NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه ثقافة هل الافلام الاباحية تغير الميول الجنسيه؟

انت مش بتحكي عن ازاي انغيرت من الافلام
انا متغيرتش ومبتفرجش علي افلام انا بس منزل المنشور توعيه للناس اللي بتتفرج علي الافلام ديه، لان كثره المشاهده بتغير الميول

انا متغيرتش ومبتفرجش علي افلام انا بس منزل المنشور توعيه للناس اللي بتتفرج علي الافلام ديه، لان كثره المشاهده بتغير الميول
اه حاكم انت تفهم اكتر منهم 🤣

اتفق معاك جدا(y)(y)

• عجبني
التفاعلات: Hussain AlJaziri
هي مش بتغير الميول على قد ما بتخليك تكتشف ميولك...بمعنى أصح أنت مثلاً لو بتحب العنف فى الجنس مستحيل تعرف لأنك مش هتلاقي بنت تقبل بده...لكن على الإنترنت البنت موافقة من غير ما أنت تطلب (لأن ده فيلم متسجل قبل ما أنت تطلبه) ، محدش عارفك ، مفيش عواقب للى بيحصل...الموضوع بالظبط زي هنا على المنتدى ، جنس إفتراضي شخصيتك فيه مجهولة و مفيش قيود لشهوتك أعمل ما بدا لك!!
يعم الميول الشاذه مش فطره عند الانسان ده انحراف سلوكي وانحراف جنسي انت بتختاره بمزاجك ومن اسبابها الاباحيه لانك من كثره ما بتشوف الجنس العادي دماغك بتتعود عليه وبتكون عاوز حاجه جديده فبتبدأ تروح للميول الشاذه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعم الميول الشاذه مش فطره عند الانسان ده انحراف سلوكي وانحراف جنسي انت بتختاره بمزاجك ومن اسبابها الاباحيه لانك من كثره ما بتشوف الجنس العادي دماغك بتتعود عليه وبتكون عاوز حاجه جديده فبتبدأ تروح للميول الشاذه
العلم هنا أنقسم للرأين...لكن المتفق عليه إن مفيش حاجة ترغم الإنسان إنه يغير ميوله...من الأخر اللى ميوله بيتغير بيبقى عنده استعداد

معتفدش أنها بتغير , هى بس بتخليك اوقات تكتشف نفسك يعنى تكتشف ميول مكنتش متوقعها أو أوقات توديك لميول أنتا فكرت فيها فلما تشوف فيلم بيمثل الميول دى بتبدأ تتأكد داخليا انك عايز كده و تلاقى نفسك رايح تنفذ على الحقيقة

هل في حل اني ارجع لميولي الطبيعية تاني؟💔

سؤال كتير منكم ميعرفش إجابته: هل الافلام الاباحية تغير الميول الجنسيه؟ الاجابه هي نعم، الافلام الإباحية هي أحد الأسباب القوية لتغير الميول الجنسية ونشر الشذوذ بقوة بطرق عديدة، وفي ناس كتير بتقول ان الشذوذ الجنسي بيكون فطره او الشاذ جنسيآ بيتولد شاذ او الشذوذ مرض وبيصيب الانسان والحقيقه ان الكلام ده غلط تمامآ، ليس هناك أي دليل علمي موثوق حتى الآن إلى كون الشذوذ مرض أو اضطراب أسبابه هرمونية أو كيميائية أو فسيولوجية أو تشريحية أو حتى وراثية، ومن تخلصوا من الشواذ وعادوا إلى حياتهم الطبيعية حجة على من يدعون أنهم مقهورون على الشذوذ.
دى حقيقه انا بقيت ديوث فعليا و عمرى ما كنت اتخيل اوصل لدا ابدا

كلامك مضبوط فعلا عندك حق

• أتفق
التفاعلات: Hussain AlJaziri
حرب فكرية كبيرة فشخ وليها أهداف محددة وواضحة بس قليل اللى مدرك ده وحاسه لانه كتير مننا بيسمع الكلام وعارف فين الصح بس مش مستشعره من جواه ولا حاسس بقد اى الموضوع خطر عشان كده مكمل
سؤال كتير منكم ميعرفش إجابته: هل الافلام الاباحية تغير الميول الجنسيه؟ الاجابه هي نعم، الافلام الإباحية هي أحد الأسباب القوية لتغير الميول الجنسية ونشر الشذوذ بقوة بطرق عديدة، وفي ناس كتير بتقول ان الشذوذ الجنسي بيكون فطره او الشاذ جنسيآ بيتولد شاذ او الشذوذ مرض وبيصيب الانسان والحقيقه ان الكلام ده غلط تمامآ، ليس هناك أي دليل علمي موثوق حتى الآن إلى كون الشذوذ مرض أو اضطراب أسبابه هرمونية أو كيميائية أو فسيولوجية أو تشريحية أو حتى وراثية، ومن تخلصوا من الشواذ وعادوا إلى حياتهم الطبيعية حجة على من يدعون أنهم مقهورون على الشذوذ.

معتفدش أنها بتغير , هى بس بتخليك اوقات تكتشف نفسك يعنى تكتشف ميول مكنتش متوقعها أو أوقات توديك لميول أنتا فكرت فيها فلما تشوف فيلم بيمثل الميول دى بتبدأ تتأكد داخليا انك عايز كده و تلاقى نفسك رايح تنفذ على الحقيقة
اعتقد ده وهم مش اكتر لانه حتى الحاجات اللى حسيت انك عاوزها دى من قبل ما تشوف النوعية دى من الأفلام هى اتزرعت جواك من مصدر مختلف غير الاباحية زى السينما والافلام العادية أو بعض العادات المجتمعية ودخلت جوا مخك ببطئ شديد خلاك توهمت أنها دى فطرتك الطبيعية

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%