NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه هل أمك قفشتك بتتفرج على سكس قبل كده

اه كذا مرة

قفشتني كتير بس كنت بعرف اعمل حوار ومخلهاش تصدق وفي مرا كنت راجع تعبان ونمت والتلفون جمبي مفتوح والفيلم شغال وصحيت لقيت التلفون في الصاله ولقيتها قاعده بتقولي تلفونك اهو يابيه واحمد **** انو موقعش في ايد ابوك وشاف القرف الي عليه كنت محروج اوي اوي اوي وبعد وفات ابويا بقي هي كل شويه تقولي خف شويه عشان صحتك وانا معدش فيا حيل اغسل الهدوم الي بتغيرها كتير دي😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: عمر ١٩
قفشتني كتير بس كنت بعرف اعمل حوار ومخلهاش تصدق وفي مرا كنت راجع تعبان ونمت والتلفون جمبي مفتوح والفيلم شغال وصحيت لقيت التلفون في الصاله ولقيتها قاعده بتقولي تلفونك اهو يابيه واحمد **** انو موقعش في ايد ابوك وشاف القرف الي عليه كنت محروج اوي اوي اوي وبعد وفات ابويا بقي هي كل شويه تقولي خف شويه عشان صحتك وانا معدش فيا حيل اغسل الهدوم الي بتغيرها كتير دي😂😂😂
ياللهوى ع الضحك امك بتقولك كده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دى بقت شرموطة رسمى

• هممم
التفاعلات: Saadaref
اختي الكبيرة شافتني انا واختي الصغيرة مره بتتفرج سوا......

• عجبني
التفاعلات: Adam Samer
انا امي شافتني و اتفرجة معايا

• عجبني
التفاعلات: Adam Samer
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%