NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هديه من العالم السفلي الجزء الثاني العوده

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

البروفسير69

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
31 مايو 2022
المشاركات
36
مستوى التفاعل
11
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اول حاجه انا حابب اعتذر ل اخواتي النسوانجيه علي التاخيير في نزول بقيه اجزاء القصه وحابب اشكركم علي تعليقاتكم وردودكم وتشجيعكم ليا اني اكمل القصه
بس انا قررت اكمل القصه وحيكون كل اسبوعين جزء كبييير مليان احداث وتشويق ومعلش استحملوني علي المده ديه علشان ظروف شغلي وعلشان اقدر ارتب الاحداث في دماغي واطلع القصه باسلوب وطريقه تليق ب اخواتي النسوانجيه رواد المنتدي
المهم علشان مطولش عليكم الجزء ده في رغي في اوله شويه علشان ديه احداث اقدر ابني عليها اللي جاي ومش عايز اكروتكم وعايز اللي بيقرا القصه يكون عايش معايا ومستمتع بالاحداث والتفاصيل
المهم وقفنا في الجزء اللي فات
لمتابعه احداث القصه من البدايه برجاء الرجوع الي الجزء الاول من القصه
هديه من العالم السفلي الجزء الاول البدايه
وقفنا لما حررت فيدورا من سجنها وادتني اعظم هديه في الدنيا وقضيت معايا اجمل ليله في حياتي ودعتني واخدت مكعب جيبتور وقلاده اناتور وسابتلي الخاتم اللي مرسوم عليه راس نص شيطان ونص انسان وقالتلي ان ده حيعرفها مكاني ولما توحشنا المس الخاتم واهمس ب اسمها وحتكون معايا في أقرب وقت وسابتلي شنطه فيها مليون دولار ودعتها واختفت وكان تقريبا كده النهار طلع دخلت نمت وانا فرحان بالتغيير الرهيب اللي حصل ده وفي نفس الوقت زعلان علي فراق فيدورا صحيت من النوم علي العصر كده وانا حاسس فعلا ان اتولدت من جديد دخلت استحميت وبقيت بتفرج علي جسمي في المرايه جيم مصارع محارب اسبرطي متقسم كله عضلات ومشرخ جامد بيفوح منه القوه والعنفوان ملامحي بقيت جميله جدا وشعري بقي انعم اما زبي كان رهيييب كان اكتر من 30سم وتخين وكله عروق بارزه وفيه عرق من اوله لاخره وليه راس شبه راس الرمح وتخينه وكبيره
المهم كنت مبهوور جدا بجسمي وقوتي ووسامتي بعد التجربه اللي حصلت معايا خرجت جهزت فطار وفطرت وعملت قهوه وقعدت اشربها وولعت سيجاره وجبت شنطه الفلوس وفكرت طب حعمل اييه و وحخطط ازاي اغير الفلوس ديه مش حينفع تروح البنك حتتبهدل وحتروح باااي 😂
فكرت شويه كده افتكرت واحد صاحبي من زمان في البيت القديم بتاعنا كان حبيبي وكان ابوه عنده محلات دهب في الصاغه طلعت رقمه كلمته وبعد السلامات والعتاب اننا بقالنا حبه من ساعه ما اتجوزنا ومحدش بيسال او نتقابل اعتزرتله عن التقصير وطلبت اني اقابله علشان عايزه في موضوع مهم قالي اعدي عليه في الصاغه واداني عنوان المحل واسمه واتفقنا نتقابل علي الساعه 8 بالليل قولتله تمام وقفلت وقومت شيلت الفلوس في مكان في الشقه وغيرت هدومي وظبطت نفسي ونزلت اروح اقابله الساعه كانت سته المغرب نزلت خدت عربيتي ومشيت وصلت الدراسه وركنت عربيتي ونزلت اتمشيت علشان مش حينفع ادخل بالعربيه الصاغه وانا ماشي حاسس ان عيون الستات مركزه معايا وبيبصولي ب اعجاب سالت علي المحل ووصفولي وروحت هناك دخلت المحل