NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لو كان سوى نفسيا و محترم عمره ما هيفكر كدة
بصى يا استاذه كان فيه قبل كده موضوع زى ده اتنشر بصيغة سوال انا إجابتى انه عادي اتجوزها بس لو هى ناوية تتوب عن كده انما المرادى انا جاوبت على الى فهمته لان الموضوع مش متفسر 100 فى ال 100 يعني
وكلامك صح ✅

• أتفق
التفاعلات: صديق المتحررين🤤
بص هو بيقولي انها مش هتعمل ده تاني وهو واثق ف دن وغير كده الصور والحاجه بيقول انها اتمسحت مش عارف
بدام اتمسحت وكمان البنت ندمانة فخلاص ينسى ويكمل خصوصا انها مش علاقة كاملة وده ليه ثواب انه يستر عليها بشرط انها تكون تابت عن ده

• أتفق
وغير كده هو بقاله اسبوعين قاعد بيفكر في المضووع ومبينلعا انه ندايق ومش عاجبه الي حضل
بس ايه سبب انها حكتلها السبب ده هو الى هيحدد هو هيعمل ايه بالظبط

غلط هيعيش طول عمره شاكك فيها و المشكله في الست انها عمرها ما بتنسي حبيبها الاولاني و ممكن تضعف اول ما بس يكلمها
دا ال تعبان ف دماغه ومش واثق حتي ف اهل بيته

• عجبني
التفاعلات: Alessandro Massimo
  • عجبني
التفاعلات: برنس الڪون
زوجتى ولدت يوم تزوجتها - طالما استقامت ووعدت بعدم الخيانة . يتوكل على ا ل ل ه .
لا يوجد انسان على وجه الارض لم يخطئ

زوجتى ولدت يوم تزوجتها - طالما استقامت ووعدت بعدم الخيانة . يتوكل على ا ل ل ه .
لا يوجد انسان على وجه الارض لم يخطئ
انا عاوز ابروز الكلام ده

• حبيته
التفاعلات: فكرى
هي مشكله من مشاكل واحد هني في المنتدي كلمني فيها
هو خاطب وخطيبته في موقف حصل ولنا الموقف ده حصل اطرت تحكيله التالي
انها الي كانت مصحابه زمان قبل ما يتخطبو وملحوظه هم عن حب
الي كانت مصحابه زمان كانت هي شهوانيه في الفتره بتاعته وبسبب الشهوه دي الشخص التاني لما جرجها في الكلام وبتاع بدء با نودز بعدها فديو كول بعدها راحتله البيت بتاع تلت مرات بس الي حضل كانت تفريش وتحسيس ولعب بس ممكن يكون حصل مص لاكن كا علاقه جنسيه كامه با دخول او فتح اي حاجه لا هو مش عارف يعمل ايه وهي بتقول انعة عملت كده بدافع ااحب وهو بيحبها اوي ومش عارف يعمل ايه غير كل ده هو دلوقتي شايفها ماشيه عدل مش بتعمل حاجه غلط وحتي ماسكه نفسها سواء في استمناء او اي حاحه تانيه نصيحتكو ليه ايه
انا من رأي أنة يسيبها من غير فضايح وترجع كل حاجة لية من غير مشاكل لان اللي زي دي مستحيل تتحط في بيت لانة لو مسافر وزي ما بيقول أنها شهوانية مش هتستحمل غسالة في سفرة وهتغلط مع حد من غير ما يعرف فالاحسن بلاش وكمان صاحبها هقرفها بقي بالنودز واللي معاة واكيد هو مصور الفيديو كول أو مصورها لما كانت معاة في البيت فهو مش هيسلم من كل دا

• عجبني
التفاعلات: 3sk_Nor
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: برنس الڪون
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هي مشكله من مشاكل واحد هني في المنتدي كلمني فيها
هو خاطب وخطيبته في موقف حصل ولنا الموقف ده حصل اطرت تحكيله التالي
انها الي كانت مصحابه زمان قبل ما يتخطبو وملحوظه هم عن حب
الي كانت مصحابه زمان كانت هي شهوانيه في الفتره بتاعته وبسبب الشهوه دي الشخص التاني لما جرجها في الكلام وبتاع بدء با نودز بعدها فديو كول بعدها راحتله البيت بتاع تلت مرات بس الي حضل كانت تفريش وتحسيس ولعب بس ممكن يكون حصل مص لاكن كا علاقه جنسيه كامه با دخول او فتح اي حاجه لا هو مش عارف يعمل ايه وهي بتقول انعة عملت كده بدافع ااحب وهو بيحبها اوي ومش عارف يعمل ايه غير كل ده هو دلوقتي شايفها ماشيه عدل مش بتعمل حاجه غلط وحتي ماسكه نفسها سواء في استمناء او اي حاحه تانيه نصيحتكو ليه ايه
لو أخدت لفة فى المنتدى هتلاقى أن أغلب الناس فيه حاجة عملوها و بالتالى أنا مش شايف صح أنه يحاسبها لأنه هو أكيد عمل حاجة حتى لو مش جنسية و لو أتعرفت ممكن تخلى الناس تقلق منه مثلا فعلى رأى واحد صاحبى هو له باللى هى فيه معاه بعد ارتباطهم , اللى قبله خلص

يعني يكمل ولا ميكملش 😂😂😂
ياسطا يكمل مهو كل واحد ليه ماضى هو انا اتنيل انيك واعمل الى انا عايزه وبعدين ادور على واحده متلمستش ولا ليها تجارب ده ايه الهناء ده منت لو كنت لميت نفسك من الاول كنت لقيت

بالظبط ده خلاصه الكلام
هيه مكنتش تعرفه عشان تكون خانته أو خانت ثقته
والماضى يخصها مش حقه يحاسبها عليه
ااي عندك حق لي راح راح خاص ان يكون ماهو موجود اصلا يحاسب على ايه افترى

برضو يبقى نفس موقفى ورايى
لأن لولا إصراره لو مش بتحبه وواثقه فيه مكنتش حكتله حاجه وكانت سهل عليها اوى تكدب عليه
بس واضح أن تصرفها كان غير كده وقالت بوضوح وصراحه.
يتحمل نتيجه إصراره طالما كان عايز يعرف
اهو عرف وهيه مكدبتش عليه
صح كيذا على بياض احسن شيء
غلط تاوييل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%