NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بلا بادئة هل الادارة المتمثلة في امنية تقف حقا ع مسافة واحدة ؟

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

رنوش

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
سؤالي ل @دكتور نسوانجي هل الادارة حقا تقف ع مسافة واحدة من جميع الاعضاء هل هذا حقيقي وامنية حقا لا تجامل أحد اذا لماذا العضوة @princess so تم ترقيتها للعضوية الذهبية في خلال يومين اقل من يومين يوم ونصف فتحت حساب لها الخميس مساءا في خلال يوم ونصف تم اعطاءها العضوية الذهبية . اذا كيف كيف تقول امنية انها تقف ع مسافة واحدة وعضوا لم تعرفه ولم تتأكد منه ولم يقل اي شئ عن هويته حصل ع عضوية ذهبية بيوم ونصف @أمنيه رشدى كيف يا أمنيه كيف

• عجبني
التفاعلات: DOCTOR AMR
سؤالي ل @دكتور نسوانجي هل الادارة حقا تقف ع مسافة واحدة من جميع الاعضاء هل هذا حقيقي وامنية حقا لا تجامل أحد اذا لماذا العضوة @princess so تم ترقيتها للعضوية الذهبية في خلال يومين اقل من يومين يوم ونصف فتحت حساب لها الخميس مساءا في خلال يوم ونصف تم اعطاءها العضوية الذهبية . اذا كيف كيف تقول امنية انها تقف ع مسافة واحدة وعضوا لم تعرفه ولم تتأكد منه ولم يقل اي شئ عن هويته حصل ع عضوية ذهبية بيوم ونصف @أمنيه رشدى كيف يا أمنيه كيف
دي شبهة فساد 🤔🤔🤔

انا كان ممكن اندفع و اقول اه و الادارة منحازة لحد علي حساب التاني
بس فعلاً انا اتعرضت قبل كدا لمشاكل مع اعضاء ليهم وضعهم هنا و بالرغم اني كنت لسة جديد أمنية جابتلي حقي كتير فشخ و منهم مرتين مع مشرفين مش أعضاء !!
شهادة مني بدون انحياز استاذة امنية علي الحياد لأقصي درجة ممكنة و عمري ما اتزنقت معاها في مشكلة و مش اتحلت 😐

• عجبني
التفاعلات: ملك نسوانجي و أمنيه رشدى
انا لا اعرف اللى بتتكلم عنها ودي ولا عايزة اعرفها بس محدش قالك متدقمش عليها + المنتدى انت او انتى مش اول حد يفتح حساب فيه ولا انت صاحب المنتدى عشان تقول نتأكد من مين ولا منتأكدش من مين دا مش اسلوب

بعيدا عن الهزار بس فعلا @أمنيه رشدى فعلا من الناس اللي اشهدلهم بالحق و دي اول و اخر مرة اتكلم جد علشان اخلاقي متبوظش اكتر من كده

• عجبني
انا لا اعرف اللى بتتكلم عنها ودي ولا عايزة اعرفها بس محدش قالك متدقمش عليها + المنتدى انت او انتى مش اول حد يفتح حساب فيه ولا انت صاحب المنتدى عشان تقول نتأكد من مين ولا منتأكدش من مين دا مش اسلوب
مطلبتش نتأكد من حد طلبت معرفة سبب حصول عضو ع عضوية ذهبية في يوم ونصف

انا كان ممكن اندفع و اقول اه و الادارة منحازة لحد علي حساب التاني
بس فعلاً انا اتعرضت قبل كدا لمشاكل مع اعضاء ليهم وضعهم هنا و بالرغم اني كنت لسة جديد أمنية جابتلي حقي كتير فشخ و منهم مرتين مع مشرفين مش أعضاء !!
شهادة مني بدون انحياز استاذة امنية علي الحياد لأقصي درجة ممكنة و عمري ما اتزنقت معاها في مشكلة و مش اتحلت 😐
هل ليس من حقي التوضيح انت لا تجد الامر غريب ؟

بعيدا عن الهزار بس فعلا @أمنيه رشدى فعلا من الناس اللي اشهدلهم بالحق و دي اول و اخر مرة اتكلم جد علشان اخلاقي متبوظش اكتر من كده
حسنا وانا لا اجزم بالامر طلبت منها توضيح وهي نشطة ولا تتحدث عن السبب

