NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال هل الموضوع دا شائع بين الستات و البنات؟

مشغول بيك

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الفل

كنت عايز اخد رايكم في حاجه هل البنات و الستات حاليا رغبتهم في الجنس قليله ؟ طبعا اوقات بقابل ستات مش كدا بس حاسس المعظم كدا و مش بقول اني بقابل كتير يعني لكن حابب اعرف

• عجبني
التفاعلات: . BabIlOo°«🐍❤️.
مساء الفل

كنت عايز اخد رايكم في حاجه هل البنات و الستات حاليا رغبتهم في الجنس قليله ؟ طبعا اوقات بقابل ستات مش كدا بس حاسس المعظم كدا و مش بقول اني بقابل كتير يعني لكن حابب اعرف
مش كلهم رغبتهم قليله في الاوقات دي

مساء الفل

صوابعك مش زي بعضها

صدقنى رغبة الست فى الجنس بتعتمد على الراجل اللى معاها يعنى لو بتحب الراجل اللى معاها او على الاقل فى ثقة واعجاب بينهم وبيعرف ازاى يديها قبل ما ياخد منها هتكون معاه اكتر ست شهوانية فى الدنيا

مساء الفل

يا بتتقل عشان قيمتها تزيد او مش مستلطفاك لكن هما هورني اكتر مننا بمراحل

بالعكس الأغلب حاليا رغبتهم مرتفعة ، لكن ممكن الي انت شفتهم هما مش متفتحين و منغلقين على نفسهم أو حاطين حدود

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش معنى ان الست او البنت لم تتجاوب معاك لجنس او مظهرش منها رغبة للنيك .. تبقا ست باردة او رغبتها قليلة ..
بالعكس ممكن تكون محتفظة بشهوتها لجوزها او منتظرة تتجوز .. او مش حاسة بانجذاب ليك عادي .. و ممكن تلقاها في العلاقة نار مولعة عادي .

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%