NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال هل الدياثه ليها علاقه بصغر القضيب؟

طيب اي الي بيوصلو للمرحله دي انه يخرج عن طبيعته؟
جو الفيديوهات السكس ويخش هنا يلاقى ناس مصوراه لحمها و منزله وكده

• عجبني
التفاعلات: Mai Muhamad
ملهاش دعوه بالحجم اعتقد
عن تجربه مع مرات واحد زبو اضعاف حجم بتاعي بس مش عارف يستخدمو هو ميوله كدا بيستمتع لما يشوفها مركوب عليها ووركبته هو كمان فى تاني مقابله بينا هو ومراته

• عجبني
التفاعلات: فحل على مرات اخويا و Mai Muhamad
يعني ليه دايما الي بيبقا دايوث قضيبه بيبقا صغير وهل في ناس بتحب الدياثه وفي نفس الوقت القضيب بيبقا كبير؟
دة ملوش علاقه بكبر أو صغر القضيب دي بتبقا ميول كل واحد في ديوثين كتير قضبهم اكبر من قضيب الفحل الي مع محرمو بس هوا متعتو وميولو كدة

• عجبني
التفاعلات: فحل على مرات اخويا و Mai Muhamad
أنا ديوث و زبى حجمو متوسط يعنى

• عجبني
التفاعلات: Mai Muhamad و فحل على مرات اخويا
في بيقولو تبع النفسيه وكده 🙂😹

انت حرر بقا انا مليش دعوه بيك لو اتقفشت🙂😹👍🏻
النفسيه صفر الميه يبشا واللـه 🙂😂😂

بعتني بكام ياعشري 🙂😂😂

• عجبني
منا مفهمتش بردو 🙂👍🏻😹
بصي كل الحكايه ب اختصار الدياثه دي مش فطره الذكر الطبيعيعه
يعني الحيوان لو شاف حيوان تاني بيقرب من الانثى بتاعته بيفشخ الدنيا فكال بالك الإنسان بئا اللي عنده عقل
ف هو حاجه كدا طفره وبيكون سببها غالبا تجربه حاجه جديده خارج إطار الجنس التقليدي ف بتعجبه ويستمر عليها ف بالتالي 90 % ملهاش علاقه ب حجم القضيب
ابسط مثال أن لو بنت عرفت أن اختها أو والدتها بتنام مع حد تاني هتضايق فشخ واهي بنت ومعندهاش بلبل 😂

١٨ سم و اتمنى ابقا ديوث

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعني ليه دايما الي بيبقا دايوث قضيبه بيبقا صغير وهل في ناس بتحب الدياثه وفي نفس الوقت القضيب بيبقا كبير؟
مالهاش علاقه تقريبا

• عجبني
هو سؤالك غريب فشخ. بتسألي ليه

• عجبني
كل واحد له متعته اللي بيحب يعيشها ملهاش دعوه بالحجم او غيره في رجاله متجوزه وازبارها كبيره بس بيحب يتناك وكل واحد ومتعته انا كنت مع واحد بنيكه زوبره قد بتاعي مرتين بس حابب كده

اه طبعا ليها علاقه بصغر القضيب لانك لو بتحب مراتك بتبقا عايزها تتمتع اكتر وانت قضيبك صغير مش بيمتعها اوي وبتبقا حاسس انها عايزه حجم اكبر علشان يكفي شهوتها
مظبوط حبيبي

• عجبني
التفاعلات: Ahmadss و Shady1977
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%