مطلبتش نتأكد من حد طلبت معرفة سبب حصول عضو ع عضوية ذهبية في يوم ونصف
طيب انت اتقدمت واترفضت

حسنا وانا لا اجزم بالامر طلبت منها توضيح وهي نشطة ولا تتحدث عن السبب
حبيت اوضح لك بس أنه مش بتاريخ الانضمام في أمور لتنظيم عملية إعطاء العضوية الذهبية وبناء عليه اكيد تم الاختيار الموضوع مش موضوع هي دخلت امته علي قد ايه مشاركتها هنا ايه

فيه شروط لازم تتحقق وبالمنطق يستحيل ان تتحقق بيوم ونصف
طيب هي خدت الريسك وقدمت ونجحت خلاص متبصش لنجاح الناس بقا وتبقا الطرف السيء في القصة

حبيت اوضح لك بس أنه مش بتاريخ الانضمام في أمور لتنظيم عملية إعطاء العضوية الذهبية وبناء عليه اكيد تم الاختيار الموضوع مش موضوع هي دخلت امته علي قد ايه مشاركتها هنا ايه
كانت مشاركة ٤ موضوعات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب هي خدت الريسك وقدمت ونجحت خلاص متبصش لنجاح الناس بقا وتبقا الطرف السيء في القصة
كيف لضفدع ان يعبر المحيط . ازاي خدتها في يوم ونصف ؟؟؟

الشروط تنفع تتعمل في يوم ونص عادي جداااا هي مش شروط صعبه ولا مستحيلة يعني

كيف لضفدع ان يعبر المحيط . ازاي خدتها في يوم ونصف ؟؟؟
طب مانت كمان بقالك يومين او تلاته بالكتير وانا زي حلاتكم انا واثقة انك لو كنت خدت الذهبية مكنتش هتقبل حد يوقل عليك اظاى ومش ازاى جابها
صدقني ريح بالك لان مش هتستفاد حاجة من ورا المناهدة

طب مانت كمان بقالك يومين او تلاته بالكتير وانا زي حلاتكم انا واثقة انك لو كنت خدت الذهبية مكنتش هتقبل حد يوقل عليك اظاى ومش ازاى جابها
صدقني ريح بالك لان مش هتستفاد حاجة من ورا المناهدة
طيب

اولا انا لااعرف اى عضو هنا فى المنتدى الا عن طريق المنتدى

ليس لى اى علاقه من اى نوع وتحت اى مسمى مع اى عضو

لا امتلك اى وسيله تواصل

لن اسمح مطلقا باى اهانه تصدر من اى شخص تجاهى او تجاه طاقم الاداره او المنتدى

وهذا كان سبب التحذير خاصتك بالامس لاهانتك مشرف

بالامس تم الاعلان عن العضويه الذهبيه

وتم التنبيه انه سيحصل عليها اعلى المشاركين بالمنتدى

وكانو خمسه اعضاء وتم اعطاءهم الذهبيه

ليست تزكيه منى ولا اعطيتها لاحد بالحب ولا المزاج

بالقادم توخى الحقيقه قبل البلاغ

• أتفق
اولا انا لااعرف اى عضو هنا فى المنتدى الا عن طريق المنتدى

ليس لى اى علاقه من اى نوع وتحت اى مسمى مع اى عضو

لا امتلك اى وسيله تواصل

لن اسمح مطلقا باى اهانه تصدر من اى شخص تجاهى او تجاه طاقم الاداره او المنتدى

وهذا كان سبب التحذير خاصتك بالامس لاهانتك مشرف

بالامس تم الاعلان عن العضويه الذهبيه

وتم التنبيه انه سيحصل عليها اعلى المشاركين بالمنتدى

وكانو خمسه اعضاء وتم اعطاءهم الذهبيه

ليست تزكيه منى ولا اعطيتها لاحد بالحب ولا المزاج

بالقادم توخى الحقيقه قبل البلاغ
المشرف هو ال هاني مش العكس وسؤالي
كيف لضفدع ان يعبر المحيط كيف لشخص في يوم ونصف نشر اربعة مواضيع ان يحصل ع عضوية ذهبية

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%