سالت عن امجد قالولي في المكتب ودخلوني ليه اول ما شافني معرفنيش اووي بس انبهر من التغيير اللي حصلي وسالني تشرب اييه قولتله قهوه طلبها وقعدنا نحكي ونفتكر زكريات الطفوله ولعب الكوره وتدريبات الكيك بوكسينج اللي كنا فيها مع بعض وسالته عن والده هو فيين قاللي ان تعب من فتره والصحه بقت علي قدها ومبقاش قادر علي وجع دماغ الشغل وانه سابله الشغل كله يديره وهو سالني عن حياتي والجواز وعرف اني انفصلت واني عايش لوحدي قاللي احسنلك واريحلك صدقني قولتله النصيب قولتله المهم عايزك في موضوع مهم قاللي طب ثواني وقفل المكتب وقالهم محدش يزعجني وجيه قعد قدامي وقاللي خير فيه اييه قلقتني قولتله خير معايا مبلغ دولارات عايز اغيرها قالي كام قولتله 400 الف دولار قاللي واو ده مبلغ كبيير جيبته منين قولتله من غير اسئله حتعرف تتصرف قاللي عندي اللي ياخده قولتله علي كام قاللي هو في البنك ب 18.5 بس انا عندي اللي يخلصه سوق سودا ب 20.5 غير عمولتي قولتله وانا مواقف علي 20 والنص الفرق ده حلال عليك ضحك اوووي وقالي تمام اتفقنا حكلمك بكره واقولك امتي وفين قولتله اتفقنا بس اهم حاجه الامان وميكونش فيه غدر قاللي عيب عليك انت اخويا وحبيبي قالي اتفقنا استني مني بكره تليفون سلمت عليه ومشيت قولت اروح اقعد علي الفيشاوي شويه اغير جو واشرب حجر شيشه روحت الكافيه ولقيت الناس اللي شغاله بيرحبوا بيا جامد كاني صاحب الكافيه وقعدت علي ترابيزه مكانها حلو وفي الهواء وطلبت عصير وشيشه والمشاريب جت وقعدت اشرب الشيشه واتفرج علي النسوان اللي رايحه و جايه لغايه ما لقيت فرس بلدي بعبايه سمراء انما اييييه جمل يابا الحاج طول بعرض ببياض بحلاوه شبه نيرمين الفقي والعبايه مجسمه عليها اووي وعامله شعرها ديل حصان وماشيه بتتدلع عينيها جت في عينيا ابتسمتلها ابتسمت شاورتلها تشرب حاجه قالتلي بعينها مش حينفع علشان المنطقه والناس وغمزتلي ومشيت ناديت علي بتاع القهوه وحاسبته وراضيته ومشيت وراها كانت هي خرجت علي اول الشارع مشيت وراها بعيد عن المنطقه وقفتها وكلمتها قولتلها انتي رايحه فيين قالتلي خارجه اتمشي شويه وكان في ايديها شنطه قولتلها طب اوصلك المكان اللي انتي رايحاه او نخرج مع بعض ضحكت وقالتلي مش عايزه اتعبك قولتلها تعبك راحه واتمشينا لغايه العربيه وركبنا وعرفت ان اسمها نورا وانها ارمله ومعاها ولدين وجوزها متوفي من 3 سنين وانها عندها 28 سنه من سكان الجماليه قولتها نروح نتغدا في حته قالتلي اخاف حد يشوفنا مع بعض قولتلها طب نجيب غدا ونروح ناكل في البيت ضحكت واتكسفت وقالتلي اللي تشوفه المهم عديت جبت اكله مشاوي محترمه وجبت بيره وحشيش لزوم القعده وروحنا البيت دخلنا و قعدنا واستاذنتي تدخل الاوضه تظبط نفسها وتغير هدومها قولتلها تمام وانا ظبطت القعده في الصاله وطلعت الاكل وشيلت البيره في التلاجه وقعدت لفيت سيجارتين حشيش ولقيتها خارجه بتقولي في ريحه حشيش حلوه برفع عيني وبقولها ده انتي اللي حلوه لفيت بطل خارج عليا طول حوالي 180سم ووزن حوالي90كم قشطه لابسه قميص نوم اسود مخرم ومفتوح من جنب واحد وفخادها مدملكه ومصبوبه تحس انها عمودين من الرخام وصدر كبيير الواحده قد الشمامه وطيز كبييره ومدوره وبارزه لورا وشفايف مرسومه وحمرا شبه الكريز وشعر خصل اسود في اصفر جامده اوووي
