NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا عاوز اعرف هوا ازاى فى حد يهيج ع البطن اللى شالته
لو هتقعد قدامك عريانه خالص ازاى تاجيلك شهوتك على اللى خلفتك وربتك
يا اخى افتكر لما كنت انت عيل معفن وتعملها على نفسك وامك تغسلك وساختك وعفانتك وهوا مين كبرك ورباك وخلاك شحط وشايل بتاعك على كتفك غيرها
تيجى لما تكبر انت تهيج عليها يا وسخ
بص ياسطا حقك طبعا تقول اللي انت عايزه ده براحتك انا مش هشتمك والشغل ده مع انها مش حاجة صعبة يعني اني اشتمك وخلاص بس صدقني لو انت فاكر ان الموضوع علي هوايا تبقي غلطان ومشوفتش الصورة كلها علي فكرة الموضوع مضايقني جدا وبكره نفسي بعد مانزلهم او كده بس بيبقي غصب عني ونزلت الموضوع علشان عايز حل مش اكتر

• عجبني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
اهدي ي انشرااح
لأ مهداش لأن مش من حق حد انه يغير علي رأي حد او تفكيره انا ننصح بعض مش نمسك في بعض

انا عاوز اعرف هوا ازاى فى حد يهيج ع البطن اللى شالته
لو هتقعد قدامك عريانه خالص ازاى تاجيلك شهوتك على اللى خلفتك وربتك
يا اخى افتكر لما كنت انت عيل معفن وتعملها على نفسك وامك تغسلك وساختك وعفانتك وهوا مين كبرك ورباك وخلاك شحط وشايل بتاعك على كتفك غيرها
تيجى لما تكبر انت تهيج عليها يا وسخ
مش لازم ننبزه خالص ولا نعنفه خالص فهمه وعرفه وع فكرة انت ممكن مبتشوفش الواقع ده بس بقي موجود وفي امهااات اللي بتطلب الابناء

بص ياسطا حقك طبعا تقول اللي انت عايزه ده براحتك انا مش هشتمك والشغل ده مع انها مش حاجة صعبة يعني اني اشتمك وخلاص بس صدقني لو انت فاكر ان الموضوع علي هوايا تبقي غلطان ومشوفتش الصورة كلها علي فكرة الموضوع مضايقني جدا وبكره نفسي بعد مانزلهم او كده بس بيبقي غصب عني ونزلت الموضوع علشان عايز حل مش اكتر
مش لازم تبرر لحد حاجه

مش لازم ننبزه خالص ولا نعنفه خالص فهمه وعرفه وع فكرة انت ممكن مبتشوفش الواقع ده بس بقي موجود وفي امهااات اللي بتطلب الابناء
**** اعلم دا

• حبيته
التفاعلات: 👑Godzila👑
باشا تسمحلي اسالك معلش انت رافض حوار المحارم ده خالص ومعنف الراجل تسمحلي وانا اسف للتدخل ممكن تشرحلي اسم اكونت حضرتك ايه

طالما بتدايق يبقي جواك نضيف لسه وفيه منك امل

لأ مهداش لأن مش من حق حد انه يغير علي رأي حد او تفكيره انا ننصح بعض مش نمسك في بعض
ي بت خلاص الراجل عرف غلطه👊👋

لو الكلام دا عليا ف انا مغلطتش ف حد ولا ف صاحب البوس صاحب البوست فوق راسى انا كلامى على اللى بيهيج على امه ف رأيي الشخصي انه انسان معفن
ولو الكلام مش عليا ف كامل اعتذاري وتحياتى

• بيضحكني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
لو الكلام دا عليا ف انا مغلطتش ف حد ولا ف صاحب البوس صاحب البوست فوق راسى انا كلامى على اللى بيهيج على امه ف رأيي الشخصي انه انسان معفن
حضرتك سواء الكلام ليك او لغيرك ، مش من حق حد انه يرهب حد او يعنفه انا احنا اتخلقنا علشان نساعد بعض مش نقي ارهابيين علي بعض ايا كان ميول الشخص انا ليا اني انصحه وهو حر بعظد كده يفندم

لا متقلقش الكلام عليك 😂

حضرتك سواء الكلام ليك او لغيرك ، مش من حق حد انه يرهب حد او يعنفه انا احنا اتخلقنا علشان نساعد بعض مش نقي ارهابيين علي بعض ايا كان ميول الشخص انا ليا اني انصحه وهو حر بعظد كده يفندم
انا كلامى مكانش فيه لا ارهاب ولا تخويف وانا لا معايا سلاح ولا حاجه ارهب بيه حد
كلامى دا نابع من جوايا ورأي شخصى ليا معرفتش حد ولا ارهبت حد ولا هددته

يا جدعان خلاص حصل خير انا اصلا هقفل الاك

يا جدعان خلاص حصل خير انا اصلا هقفل الاك
تقفله ليه يابا انت موجود وسط اخواتك اي حاجة عايز تسال فيها اسال اولا انت في منتدي جنسي متاح فيه جميع الغرائز مش داخل تسال دكتور نفساني او كيميائي🤣🤣خاليك ياصديقي

انا كلامى مكانش فيه لا ارهاب ولا تخويف وانا لا معايا سلاح ولا حاجه ارهب بيه حد
كلامى دا نابع من جوايا ورأي شخصى ليا معرفتش حد ولا ارهبت حد ولا هددته
الكلمة نور وبعض الكلمات قبور ،،
الارهابي مش لازم يكون بسلاح او بحزام ناسف الارهاب ممكن يبقي كلمه تخوف القدامه او تشتمه او تهينه تخليه يحس ان سقط في بئر لا نهاية له..
وفي نفس الوقت نقدر نكلمه بكريقه نخليه يحس ان في امل وانه مغلطش ومشكلته الوحيده اختلاط افكار ودخولها في بعض .
لكن انه يتشام ومش عارف ايه ده ارهاب في حد ذاته

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%