NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انت بتدور علي ايه لما دخلت المنتدي ده
حب ولا جنس
بس هل ياتري هتلاقي اللي بتدور عليه
هتلاقي هنا حب
او هتلاقي هنا جنس
ولا هو مجرد تفريض وقت وطاقه
جنس ومتعة

• عجبني
التفاعلات: نوده
حب ولا جنس
هتلاقي هنا حب
او هتلاقي هنا جنس
طبعا اى حد وانا منهم فاكر نفسى هيدخل يشقط بس الواقع غير كده الكل بيخاف ومحدش هنا بيقول الحقيقة بس المنتدى هنا حلو فى الثقافة والتوعية وهنا ناس كتير راقية بجد بس اخرهم كلام هنا وبس

• عجبني
حب ولا جنس
هتلاقي هنا حب
او هتلاقي هنا جنس
انا شايف انه الجنس ساهل هتجيب واحظه وتنام معايا وخلاص
بس حابب فكرة اني احب حد بجد...
نفسي احب
نفسي احب حد من غير مكون عارفه...

• عجبني
عمري ما فكرت اني اكوّن اي علاقات عن طريق العالم الافتراضي لاني دايما بحس فيه بالزيف
لما دخلت من ايام الموقع القديم عجبني فكرة ان كل النسا هنا علشان هويتها الحقيقية مخفيه فشايله كل الاقنعة و الدفاعات الي بتحفظ بيها وجهتها الاجتماعية
عجبتني القصص الحقيقي منها فقط لاني لمست فيها مأساة اصحبها و معاناتهم النفسية الي اكتر من السكس و انا بطبعتي بحب القراية فكانت فكرة حلوة اني اقرا تجارب اشخاص طبيعيين غير متمرسين في الكتابة اصلا
و بعد كده لقيت حافز بيشجعني اني اخش كل يوم وسط زحمه الشغل و المسؤليات الي تقريبا مبنمش فيه غير ٦ ساعات بس هي اني
اترك اثر لطيف و احدث تغيير
لان في شباب و بنات كتير وهنا زي الورد و رجال و نساء هنا اغلبهم ناس مثقفة و متعلمة و في منهم البسيط المحترم الخجول الي عايز يقلع كل الاقنعة بس في منهم الي عنده وقت فراغ كبير مش عارف يوجهه و في منهم الي مفاهيمه عايزة حد يعدلها و في ناس كتير روحها اتجرحت نتيجه سلسلة من الاحداث الغير سارة

و المفاجأة اني بجد طلعت بشوية صحاب زي الفل نادرا ما تصادفيهم في الواقع الحياتي 🙏
صح جدا

• عجبني
التفاعلات: Life selector
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: 👑Godzila👑
اولا مستحيل حد يلاقي الحب في المنتدا ده عشان المنتدا اصلا خيالي كله وهم وحتى اذا لاقى اللي بدور عليه برضه للترفيه والتسليه معقوله حد هايحب حد من منتدا متنوع ؟ وكله تسليه وبس والطاقه يخرجها في الجواز الحلال مثلا او في شغله
صح

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر
ولو بتقصدي الجنس كعلاقه فهو صعب جدا نلاقيه
لو بتقعدي الجنس معلومات وصور وقصص وخبرات وكده فده متاح ومتوفر واكيد كلنا بندور علي ده
الصداقه حاولت ولسه بحاول بس مش نجحت
وتقصية وقت وتفصيل طاقه احيانا
👍

• عجبني
التفاعلات: Lucifer. و بنوتي اسمر
بالبداية فضول استشكف هالنوع من المنتديات وجذبني القصص بتلاقي قصص حلوة ومنطقية وواقعية وبتلاقي قصص بتحسو فيها مبالغة
القصص بس

• عجبني
التفاعلات: جورج السوهاجي
ولا حاجه من دول لاني دخلت اولا للقصص وثانيا اني يمكن الاقي وحده اتكلم معاها بحريه وبدون اي اهداف جنسيه بس نتكلم في كل حاجه وماتكونش صغيره
يعني بردوا فراغ ووحده

• عجبني
التفاعلات: magdy30
أنا أول ما دخلت نسوانجي القديم كنت داخل عشان الجنس ولما فهمت الدنيا وان كل الناس محترمه واغلبيه الناس كانت داخله تفريغ طاقه ونتعرف على ناس تانيه
أما دلواتي أنا داخل استفيد وافيد
جدع

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
  • عجبني
التفاعلات: بلا عنوان
هو داخل افضي حبة الطاقه الي عندي و طلع

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل