NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

و انا زعلت منك علشان فكرت ان كلامي بجد مش هزار و انت عارف ان 90٪ من كلامي هزار يعني خليك رويح يابابا روشدي😂😂😂😂
خلصانه يعم 😂مرحب رجعوك بالسلامه🩶

• جامد
  • حبيته
التفاعلات: مرحب و Range Rover
انا عملته في الفضفضة فرقت كتير
انت زعلت 🤦🏻‍♀️😅😅
شوفت ان مهما حصل القوانين بتزعل 🤷🏻‍♀️ فعلا مكانه الغير جنسي ... متبقاش حمقي كدة وتزوق 😅

خلصانه يعم 😂مرحب رجعوك بالسلامه🩶
حبيب قلبي **** يسلمك و خلصانة بعمود خرسانة 😂
المهم عاوز البوست دا يوصل لالف تعليق علشان في رهان بيني و بين محمود هتقولي ازاي عقولك معرفش ربك يبعت 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: ٱلْـﺳ〄لـطٱﻧـ ايـگس
انت زعلت 🤦🏻‍♀️😅😅
شوفت ان مهما حصل القوانين بتزعل 🤷🏻‍♀️ فعلا مكانه الغير جنسي ... متبقاش حمقي كدة وتزوق 😅
بصراحة بتلكك علي بااااان 😂😂😂اصل سيف اول اما بقي مشرف رزعني بان علي عيني قولت انتي كمان اشمعنا هوا 😂😂😂
@mor2010

• بيضحكني
التفاعلات: mor2010 و مجنونة مطرقعة
انت زعلت 🤦🏻‍♀️😅😅
وبعدين من امتي بزعل منك يا رودي انتي عارفة معزتك مع ان في شوية زعل صغيرين و مش هيروحو خالص علي فكرة بس عمرهم ما يغيرو من احترامي و حبي ليكي 🌹🌹🌹

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
وبعدين من امتي بزعل منك يا رودي انتي عارفة معزتك مع ان في شوية زعل صغيرين و مش هيروحو خالص علي فكرة بس عمرهم ما يغيرو من احترامي و حبي ليكي 🌹🌹🌹
وانا راهن علي حبكم طول الوقت 🙏🏻🙏🏻

• حبيته
التفاعلات: Range Rover
  • حبيته
  • بيضحكني
بعد كام يوم قضتهم مع نفسي و شربت القهوة كدا علي صوت ام كلثوم و هيا بتقول 🔉🔉
لا عمر كاس الفراق المر يسقينا
ولا يعرف الحزن مطرحنا ولا يجينا
شايفك يلا بتدندن مع الاغنية ركز معايا يا دلعدي و خليني اقول الكلمتين و انجز 😂😂
علي فكرة الشتيمة حرام 😂
المهم بقي في ناس انا فرقت معاهم فعلا و سالو عليا و في ناس ولا فرقت معاهم لحظة واحدة حتي لما قولتلهم هغيب يومين قالولي مع السلامة انت بصوت جد محي الشرقاوي 😂😂😂
بس انا مش زعلان منهم اصل انا دمي تقيل و رخم زي ما انت بتقول في سرك كدا ايوا بتقول كدا و متكدبش علشان الي بيكدب بيروح مرينا 😂😂
و بما انك قريت كل الهبل الي اتقال من شوية و وصلت لغاية هنا احب اقولك انك حبيبي و امري يهمك بجد دا غير طبعا اليومين الي غيبتهم رجعت لاقيت تطورات كتيرة اووي منهم ان رودي بقت مشرفة و احب اقولك قدام الكل اول بان ليكي هيكون ليا علشان محرمكيش من حاجة😂😂😂
يلا بقي كل واحد يقول الي في نفسه و يقول فرقت معاه ولا لا و بكل صدق و مش هزعل من حد
و كفاية كدا علشان شكلكم هتشتموني س س س سلاااام😂😂😂
حمدلله على سلامتك يا معاذ اتمنى يكون سبب غيابك خير⚘⚘⚘
واكيد غيابك يفرق مع اي حد يعرفك كفايه خفة دمك وطيبة قلبك❤❤

• حبيته
  • بيضحكني
حمدلله على سلامتك يا معاذ اتمنى يكون سبب غيابك خير⚘⚘⚘
واكيد غيابك يفرق مع اي حد يعرفك كفايه خفة دمك وطيبة قلبك❤❤
**** يسلمك يا افنان و شكرا ليكي علي كلامك الي يفرح بس للاسف كلامك يفرح و افعالك تزعل و اكيد عارفة انا اقصد اي بالظبط اما بالنسبة لغيابي عارف انه فرق معاكي بدليل الرسايل الكتير الي بعتيها و انا مردتش عليكي بعتذر ليكي طبعا و ياريت تقدري ظروفي ❤❤

حبيب قلبي **** يسلمك و خلصانة بعمود خرسانة 😂
المهم عاوز البوست دا يوصل لالف تعليق علشان في رهان بيني و بين محمود هتقولي ازاي عقولك معرفش ربك يبعت 😂😂😂
تب ثواني بس وافضي😂🩶

• بيضحكني
حمدلله بالسلامه يامعاذ

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ولا اي حاجه 😂

• بيضحكني
التفاعلات: ٱلْـﺳ〄لـطٱﻧـ ايـگس
دا انتم شعب بضااان
سواء انت او محمود او مانو 😂😂😂
عيال لزقه 😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: SLSAMG و Range Rover
دا انتم شعب بضااان
سواء انت او محمود او مانو 😂😂😂
عيال لزقه 😂😂
طبعا محدش ادك ما انت داخل علي 8 الاف نقطة و البركة طبعا في ......يلا مش مهم نقول اسمها 😂😂

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Aymanx123
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: SLSAMG و Range Rover

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%