NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش هل احنا متأكديين اننا مثليين؟؟

بما ان المنتدى مافهوش نقاشات كتير فحبيت افتح باب النقاش في الموضوع ده

هل احنا فعلا منجذبيين لبعض ولا ديه اوهام في دمغنا ؟ مين فينا مش بيحس بتأنيب الضمير بعد غغياب الشهوة ؟

انا هبدأ بنفسي

كتير بفكر اني ابقى بميل للبنات ونفسي ابقى زي اغلب الناس بس مش عارف لدرجة اني روحت شقق دعارة ووقعت مع بنات من الشارع بس في احسن الحالات نسبة الانتصاب مش بتتجاوز 70% ده

غير اني مش حاسس بمتعة انما لما بشوف شاب بمواصفات معينة زبي بيوقف عليه بحس في االلحظة ديه اني شاذ عن المجتمع بس برجع واقول انا ماعرفش كل واحد جواه ايه جايز زيي! قدام

الناس حاجة ومن وراهم حاجة تانية انا متأكد انه مش وهم في دماغي لاني مع السالب ببقى في قمة الهيجان والنشوة والانتصاب بيبقى 100% ده غير اني ممكن اعمل اكتر من مرة بس لما ببقى

بسأل نفسي السؤال ده هل انا فعلا كده ولا الاوهام هي اللي موصلاني لكده ؟؟ يمكن عشان اول مرة عرفت الجنس كنت مع واحد؟ مش عارف ؟؟ انا مستني ردودكم وعايز اعرف هل انا لوحدي اللي كده ؟ ياريت اللي يجاوب يكون صريح ومايحورش ويقول هو فعلا مارس مع حد والموضوع زيي كده ولا انا فعلا حالة غريبة؟؟ وبرده لو الموضوع خيالات بس ياريت يشاركنا برده

مستني اشوف تعليقاتكم
سلاااام

• عجبني
التفاعلات: Medo abo gamed، Toommc و حماده_سليف

هل احنا فعلا منجذبيين لبعض ولا ديه اوهام في دمغنا ؟ مين فينا مش بيحس بتأنيب الضمير بعد غغياب الشهوة ؟

انا هبدأ بنفسي

كتير بفكر اني ابقى بميل للبنات ونفسي ابقى زي اغلب الناس بس مش عارف لدرجة اني روحت شقق دعارة ووقعت مع بنات من الشارع بس في احسن الحالات نسبة الانتصاب مش بتتجاوز 70% ده

غير اني مش حاسس بمتعة انما لما بشوف شاب بمواصفات معينة زبي بيوقف عليه بحس في االلحظة ديه اني شاذ عن المجتمع بس برجع واقول انا ماعرفش كل واحد جواه ايه جايز زيي! قدام

الناس حاجة ومن وراهم حاجة تانية انا متأكد انه مش وهم في دماغي لاني مع السالب ببقى في قمة الهيجان والنشوة والانتصاب بيبقى 100% ده غير اني ممكن اعمل اكتر من مرة بس لما ببقى

بسأل نفسي السؤال ده هل انا فعلا كده ولا الاوهام هي اللي موصلاني لكده ؟؟ يمكن عشان اول مرة عرفت الجنس كنت مع واحد؟ مش عارف ؟؟ انا مستني ردودكم وعايز اعرف هل انا لوحدي اللي كده ؟ ياريت اللي يجاوب يكون صريح ومايحورش ويقول هو فعلا مارس مع حد والموضوع زيي كده ولا انا فعلا حالة غريبة؟؟ وبرده لو الموضوع خيالات بس ياريت يشاركنا برده