قولتلها اييه الحلاوه والجمال ده كله ضحكت وقالتلي متكسفنيش بقي وجت قعدت جنبي و كالنا وشبعنا وقامت شالت الاكل وجابت البيره معاها وشربنا الحشيش مع البيره و عملنا دماغ حلووه اووي وهي اتسطلت وقالتلي شغلي اغاني وقامت ترقص وتتشرمط وتهز في طيازها وتقسم وكان رقصها جامد اوووووي وانا بقيت بتفرج ومتسلطن اوووي وشدتني ارقص معاها قومت وبرقص وبتمايل معاها و كان زبي واقف مش اووي في البنطلون ولزقت فيها من ورا وحست بزبي بين الفلقتين لقيتها لفت مره واحده وبتقولي ايه ده وراحت فاتحه البنطلون ونزلتله هو و البوكسر لقت زبي خبط في وشها برقت جامد قالتلي هو في كده في المقاس ده في الرجاله قولتلها انتي حتنامي مع سيد الرجاله وروحت قالع الفانله ووقفت قدامها عريان قامت وقفت وبقت بتتقرج عليا ومسحووره بجسمي المشرخ وعضلاته المتقسمه وزبي اللي زي السيف قدامي وقربت مني وهي عينيا كلها هيحان وشهوه فايره وروحنا انا وهي في بوسه طويله ومص شفايف ولعب لسلن وانا حاسس ان هي بتاكل بقي مش بتبوس وعماله تطلع اصوات محن وهيجاااان جامد نزلت بايدي علي صدرها وعمال العب فيه واعصره بايد وايدي التانيه علي طيزها عمل احسس عليها وروحت شايلها علي ايديا زي العروسه وهي كانت حجم وطول بس انا حاسس اني مش شايل حاجه وحاسس اني جسمي شديد وعضلات فولاذ ودخلت بيها اوضه النوم ونيمتها علي السرير ونمت جنبها هي راحت نايمه عليا وقعدت تبوس فيا وتحسس علي جسمي بايدها وتحسس علي زبي وتبوس في كل حته في جسمي لغايه لما وصلت لزبي اللي كام واقف بشموخ وشد اوووي وبتبص لييه وتكلمه وتقوله انت ازاي كده ازي طويييل اووي كده وتدعك فيه وتعض علي شفايفها وتمسك صدرها وهايجه اووي نزلت ببقها عليييه وبدات تمصه وفاتحه بقها علي علشان تستوعب لراس وعماله تحاول وتمص فيه تطلع منها اهااااات و تمشي بوقها عليه من الجنب وتلحس فيه طالعه ونازله وبتنزل علي العرق اللي بطوول زبي وتلحسه ووصلت لبيضاني راحت تمص فيها وتلحس وبتقولي حتي ببطيضانك كبيره انت اييه يا اخي ورجعت تمص في زبي وتجتهد لغايه ما خدت الراس وحته صغيره منه وقعدت تمص جامد لغايه ما كان حيتقطع نفسها وخرجته من بوقها وعماله تكلم زبي وتقوله انت فييك ايبيه طعمك زي العسل شكلك رهييب ده انا بدخلك في بقي بالعافيه امال حتعمل اييه في كسي كل ده وانا لسه نايم وسايبها تتعامل وتستكشف وانا برضوا بتفرج علشان ديه اول مره ليا مع انسانه بعد الولاده الجديده قولتلها بمناسبه كسك تعالي بقي وقلعتها القميص وبقت ملط ونيمتها علي ضهرها وقعدت ابوس فيها ونزلت امص في بزازها الجامده اللي قد الشمامه و واعض الحلمه اللي كانت وردي وكبييره وامص فيهم واعضض فيهم وهي هايجه علي اخرها وعماله تطلع اهااات ااااه اااااااه وسبت بزازها ونزلت علي بطنها بلياني عمال ابوس فيها وامشي لساني حوالين سرتها وادخل لساني فيها وامصها وهي تشهق وتطلع اههههات ي مش قادره نيكني بقي حموووووت من قادره نزلت علي رجلبها فتحتهم ظهر كس كبيير شفتين كبار بالطول وببنهم كس وردي وزنبور قد عقلتين الصباع نزلت قربت منه وشميته لقيته ربحته حلو وبيلمع من السوايل اللي عماله تجيبها قعدت الحس فييه