NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا بحب احس اني مع حد اقوى وارجل كدا
بس مثلا كيفي في فيديوهات السكس هو الفرجة على سكس عادي بين راجل وست بس بتخيل نفسي انا الست اللي طيزها بين ايدين الراجل وبيقفش فيها وبيلحسها وينيكها؟وبحب اوي البس لانجيري وشكلي فيه بيهبلني تحديدا لو ضيق شوية وقافش على طيزي
انا كدا بنوتي؟

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: enta 7abiby, تبادل هارد اوي, Meme 7lweat و شخص آخر
بس مثلا كيفي في فيديوهات السكس هو الفرجة على سكس عادي بين راجل وست بس بتخيل نفسي انا الست اللي طيزها بين ايدين الراجل وبيقفش فيها وبيلحسها وينيكها؟وبحب اوي البس لانجيري وشكلي فيه بيهبلني تحديدا لو ضيق شوية وقافش على طيزي
انا كدا بنوتي؟
انته لسا بداية ميولك للبنوتي وحين تتقبل وضعك الجديد وتحس من داخلك بالانوثه حينها نقول عليك بنوتي هذا حسب ما اعرفه من صديق لي بنوتي

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انته لسا بداية ميولك للبنوتي وحين تتقبل وضعك الجديد وتحس من داخلك بالانوثه حينها نقول عليك بنوتي هذا حسب ما اعرفه من صديق لي بنوتي
انا بحب كدا من زمان جدا واي فرصة اعرف البس فيها كلوت فتلة ولانجيري وبرا بلبسهم وبتصور بهم وبتعجبني اوي الصور
بس بجد بحب السكس العادي بس بشوف نفسي مكان الست مش الراجل

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby، Elboob و Hus9
ياض دا إحساس نيك الكس مالوش حل .. يا سلام كده لما تحط زبك فى كس واحدة وهى تتشرمط على زبك وتقولك : ارحمنى .. عالم تانى من المتعة ..

كلمنى خاص فهمنى اكتر

ياض دا إحساس نيك الكس مالوش حل .. يا سلام كده لما تحط زبك فى كس واحدة وهى تتشرمط على زبك وتقولك : ارحمنى .. عالم تانى من المتعة ..
بعيدا عن اني مش متقبل ياض دي
بس دا اللي بحسه عشان كدا بسأل

اا
انا بحب كدا من زمان جدا واي فرصة اعرف البس فيها كلوت فتلة ولانجيري وبرا بلبسهم وبتصور بهم وبتعجبني اوي الصور
اااه يعني صرت متقبل دورك في الجنس وتشوف نفسك مكان الست صرت تعيش جو الستات في النيك كدا انته بنوتي واتمنى اقابلك على الواقع واتعرف بيك لاني بحب البنوتي وكان معي صديق بنوتي من قبل بس سافر عليا

أنا آسف لكلمة (ياض) بس أنا بقولها لاخواتى واصحابى عادى ومتعودين نقولها لبعض وأنا معتبرك صاحبى .. وبالنسبة لإحساسك .. دا أى حد بيحس بيه فى فترة من حياته وبتعدى .. لكن لو تركيبة فى جسمك أو عندك خلل هرمونى يبقا غصب عنك

لسه ميولك في الاول خليك حريص واتعرف علي ميولك واحده واحده

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
انا كدا بنوتي

انا كدا بنوتي؟
كدا انت احساس بس هتحب الموضوع اكتر وتحس بأنوثتك صح لما تبقى مع راجل

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby و salem-sissy
انا كدا بنوتي؟
نفس وضعي بالظبط لكن انا لبسي كله في البيت كده

أنا احمد 34
مش بحب كلمه موجب وسالب
بس أنا ببحث عن عن حد احتويه أكون عنده كل حاجه مابينا صداقه وحب ومشاعر يكون قدامى أنثى بجد وقدام الناس ولد
حد يكون من مشاعره الداخليه حاسس أنه أنثى وبيدور على حد محترم مش مهم آوى الجنس بس الأهم الصداقه والمشاعر
مش بحب الدياثه أو المحارم
بس الأهم يكون بنوتى من جواه
لو حضرتك فيك المواصفات دى أو بتبحث عن المواصفات دى
وتكون صادق أهم حاجة صادق ياريت نكون اصدقاء

انا كدا بنوتي؟
نتعرف خاص

المتعه ليس لهاحدود

انا كدا بنوتي؟
نفس الشعور ترى أحب اغري الرجال لكني في الواقهدع عادي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%