب العلاقة دي لكن عمرها ما بدئت معايا من النت.
بتبقى حظوظ و محتاجة جراءة طبعا

• عجبني
حصل مش من المنتدي

• عجبني
يمكن يحصل بس بلاش تنتظر حاجة زي كدا
عموما بلاش تنتظر ال يمكن
اقصد ان محصلش معايا اى حاجه ولا ارتباط ولا شات ولا اتعرفت على واحده كا اصدقاء اصلا فاهم انت

• الموضوع ده يدعو للتفكير
في حد سواء واحدة أو واحد نزل ديت مع واحدة من النت من شات جنسي أو عادي و تم فعلا و كان حقيقة مش حوار ؟؟و لما تم حقيقي كان الطرف التاني حاجة حلوة و ماكنش بيكدب ؟؟
حصلت مرتين الي كانوا تمام غير كده كله اشتغالات

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا عم هتقابل كتير ...النسوان كتير يا صديق هتلاقي 😁😂
بلاش استعجال
فالصعيد هنا ولاد مره و. س. خه

فالصعيد هنا ولاد مره و. س. خه
بالعكس
انت اللي لسة ماقبلتش...بس لازم تكون انت كمان مستعد و كمان تتواجد في الأماكن اللي ممكن تسمحلك بالكلام معاهم و تهدى كدا احسن تعمل مصايب😂😁

بالعكس
انت اللي لسة ماقبلتش...بس لازم تكون انت كمان مستعد و كمان تتواجد في الأماكن اللي ممكن تسمحلك بالكلام معاهم و تهدى كدا احسن تعمل مصايب😂😁
انا هادى وراسى ويتحكم فانفعالاتى كويس +ان انا عاوز اسكن فالقاهره او الاسكندريه عشان اخد راحتى

انا هادى وراسى ويتحكم فانفعالاتى كويس +ان انا عاوز اسكن فالقاهره او الاسكندريه عشان اخد راحتى
هي الفرصة صح هتكون اكتر
بس في أساس يا صديق الاهتمام بنفسك وجودك في أماكن الشخصيات اللي بتعرف تتكلم معاهم ..تكون جرئ..مهما كانت حالتك النفسية بلاش يبان عليك و تفتكر الست بتكون طالعة تفك عن نفسها ..يعني عايز شاب منطلق كله امل و طموح مش يأس ..وحتى لو مش معاك فلوس اوعى تقول و ديما يكون عندك امل و عندك حلول ..لازم تشد انتباها بحيويتك ..انت عندك فرصة و ميزة كبيرة انك شاب في سن العنفوان و القوة .
فاهم حاجة ؟؟

انا نزلت ديت من النت قبل كدا بس كان مع ست مش راجل

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و Dot com
حصل بس برا مصر

• عجبني
هي الفرصة صح هتكون اكتر
بس في أساس يا صديق الاهتمام بنفسك وجودك في أماكن الشخصيات اللي بتعرف تتكلم معاهم ..تكون جرئ..مهما كانت حالتك النفسية بلاش يبان عليك و تفتكر الست بتكون طالعة تفك عن نفسها ..يعني عايز شاب منطلق كله امل و طموح مش يأس ..وحتى لو مش معاك فلوس اوعى تقول و ديما يكون عندك امل و عندك حلول ..لازم تشد انتباها بحيويتك ..انت عندك فرصة و ميزة كبيرة انك شاب في سن العنفوان و القوة .
فاهم حاجة ؟؟
فاهم جدا انا عايش كدا ومش مبين بس خايف من حاجه انى مريض سكر وممكن لما اجى اجرب العلاقه الحقيقيه اول مره المرض يغدر ومينتصبش او اقذف بسرعه فا عشان كدا بتجنب بسبب الخوف من الغدر
انا فاهم كلامك بس معنديش الجراه انى اكلم وحده عينى عينك كدا اوقفها واكلمها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%