وامص فييه وادخل صباعي في كسها وهي اااااه اااااه ارحمني مش قادره وفضلت علي كده خمسه عمال اكل كسها وزنبورها لغايه مالقيتها اترعشت جامد واتخشبت و ونطرت شويه مايه من كسها وعينيها بتغرب وساييحه خالص وبتقولي انا عمري ما حبت قبل ما اتناك انت ايييه قولتلها هو احنا لسه عملنا حاجه قالتلي طب نبيكني بقي بس بالراحه عليا عشان ده انا مش عارفه هو حيخش ازاي اصلا قولتلها طب بلييه بقي علشان ميوجعكيش قعدت تلحس فييه شمال ويمين وتلحس الراس وتبله حلو لغايه لما بقي بيلمع وروحت منيمها وفاتح رجليها وعمال امشي زبي علي كسها وهي هايجه وفي نفس الوقت خايفه من حجمه وروحط زابط الراس علي خرمها ودخلت بالراحه قعدت اسايس كسها وفعلا كان ضيق علي حجم زبي وبقيت بالراحه وداخل خارج سنه سنه لغايه ما الراس دخلت وهي بتقولي ده حيموتني قولتلها خلاص الراس دخلت وبقيت بنيك واحده واحده وروحت مدخل نص زبي وسنه كمان قالتي بس اهدي عليا بقي خلينا اتعود عليه قولتلها ماشي بقيت عمال انيك رابح جاي وهي ااااه اااااااه ااااه اااااااه و تمسك بزازها و تقولي كمان كمان روحت مكمل بزبي لغايه اخره لقيتها
برقت و صوتت وقالتلي يالهوي ده وصل لمعدتي وبقبت بنيك فيها جامد وهي عامله تصوط ولقيتها بتترعش جامد وبتزووم والرعشه زادت وانا عمال انيييك فيها ومش راحمها لقيتها بتتنفض وراحت زقاني مخرجاني من كسها وجابت نافوره مايه وصلت للحيطه وعماله تصوت وتتنفض وتنزل جامد وتقولي ايييه ده حرام عليك انا عمري ما حيبت كده خاااالص لقيتها بتنهج جامد جبتلها عصير شربته رضت فبها الروح روحت نايم علي السرير ومطلعها علي زبي ونزلت عليه واحده واحده بقيت عمال انيك فيها جامد وهي تصووت وتتنطط عليه وروحت قايم بيها وشايلها علي زبي ووقفت بقيت عمال امرجحه اعلي زبي وهي متشعلقه في رقباي وتقولي انت مش طبيعي وهي عماله اههات وتقولي انا خلاص مش قادره انت فشختني اااااه اااااه اااااه اااااه اااااااااااه وروحت منزلها وضع الدوجي وحطيته في كسها وعمال انيكها وطيزها بتتهز اووف علي الكيز ديه فردتين كبار كل فرده قد كوره السله وبيضه قشطه والخرم وردي ومتناكه فيه قبل كده قعدت انيك فيها ولعبت بصباعه في طيزها لقيت اهاتها بتعلي ودخلت صباع واتنين في طيزها وهي عماله تصوت جامد لغايه ما ترعشت وجابت غرقت الملايه والسرير وبقيت بتنهج جامد وتقولي حرام عليك انت صفتني رجعنا تاني في نفس الوضع وقولتها عايز انيك طيزك قالتلي انا نفسي بس حتفلقتي نصين قولتلي لا بالراحه وجيبت زيت جونسون وحطيته في طيزخا وبقيت بدخل 3صوابع في طيزها حلو وعماله تتمحن ودهنت زي زيت وعمال افرشها في طيزها والمس خرمها لقيتها بتتمحن اووويى وتقولي اح اح خرمي في ناااار عايزه زبك دخلوه قولتلها هو اييه قالتلي زبك المجرم ده حطه في طيييزي نيكني فيها وروحت داخل براس زبي طيزها بالراحه لقيتها بتخش بصعوبه بس دخلت وهي اهاتها بتعلي وبتفولي انت زبك بيسيح طيزي من سخونيته و عروقه االي بتنبض حاسه انه بيخدرني وانا داخل ومكمل واحده واحده وهي اللي طالع منها اااااااااااه اااااااااااه اااااااااااه تعاااالي خوووووش كمااااااان اااااااااااه اااااااااااه اااااااااااه انت اييييه اااااااااااه اااااااااااه لغايه لما