NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ماسة والماسة

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
وفي مره من المرات شفت لقطه واحد اسمر (اسود) يضم فتاه بيضاء ويمص شفتها ولما نزل سراوله وطلّع قضيبه (زبه) كان شكله طويل و
Banatarabxyz 76ef
ضخم جدا ويلمع في تلك اللحظه بدأت مشاعري الجنسيه تتحرك,لم اكن اعرف ان الازباب تختلف بالشكل والملمس وحتى الطعم ,اشتهيته بجد وتمنيت اني اكون مكان البنت الي في الفيلم , واذا بي اتابع المشهد للأخير
وبعد انا ناكني زوجي مارست العاده السريه خمس مرات وانا اتخيل المشهد,,لم انم في تلك الليله , ومنذ تلك اللحظه وانا احلم بمثل ذلك الزب الاسود ,,,

• عجبني
التفاعلات: Sandro و الحكمدار..
نفسك ف زب اسود يطفي نارك؟

• عجبني
التفاعلات: زوج الملكة سالي
وفي مره من المرات شفت لقطه واحد اسمر (اسود) يضم فتاه بيضاء ويمص شفتها ولما نزل سراوله وطلّع قضيبه (زبه) كان شكله طويل ومشاهدة المرفق 322277ضخم جدا ويلمع في تلك اللحظه بدأت مشاعري الجنسيه تتحرك,لم اكن اعرف ان الازباب تختلف بالشكل والملمس وحتى الطعم ,اشتهيته بجد وتمنيت اني اكون مكان البنت الي في الفيلم , واذا بي اتابع المشهد للأخير
وبعد انا ناكني زوجي مارست العاده السريه خمس مرات وانا اتخيل المشهد,,لم انم في تلك الليله , ومنذ تلك اللحظه وانا احلم بمثل ذلك الزب الاسود ,,,
انت اجمل قحبة بالمنتدى بتمنى نيك كسك وانا جاهز لاي شي بتطلبيه

• عجبني
التفاعلات: الحكمدار..
بلاش الرجاله السمر عشان الرجالة اللى عندنا فى المنتدى بتغيير و تحس بالنقص

• عجبني
التفاعلات: الحكمدار..
لا خلي بالك في رجاله احسن بكتير من الرجاله السمر

• عجبني
التفاعلات: CoConutzuz، ✨خرم طيزي كبير✨ و (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
عمرها ما كانت بلون البشرة انت بس اللي مش وخده بالك ان اللي بتشوفيهم في الافلام مجرد عمليات جراحيه للعضو زي الممثلات مش كل الستات مايا خليفه مثلا

ماالموضوع ده يعتبر فضفضه برده
في قسم الدياثة مخصص للأفلام والصور والنقاش

انما قسم الفضفضة نقاش بعيداً عن الميول الجنسية المختلفه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: CoConutzuz، (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ و أّلَسِـأّحًر
في قسم الدياثة مخصص للأفلام والصور والنقاش

انما قسم الفضفضة نقاش بعيداً عن الميول الجنسية المختلفه
يعني فيه قسم هنا للدياثة؟

• عجبني
التفاعلات: ✨خرم طيزي كبير✨
  • عجبني
التفاعلات: CoConutzuz
عمرها ما كانت بلون البشرة انت بس اللي مش وخده بالك ان اللي بتشوفيهم في الافلام مجرد عمليات جراحيه للعضو زي الممثلات مش كل الستات مايا خليفه مثلا
بالظبط كدا ياماستر

• عجبني
التفاعلات: أّلَسِـأّحًر
وفي مره من المرات شفت لقطه واحد اسمر (اسود) يضم فتاه بيضاء ويمص شفتها ولما نزل سراوله وطلّع قضيبه (زبه) كان شكله طويل ومشاهدة المرفق 322277ضخم جدا ويلمع في تلك اللحظه بدأت مشاعري الجنسيه تتحرك,لم اكن اعرف ان الازباب تختلف بالشكل والملمس وحتى الطعم ,اشتهيته بجد وتمنيت اني اكون مكان البنت الي في الفيلم , واذا بي اتابع المشهد للأخير
اتمنى تحققى كل اللى بتتمنيه

ياحيف عالرجالة انو فين

• عجبني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
ممكن تعمليها بجد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%