مستني اشوف تعليقاتكم
سلاااام
موضوع انك تركب شب زيك ويكون خاضع ليك ومستسلم تحت منك بيهيجني فشخ
شب زيه زيك الفرق ان انت زبك جو طيزه وزبه هو انت بتلعبله فيه علي شان يجيبهم
وانا بهيج نيك في النسوان بس السوالب بيخلوني اجيب اخري في المتعه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عفريت باشا, Medo abo gamed, سالب رجولي سوري و شخص آخر
موضوع انك تركب شب زيك ويكون خاضع ليك ومستسلم تحت منك بيهيجني فشخ
شب زيه زيك الفرق ان انت زبك جو طيزه وزبه هو انت بتلعبله فيه علي شان يجيبهم
وانا بهيج نيك في النسوان بس السوالب بيخلوني اجيب اخري في المتعه
مع احترامي ليك انت عملت مع شباب او بنات اصلا ولا ده لسه بداية

• عجبني
التفاعلات: Medo abo gamed
  • عجبني
التفاعلات: Medo abo gamed و علي موجب
بفكر كتير في الموضوع ده
اوقات بيبقا عندي فضول اعرف إحساس ال ستريت واني اكون هورني على بنت وساعات بحاول ده سواء بتخيلات او اني اتفرج على بورنو ليهم وميكونش فيه رجاله بس بحس اني بجبر نفسي على ده وان فيه مجهود ببذله
على عكس تفكيري في الراجل بحس فعلا اني هايج وبسهولة بحس بالمتعة دي
بنفس الفكرة بالنسبه للسكس مجربتوش مع بنات ومش عارف لو جربت هيحصل ايه بس انا لو هيجت عليهم زي مقولت ببذل مجهود فتخيل لو مارست مع بنت اعتقد هيبقا صعب لا مش هينفع
على النقيض بحس بالمتعة لما اكون مع راجل واقل حاجه بتخليني مبسوط حضنه شفايفه عيونه ما بالك بباقي الحجات😂

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Dr.Basem, mario ماريو, Medo abo gamed و شخص آخر

انا هبدأ بنفسي

مستني اشوف تعليقاتكم
سلاااام
شو بيجذبك للزلام طيب؟

شو بيجذبك للزلام طيب؟
لما بشوف واحد رفيع وجسمه مشدود واثناء العلاقة بيجذبني شكل الجسم والزب وطريقة نيكه كده يعني حاجة نابع من جوايا

• عجبني
التفاعلات: Medo abo gamed و حلّاق مرتي
لما بشوف واحد رفيع وجسمه مشدود واثناء العلاقة بيجذبني شكل الجسم والزب وطريقة نيكه كده يعني حاجة نابع من جوايا
انت موجب و لا سالب؟

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Medo abo gamed و حلّاق مرتي
  • عجبني
بص موضوع انك بدأت مع شب ف انت بدأت بمثليه مش ستريت ف دماغك و كيفك و الاثارة هتكون في الاتجاه ده يعني انت لو بتتفرج على سكس مثلي الاثارة في دماغك هتتبرمج على كده و جرب كده تيجي فتره تتفرج على بايسيكشوال و بعد كده اتفرج على ستريت سكس مرتين تلاته ممكن ساعتها ترجع
انا بايسكشوال ببقى هايج مع البنت أو قابلت حد جاي ببقى هايج و ده زي ده

• عجبني
التفاعلات: علي موجب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن عشان بدأت بالولد فبقي ده طبيعي عندك
الفكره كمان ا بيوت الدعاره والشارع مش فيهم الحب اااي شفته في الجاي
فأنت محتاج تجرب واحده عن مشاعر عشان تحكم انت ميولك ايه
وناس كتير فاكره نفسهم جاي او باي وهما مش لاقين نسوان بس

• عجبني
التفاعلات: علي موجب و Medo abo gamed

انا هبدأ بنفسي

مستني اشوف تعليقاتكم
سلاااام
مش عارف بجد
انا فعلا بفكر كتير فى موضوع انى اكون مع رجل
و حاسس انى بتمنى رجل يعشرنى و اعيش معاه كانثى
بس لما بفكر فى كده حقيقة بلاقى نفسى ظش موافق
مش عارف ده ايه

• محزن
التفاعلات: علي موجب
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%