NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال هل اخبر خطيبي عن علاقاتى السابقة ؟ سؤال من عضوة

السلام عليكم ورحمة ** وبركاته أنا فتاة مخطوبة و أحب خطيبي كثيرا و كانت الخطبة عن حب قبل أن ألتقي بخطيبي كنت أدرس في دولة مجاورة و لم أكن أخضع إلا تحت رقابتي الذاتية ، وقعت في الكثير من الأخطاء و تعرفت على عديد من الشباب حتى التقيت خطيبي فقطعت كل علاقاتي السابقة تبت و استغفرت كثيرا ، و لم أعمله بشأن علاقاتي السابقة و الحمد** سترني ** و إلى الآن لم يظهر أحد في حياتي من الذين عرفتهم مجددا هل أعلم خطيبي بشأن علاقاتي السابقة ؟ أم أستر على نفسي و أتعلق بحبل ** و أنسى ما فات ؟​
بصي الصح مهما كان النتيجه لازم الصراحه ممكن يجي في يوم من الايام واللي كنتي علي علاقه بيهم في يوم يظهر لخطيبك او يبقي جوزك وقتها ويعرفه كل حاجة فنتي مهما كان النتيجه لازم الحقيقه تتقال منك احسن ماتتقال من برا وده وجهه نظري ورائي
و**** خير ❤

لا تخبريه هو كمان يمكن كان عنده علاقات قبلك انتم حياتك تبدأ مع بعض من يوم العرس
أما الماضي يبقى ماضي مهما كان

السلام عليكم ورحمة ** وبركاته أنا فتاة مخطوبة و أحب خطيبي كثيرا و كانت الخطبة عن حب قبل أن ألتقي بخطيبي كنت أدرس في دولة مجاورة و لم أكن أخضع إلا تحت رقابتي الذاتية ، وقعت في الكثير من الأخطاء و تعرفت على عديد من الشباب حتى التقيت خطيبي فقطعت كل علاقاتي السابقة تبت و استغفرت كثيرا ، و لم أعمله بشأن علاقاتي السابقة و الحمد سترني و إلى الآن لم يظهر أحد في حياتي من الذين عرفتهم مجددا هل أعلم خطيبي بشأن علاقاتي السابقة ؟ أم أستر على نفسي و أتعلق بحبل ** و أنسى ما فات ؟​
اذا كان ر*بنا سترك انتي عايزة تفضحي نفسك. ونصيحة كمان اطلعي من هنا وركزي في حياتك

السلام عليكم ورحمة ** وبركاته أنا فتاة مخطوبة و أحب خطيبي كثيرا و كانت الخطبة عن حب قبل أن ألتقي بخطيبي كنت أدرس في دولة مجاورة و لم أكن أخضع إلا تحت رقابتي الذاتية ، وقعت في الكثير من الأخطاء و تعرفت على عديد من الشباب حتى التقيت خطيبي فقطعت كل علاقاتي السابقة تبت و استغفرت كثيرا ، و لم أعمله بشأن علاقاتي السابقة و الحمد** سترني ** و إلى الآن لم يظهر أحد في حياتي من الذين عرفتهم مجددا هل أعلم خطيبي بشأن علاقاتي السابقة ؟ أم أستر على نفسي و أتعلق بحبل ** و أنسى ما فات ؟​
لو مكانك اه

طالما انتي لسه بكر مش مفتوحه ،، لا تصاريحه بالماضي ،، لو عكس ذلك لا بد من انك تعرفيه انك مش بكر

طالما انتي لسه بكر مش مفتوحه ،، لا تصاريحه بالماضي ،، لو عكس ذلك لا بد من انك تعرفيه انك مش بكر
لا مافيش الكلام ده الا لو شرط يا دلعادي
انما هو مالوش عليها اي خقوق يعرف اي حاجة
الوحيد الي عندو حق هو الي خلقنا!
كفاية دراما تلفزيونات بقى

لا طبعآ
مش هينسي ليكي طول عمركم

لا مافيش الكلام ده الا لو شرط يا دلعادي
انما هو مالوش عليها اي خقوق يعرف اي حاجة
الوحيد الي عندو حق هو الي خلقنا!
كفاية دراما تلفزيونات بقى
يعني يتجوزها علي انها بكر ويكتب عليها وليلة الدخله يلاقيها مفتوحه يقوم يطلقها تاني يوم ،، انا بقول لو هي مفتوحه لازم تقوله قبل ما يدخل عليها

يعني يتجوزها علي انها بكر ويكتب عليها وليلة الدخله يلاقيها مفتوحه يقوم يطلقها تاني يوم ،، انا بقول لو هي مفتوحه لازم تقوله قبل ما يدخل عليها
لا
في ناس مختصين يا ضنايا بيفهمو فالحاجات دي اكتر مني و منك و الملافز سعد يانظري! نقي كلامك انت مش فخانكة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بلاش وانسي الي فات

أستري نفسك فلو اراد **** لفضحك ولكنه اعطاكي فرصه فتمسكي بها ولا تفضحي نفسك

• عجبني
التفاعلات: مش-لازم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%