NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش هل الحل في الزوجه التانيه ؟!

HunterXHell

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عندي ٢٩ سنه مراتي بتشكي من ذياده شهوتي لاني ببقي عايزها ٥ مرات او اكتر في اليوم ودا خلاني افكر اخونها او اتجوز عليها انا زوبري ع طول واقف من اول ما اصحي لحد ما انام انتو شايفين ايه هل الحل اني اتجوز ؟

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: كريم سعد مكرم و حماده_سليف
فكره أن انتا تتجوز تاني دا حل حلو من الناحيه الجنسيه
بس نيجي لنقطه تانيه عندك القدره الماديه عشان تسد احتياج البيتين ولا هتتجوز عشان متعتك بس

فكره أن انتا تتجوز تاني دا حل حلو من الناحيه الجنسيه
بس نيجي لنقطه تانيه عندك القدره الماديه عشان تسد احتياج البيتين ولا هتتجوز عشان متعتك بس
اه الحمد لله اقدر افتح بيت المشكله اني خايف اتجوز تاني تطلع زيها انا محتاج واحده خبره اتجوزها تدلعني من الاخر

اه الحمد لله اقدر افتح بيت المشكله اني خايف اتجوز تاني تطلع زيها انا محتاج واحده خبره اتجوزها تدلعني من الاخر
🤲🤲 يزيدك من كرمو يبقى حظك هتعمل ايه

• عجبني
التفاعلات: HunterXHell
انا عندي ٢٩ سنه مراتي بتشكي من ذياده شهوتي لاني ببقي عايزها ٥ مرات او اكتر في اليوم ودا خلاني افكر اخونها او اتجوز عليها انا زوبري ع طول واقف من اول ما اصحي لحد ما انام انتو شايفين ايه هل الحل اني اتجوز ؟
انت بتقول عندك ٢٩ سنه فكرة انك تنيك ٥ مرات في اليوم اصلا هتيجي علي سن الأربعين زبك مش هيقف اصلا علشان يقدر ينيك
فكر بطريقة صحيه شوية

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا عزيزي انا ممكن افتي واتفلسف ...... لكن لو حبيت نصيحتي :
حل المساله بالتي هي احسن انت وزوجتك لا انك تظلمها ولا انها تحرمك .. تناقشوا بهدوء وحلوها بينكم

• عجبني
التفاعلات: HunterXHell و نورالشام
لا يا ضنايا
في حاجات تانية زي الرياضة و زي الهوايات و المسؤوليات
بلاش طفاسة
الي عندك ده مش قدرة ده ادمان يا نظري

لا يا ضنايا
في حاجات تانية زي الرياضة و زي الهوايات و المسؤوليات
بلاش طفاسة
الي عندك ده مش قدرة ده ادمان يا نظري
وانتي حكمتي عليا اني مش رياضي واني مش بمارس هوايات منين انا الحمد لله بنزل جيم ٣ ايام في الاسبوع ولازم اتمشي كل يوم ساعه ع الاقل

انت بتقول عندك ٢٩ سنه فكرة انك تنيك ٥ مرات في اليوم اصلا هتيجي علي سن الأربعين زبك مش هيقف اصلا علشان يقدر ينيك
فكر بطريقة صحيه شوية
الكلام دا لو باخد منشطات لكن انا طبيعي بدون اي منشطات

وانتي حكمتي عليا اني مش رياضي واني مش بمارس هوايات منين انا الحمد لله بنزل جيم ٣ ايام في الاسبوع ولازم اتمشي كل يوم ساعه ع الاقل
طيب يا خويا ابقى فاتح المدام بالموضوع
بالهنا على قلبك

• عجبني
التفاعلات: HunterXHell

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%