فخادي لمست طيزها قالتلي حمد***علي السلامة نيك بقي واحده واحده ومتعني بقيت داخل خارج في طيزها بالراحه واهي اهاتها بتعلي وبدات ازود الرتم وهي تقولي نيييك اااااه اااااااااااه اااااااااااه نبكني جامد اوى وبقيت برزع فيها اهاتها بتعلي وبقت تقول اااااااااااه هو ده النيك اانت ملك المتعه انت ابييه انس ولا جن ولا حصان ولا ايييه وبقيت بنيك جامد اوى وهي لقيتها بتتعرش جامد اوووووي وروحها بتروح وجابت تالت وغرقت الدنيا ونامت علي ضهرها عماله تتنفض وتنهج حرام عليك انت قتلتني انا مش قادره حمووووت عايزه لبن
قولتلها بس كده وروح راكب عليها وحاطط مخده تحت طيزها وفاتح رجليها وحاطه في كسها وعمال انيك فيه وبقي مستوعب زبي وعمال ارزع فيها وفي مبقاش فيها حيل تصوت بقي بطلع منها اهااااات وانييين وبقيت ابدل ما بين كسها وطيزها وعمال انيك فيهم جامد اوى لغايه ما حسيت اني قربت اجيب كنت في كسها نيكت فيه جامد ونفسي علي وهي حسيت اني قربت اجيب قالتلي عايزاهم في كسي ولا اقولك طيزي زودت جامد وهي اهاتها عليت معاي وحسيت باللبن بيجري في زبي وانفجر خرطوم لبن في كسها ملاه وهي قالت اي اححححح حتي لبنك بيوجع وانا كنت لسه بجيب شيلته من كسها بعد ما اتملي وحطيته في طيزها وكملت نيك فيها وجبت فيها مليتها وحاسس ان لسه في لبن بيخرج خرجت زبي وبدعك فيه وهي مش مستوعبه اللي ببحصل لبن في كسها و في كيزها مليانين وانا لسه بدعك فيه وبتقولي خلاص لقيته نطر في وشها وغرقه غرق بزازها بقت عماله تلحس اللبن وتدعك صدرها
وبتبصلي وهي في قمه المتعه وجيت قعدت جنبها ونامت في حضني وقالتلي انا عمري ما وصلت لربع المتعه اللي حسيتها معاك انا عمري ماشوفتش في حياتي كده انا مش حسيبك ابدا انا جاريتك خدامتك قولتلها يعني اتبسطي باستني وقالتلي انت رهيييييب انت المتعه انت متتسابش قومت ولعت سيجاره و وهي قامت جات تمشي صوتت مش عارفه تمشي قالتلي انت فشختني بس برضو مش حسيبك وقامت خدت دش وانا قعدت برا اشرب حاجه خرجت لبست وظبطت نفسها وجت قعدت جنبي وخدنا ارقام بعض ولقيتها بتقولي وقت ما تعوزني كلمني وانا اجيلك يا سيدي قولتها حبقي اكلمك واديتها الفين جنيه مكانتش عايزه تاخدهم خالص وتحلف قولتلها مش ليكي دول للعيال قعدت تدعيلي وباست ايديا وطلبتلها عربيه توصلها وقبل ما تمشي راحت وخداني في حضنها جااامد اوووي وروحنا قي بوسه حلوه مسكت فيها قولتلها لو عايز تاني يالا
زقتني قالتلي حراام عليك ده ماشيه مفشوخه
قالتي بس متطولش عليا واوعي تنساني قولتلها متخفيش مش حطول عليكي ونزلت وانا قعدت اتفرج علي فيلم اجنبي ومتابع الفيلم لقيت حاجه غريبه بتحصل معايا لقيت الكلام انا قادر استوعبه اوفهمه بسرعه وسهوله من غير ترجمه مجرد سماع الكلمه ودخولها مخي بتترجم وتتفهم وتتحفظ واي جمله بحاول اقولها بقولها في مخي بالعربي بتترجم بالانجليزي في لحظه يعني عقلك قادر يستوعب اللغات ويترجمها قولت لنفسي لو ده صح حيبان ودخلت نمت صحيت تاني يوم بعد الظهر كده لقيت مكلمتين من امجد كلمته قالي ايه ياعم انا قولت انت رجعت في كلامك قولتله عيب عليك انا كلمتي واحده قالي تمام نتقابل النهارده نخلص قولتله ماشي مفيش مشكله قاللي تمام النهارده الساعه 7 في الفيلا عندي حبعتلك اللوكيشن فيلا B10 قولتله تمام الساعه 7اكون عندك تمام وقفلت معاه ودخلت خت دش وفوقت وجهزت فطار وفطرت وشربت القهوه ولفيت سيجاره وشربتها وبقيت فول اوبشن 😂
