NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عنتيل منصورهَ

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا من منصوره طبيعت شغلي انا مشارك واحد هوا بيرسم تاتو وشم وانا بعمل مساج وعلاج طبيعي لي جسم مهم انا بخاف اتعامل مع ستات مصريه بحس ست تاذيني في شغلي تتبلا عليا ياعني بحب اتعامل مع اجانب عشان عادي ياعني عندهم ايزي مصريه بحس بغموض او احساس في حاجه غلط هتحصل وشريكي بيتخانق بسبب رفضي واني انا مش بعمل تاركد بتاع شهر

• عجبني
التفاعلات: Mostafaelshazly
انت ليه محسسنا انك اجنبي وبتتكلم عربي مكسر

• عجبني
التفاعلات: Ahmed samo
انا من منصوره طبيعت شغلي انا مشارك واحد هوا بيرسم تاتو وشم وانا بعمل مساج وعلاج طبيعي لي جسم مهم انا بخاف اتعامل مع ستات مصريه بحس ست تاذيني في شغلي تتبلا عليا ياعني بحب اتعامل مع اجانب عشان عادي ياعني عندهم ايزي مصريه بحس بغموض او احساس في حاجه غلط هتحصل وشريكي بيتخانق بسبب رفضي واني انا مش بعمل تاركد بتاع شهر
لاء طالما انتا شايف شغلك يبقى مفيش سبب تتبل عليك

• عجبني
التفاعلات: عنتيل منصورهَ
اشتغل بالطريقة اللى تريحك عشان تعرف تشتغل ولو اشتغل مع مصريين تبقى التعامل يعلمهم يناسب كل شخصية عشان ميحصلش مشكلة اكيد حنلاقى اختلاف كبير بين الأجانب والمصريين عشان كدة ادرس الموضوع كويس لو حتاخد الخطوة دى

• حبيته
انت ليه محسسنا انك اجنبي وبتتكلم عربي مكسر
لا مش كدا خالص بس انا كنت شغال في طابه وي شرم شيخ طبيعت شغلي اجانب جيت هنا واستقريت عشان كدا مش عارف اتعامل

اشتغل بالطريقة اللى تريحك عشان تعرف تشتغل ولو اشتغل مع مصريين تبقى التعامل يعلمهم يناسب كل شخصية عشان ميحصلش مشكلة اكيد حنلاقى اختلاف كبير بين الأجانب والمصريين عشان كدة ادرس الموضوع كويس لو حتاخد الخطوة دى
عشان كدا بتشتت

• عجبني
التفاعلات: Ayman large
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بالظبط كدة كان بينهما مع اجانب وظلوقتى مطالب التعانل مع مصريين فرق كبير جدا فى طريقة التعامل
وغير كدا بيبقا سعات جوزها معاها ويدخل معاها ولو لقاني شب يرفض ويحصل مشكلا وبعدين سعات مراتو تهديه وتحس وانا بشتغل هوا عايز يضربني 😂😂😂

وغير كدا بيبقا سعات جوزها معاها ويدخل معاها ولو لقاني شب يرفض ويحصل مشكلا وبعدين سعات مراتو تهديه وتحس وانا بشتغل هوا عايز يضربني 😂😂😂
مش للدرجاتى 😂😂😂اكيد اللى جايلك يبقى فاهم طبيعة الشغل اية بس

• عجبني
مش للدرجاتى 😂😂😂اكيد اللى جايلك يبقى فاهم طبيعة الشغل اية بس
بيبقا سعات مراتو مفهما ان واحد ست هتشتغل

بص انت ادرى بطبيعة شغلك بس على فكره كل شغل وله مميزات وعيون وعليك انت اكتر شخص موجود فى الصورة
يعنى حضرتك اكتر شخص تاخد القرار مش احنا احنا عبارة عن ينوصلك النصيحة من وجهة نظر كل شخص وعليك الاختيار بعناية انسب قرار ليك وخالى بالك اتخاذ القرار مش سهل

• حبيته
بص انت ادرى بطبيعة شغلك بس على فكره كل شغل وله مميزات وعيون وعليك انت اكتر شخص موجود فى الصورة
يعنى حضرتك اكتر شخص تاخد القرار مش احنا احنا عبارة عن ينوصلك النصيحة من وجهة نظر كل شخص وعليك الاختيار بعناية انسب قرار ليك وخالى بالك اتخاذ القرار مش سهل
اخد قرار هيبقا احسن ليا اكيد ❤️

• عجبني
التفاعلات: Ayman large
انا عايز اتعلم رسم التاتو
ممكن تفيدني لو تقدر

• عجبني
انت المشكلة معاك ف ايه الأجانب ايزي معاك وبتمارس معاهم جنس لو انت طلبت منهم وخائف تعمل كدا مع المصريين ولا ايه عشان انت سائب الموضوع عائم مش موضح بدقة

• بيضحكني
انت المشكلة معاك ف ايه الأجانب ايزي معاك وبتمارس معاهم جنس لو انت طلبت منهم وخائف تعمل كدا مع المصريين ولا ايه عشان انت سائب الموضوع عائم مش موضح بدقة
مش كدا بس اجانب عادي بقول بخاف ييحصلي مشاكل ياعني من اخر تكون واحده عيزاني مثلا امارس حنب خايف يحصل حاجه منها اتاذي في شغلي

مش كدا بس اجانب عادي بقول بخاف ييحصلي مشاكل ياعني من اخر تكون واحده عيزاني مثلا امارس حنب خايف يحصل حاجه منها اتاذي في شغلي
بص انت بدل بتعمل مساج وبتحب شغلك ومهتم بيه خلاص هو انت يعني كل واحدة داخله تعمل مساج بتقولك انا عاوزه تتناك اكيد لا بس انت كان شغلك ف شرم وطابا ففي استمراريته ف الشغل لان المنطقة سياحية أما لو انت ف منطقة عادية هتتضر تشتغل مع مصريين عشان المكان مش سياحي

• حبيته
خلاص يا عم محلولة ...اكتب على المحل ممنون ستات مصريات الدخول (منعنآ لاحراج صاخب المخل ) وربنا يصبرنا على اللى بنشوفه

• بيضحكني
بص يا نجم
طبيعه شغلك
مفيهاش مشكله
المشكله هنا فيك.
مثلا بتشتغل معي اجانب وتمارس برحتك.
لكن المصريه صعب.
انت مش عارف تتعامل.
ارجع شرم وريح دماغك

• حبيته