NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طبعا اى حد وانا منهم فاكر نفسى هيدخل يشقط بس الواقع غير كده الكل بيخاف ومحدش هنا بيقول الحقيقة بس المنتدى هنا حلو فى الثقافة والتوعية وهنا ناس كتير راقية بجد بس اخرهم كلام هنا وبس
صح هنا كلنا كلام

• عجبني
التفاعلات: جمال موسى
انا شايف انه الجنس ساهل هتجيب واحظه وتنام معايا وخلاص
بس حابب فكرة اني احب حد بجد...
نفسي احب
نفسي احب حد من غير مكون عارفه...
الحب هنا مستحيل

• عجبني
التفاعلات: صاحب السعااده
في الواقع بدور على الجنس، ولكن مش موجود هنا ناس سوريين

• عجبني
التفاعلات: نوده
  • عجبني
التفاعلات: Emadgr
  • عجبني
الحب هنا مستحيل
تتتوقعي مستحيل ليه
يعني انا مثلا حد الحمد لله بعد تعب كتير في حياتي بقيت مستقر ماديا
بس قصاد كدا خسرت الحب
الي انا نفسي فيه دلوقتي
وفي نفس الوقت نفسي احب واتحب من ورا الشااشه اوقات بحث انه هيكون صدق اكتر من اللازم
وصدقيني زي ما انا هنا وانتي وناس كتير محترمه عادي بالنسبالي اني اتجوز من هنا مفيش مانع لو حد محترم

بتسلى مش اكتر علشان هنا مش هتلاقى اى حاجه غير التسليه

يعني بردوا فراغ ووحده
اكدب عليكي لو قلتلك فراغ لاني فعلا ببقى مشغول جدا في شغلي وعندي كتير اشياء تخليني ماحسش بالوحده بس مع كل ده فيه حاجه نفسي اعملها وهيه اني اتكلم بكل حريه ومن غير تصنع مع وحده فاهماني وزي ماقلتلك ماتكنش صغيره

• عجبني
التفاعلات: Mike75 و نوده
قاعده لوحدى فاضيه طول اليوم و معنديش لا فيس ولا يحزنون فتقريبا كل يومى هنا
ليش ياعمري لوحدك، انا تحت امرك في ما تطلبين

عمري ما فكرت اني اكوّن اي علاقات عن طريق العالم الافتراضي لاني دايما بحس فيه بالزيف
لما دخلت من ايام الموقع القديم عجبني فكرة ان كل النسا هنا علشان هويتها الحقيقية مخفيه فشايله كل الاقنعة و الدفاعات الي بتحفظ بيها وجهتها الاجتماعية
عجبتني القصص الحقيقي منها فقط لاني لمست فيها مأساة اصحبها و معاناتهم النفسية الي اكتر من السكس و انا بطبعتي بحب القراية فكانت فكرة حلوة اني اقرا تجارب اشخاص طبيعيين غير متمرسين في الكتابة اصلا
و بعد كده لقيت حافز بيشجعني اني اخش كل يوم وسط زحمه الشغل و المسؤليات الي تقريبا مبنمش فيه غير ٦ ساعات بس هي اني
اترك اثر لطيف و احدث تغيير
لان في شباب و بنات كتير وهنا زي الورد و رجال و نساء هنا اغلبهم ناس مثقفة و متعلمة و في منهم البسيط المحترم الخجول الي عايز يقلع كل الاقنعة بس في منهم الي عنده وقت فراغ كبير مش عارف يوجهه و في منهم الي مفاهيمه عايزة حد يعدلها و في ناس كتير روحها اتجرحت نتيجه سلسلة من الاحداث الغير سارة

و المفاجأة اني بجد طلعت بشوية صحاب زي الفل نادرا ما تصادفيهم في الواقع الحياتي 🙏
كلامك عسل صافي

• عجبني
التفاعلات: Life selector
  • عجبني
انت بتدور علي ايه لما دخلت المنتدي ده
حب ولا جنس
بس هل ياتري هتلاقي اللي بتدور عليه
هتلاقي هنا حب
او هتلاقي هنا جنس
ولا هو مجرد تفريض وقت وطاقه
دخلت المنتدى من اول بدياته ممكن من عشر سنوات تقريبا لانه كان فى وقتها اكتسح منتديات
كتيرة مثل(نسوانجي -وكسكوس -وكان فيه منتدى عراقى رائع جدا واختفى قبل عشر سنوات)
وكان فيه جروبات سكس على جوجل على سبيل المثال(جنس حتى الموت) كان صاحبه سورى وكل هذا اختفى
اما لماذا دخلت كل هذه المواقع وقتها حبا فى مشاهدة العرى اما الان للتسليه فقط لاغير

انت بتدور علي ايه لما دخلت المنتدي ده
حب ولا جنس
بس هل ياتري هتلاقي اللي بتدور عليه
هتلاقي هنا حب
او هتلاقي هنا جنس
ولا هو مجرد تفريض وقت وطاقه
علي جنس بدون حب

وقت فراغ مش اكتر لا حب ولا غيرو لأنو محدش حيحب بنت اتعرف عليها فموقع سكس

بعد الطلاق جيت هنا وناقصني بصراحه الحب والاحتضان قبل الجنس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة