NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
معلومه طبيه طول كبير غلط و ممكن يؤلم اكتر ما يمتع و يضر و يعمل مشاكل هو مش شنيور بيحفر في حيطه حضرتك
اتفق تماماً🤝👌🏻

• بيضحكني
التفاعلات: Kιɳg Jr
هل فى وجه نظرق حجم العضو الذكرى مهم و هل هيفرق فى العلاقة ولا
و ايه الحجم المثالي فى وجهة نظرق من حيث الطول و العرض
و الأهم من كده هل فى علاقة بين حجم القضيب و الفتره إلى بيستغرقها فى العلاقة ولا ده اشاعة
انا قبل اول مره كل صحابي الولاد كانوا بيقولوا ان الحجم الكبير بيسبب الم للبنت و انه حتي مش هيبا ممتع للبنت بالذات لو اول مره و ان احسن حجم هو 15 انا ساعتها خفت اصلا الي هو هعمل ايه و فعلا اول مره كنت خايف بس مكنش في الم ولا حاجه و مش بس المره دي كل المرات مافيش ولا واحده حسيت انها موجوعه او مش مستريحه فا فعلا الحجم بيفرق و غالبا الي كانوا بيقولوا كدا كان عندهم insecurities مش اكتر

مبدايا انا هديكي الخلاصه
الطول مابيفرقش لان الرحم بيشيل لحد ١٢ او ١٣ سم وبس غير كدا هيخبط في جدار الرحم وهيبقي مؤالم ومش حلو ثانيا كل ما زاد طوله زاد ضعف انتصابه ياعني اخر طوله لحد ٢٠ سم اكتر من كدا بيبتدي يضعف انتصابه ويبقي ضعيف وبيتصنف تحت بند الاعاقه ..
٢- الحجم بيفرق اه كل ما كان العضو عريض وتخين كلما كان امتع للمراة لانه بيملي الكس وبيملي الرحم وبيخبط في جداره وبيوصل للجي اسبوت بس حجمه الكبير زياده عن اللزوم الي هو ٦ سم عرض او كتر من كدا كمان دا بيسبب الم للمراة جامد ومابتعرفش تتمتع بيه لان مش هيقدر يتحرك برحته لانه هيألمها وهيفقدها المتعه ...
اخر حاجه حجم العضو مالوش علاقه بقدرتك الجنسيه دي بترجع للهرمونات

لا انا مبهربش 😂
كنت معرفش حاجه خالص عن السكس والدنيا دي وكنا ف ساته ابتدائي وطلعنا فوق الفصول الفاضيه ولسه بتقرب روحت نزلت 😂

كنت معرفش حاجه خالص عن السكس والدنيا دي وكنا ف ساته ابتدائي وطلعنا فوق الفصول الفاضيه ولسه بتقرب روحت نزلت 😂
لا انا كانت 44 سنه 😂

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: محبة النودز
علميا بجد الطول الاوفر مشكله والقصر الاوفر مشكله لكن المعدل الطبيعى اللى هو عند الكل عادى لكن يفرق استخدامه ومتعته من صاحبه

هل فى وجه نظرق حجم العضو الذكرى مهم و هل هيفرق فى العلاقة ولا
و ايه الحجم المثالي فى وجهة نظرق من حيث الطول و العرض
و الأهم من كده هل فى علاقة بين حجم القضيب و الفتره إلى بيستغرقها فى العلاقة ولا ده اشاعة
الحجم مش مهم اهم حاجة الانتصاب و القدرة الجنسية في الاساس طول المهبل من 9 لي 14 سم و قطر المهبل 6 سم القضيب الكبير بيوجع الواحده و بتاخد وقت عشان تتعود عليه و الكبير الي معدي 20 سم مش بيكون حلو هو كا شكل الكبير بيكون مغري

• أتفق
الحجم مهم ف ٣ حالاات بس غير كدا انت وادائك وقدرتك تكمل واللي بتعمله
زي مالاجسام مهكة عندهم ف متعتهك الحجام مهم ف وجهة نظر بعض الستات لكنه قاعدة شاذة

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • بيضحكني
  • ماااشي
التفاعلات: Jack Sparrow و المنحرف¹
نقول للمره الالف وتلتميه بعد المليون الرابع
الحجم مش كل حاجه
لازم الحجم والاداء مع بعض
والاداء ممكن يعوض الحجم الصغير
والحجم الكبير لايغنى عن الاداء الجيد
افهموها بقا

• عجبني