NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

في حد سواء واحدة أو واحد نزل ديت مع واحدة من النت من شات جنسي أو عادي و تم فعلا و كان حقيقة مش حوار ؟؟و لما تم حقيقي كان الطرف التاني حاجة حلوة و ماكنش بيكدب ؟؟
حصل اكتر من مرة
والنتايج بتختلف من مرة لمرة بس مجمل مش احسن طريقة

• عجبني
التفاعلات: sexypump
طب اية اجمل طريقة بالنسبالك
ان يكون في معرفة سابقة حقيقية وتعامل حقيقي في الحقيقة عشان نسبه كبيره من الطباع تكون اتعرفت

• عجبني
ان يكون في معرفة سابقة حقيقية وتعامل حقيقي في الحقيقة عشان نسبه كبيره من الطباع تكون اتعرفت
اها احسن طبعا
بس اول التعارف بيكون من النت مش كدا

في حد سواء واحدة أو واحد نزل ديت مع واحدة من النت من شات جنسي أو عادي و تم فعلا و كان حقيقة مش حوار ؟؟و لما تم حقيقي كان الطرف التاني حاجة حلوة و ماكنش بيكدب ؟؟
yes

• عجبني
اها احسن طبعا
بس اول التعارف بيكون من النت مش كدا
لا في ارض الواقع شغل او دواير اصحاب وكده

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: sexypump و drsniper666
  • أتفق
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There
حصلت مره

• عجبني
اه كانت جمده نييك

• عجبني
لا مكنش
و كانت حلوة ولا مش اد كدا ؟
أنا عارف انك عملتيها للتجربة و احساس المغامرة؟
هل ممتعة
دا السبب ومعملتش كدا غير لما اتعرفت عليه كويس جدا وكنت ضامنه النتيجه

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

انا تعرف بنساء كتير من النت وكتير منهم قابلتهم ومش شرط يحصل سكس كامل لان معظمهم بيكون عاوز حط يطبط عليها لكن ممكن يحصل فون سكس لو هي عاوزه او لو حسيت انها هتقبل بس كل ده كان زمااااان​

• عجبني
حصل بس كان فيه شويه كدب ملهمش لزمه

• عجبني
حصل مرتين من الفيس واحده قضينا يوم كامل مع بعض كان ديت عادي والتانيه اول ما شوفت شكلها كنت عايز اضربها قعدت معاها ٥ دقايق وهربت 😂😂

محصلش لسه بس وارد يحصل مين عالم 🤔

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%