المهم قومت جهزت الفلوس وعديت 400 الف وحطيتهم في شنطه كانت عندي وركنتها علي جنب ونزلت اجيب حاجات نواقص للبيت و ورجعت استحميت وحلقت دقني وطلعت البدله الكحلي اللي كانت في الشنطه ولبستها مع الجوز الكلاسيك والبرفان الجامد ايييه اسطوره جيلي 😎 خدت الفلوس ونزلت الساعه كانت 6 والفيلا كانت في التجمع مش بعيد عني خدت عربيتي وحطيت الفلوس في شنطه العربيه ومشييت علي اللوكيشن وقفت بس جبت قهوه وانا ناشي وصلت قبل ميعادي بربع ساعه كومباوند جميل متقسم كله فلل في اخر التسعين في ظهر الجامعه الامريكيه اسمه Star Valley كلمت امجد وقولتله انا عند الكومباوند قاللي ان مستنيني مع الناس دخلت قولت للامن فيلا B10 وصفوهالي ومشبت حوالي شارع لقيتها ركنت عربيتي وجبت الفلوس ورنيت الجرس ثواني وامجد فتحلي ورحب بيا جامد وقاللي طول عمرك راجل ودخلنا علي طول علي اوضه المكتب وامجد بيقولي الناس جوه دخلت المكتب لقيت راجل كبير في السن فوق الخمسين شكله تاجر كبيير ومعاه شاب طول بعرض حيطه وواضح انه معاه سلاح باين من انتفاخ البدله وجنبيه شنطه سفر كبييره وقاعد متابع الدنيا عرفني امجد عليهم قالي ده يا حازم الحاج صالح الكاشف من اكبر تجار حاره اليهود وعنده شركه استيراد وبيجيب شغل من الصين وداه عمر الكاشف ابن الحاج صالح ودراعه اليمين في الشغل سلمت عليهم و حازم عرفهم اني صاحب عمره مهندس بترول وكنت عايش برا بقالي 10سنين ورجعت استقر هنا شويه اتعرفت عليهم ورحبوا بيا اوووي قعدنا وحطيت شنطه الفلوس قدامهم علي المكتب امجد فتحها لقاها ملياناه دولارت طلعهم علي المكتب رصهم وقرب مكنه عد فلوس جنبيه وتبقي قدام الكل وبدا يعد الفلوس وقعدنا نعد شويه وكله في صمت لغايه ما امحد عد الفلوس كلها تمام ومظبوته امجد قاللي فلوسك تمام يا حازم ورجعهم الشنطه تاني وقال للحاج صالح فلوسك يا حاج وطلع عمر ابنه الشنطه اللي كانت جنبه ورصناهم امجد قعد يعد فيهم يجي نص ساعه وكان في تلاجه في المكتب قومت جبت حاجه ساقعه واديت الناس وروحت باصص لامجد وقايله اما انك بخيل ومعفن وطول عمرك مسروع علي الفلوس يعني مضيفتناش ولا كوبايه شاي ايييه احنا عند يهود اتلخم وقالي معلش انا اسف بس انت عارف الشغل اهم عزمت علي الحاج وعلي عمر ومديتش لامجد فبيقولي وانا قولتله لا لما تخلص شغل الاول الشغل اهم
وضحكنا كلنا والقعده فكت و لقيت الخاح بيطلع علبه السجاير وبيولع سيجاره ببص لقيتها ملفوفه وشميت ريحه حشيش بتاع زمااااان ضحكت وقولتله ايوه يا حجوجه العقاد الكبير وصل وضحكنا كلنا وعزم عليا بسيجاره ولعتها اييه ده فعلا الطعم غيير الكيتامين اللي احنا بنشربه وقعدنا نهزر ونتكلم وامجد. بيعد لغايه ما قال باااس كده 8مليون و200 الف جنيه اخييييرا
قولتله خد اشرب بقي انت خلصت شغل واديته كانزايه والحاج اداله سيجاره حشيش وقولتله عايز من الحشيش ده راح مطلح حته يجي سنتي وادهالي قولتله تسلم بس ديه مش حتكفي ادالي رقم الراجل اللي بيتعامل معاه وقالي قوله من طرف الحاج صالح الكاشف وانا حكلمهولك دلوقتي وهو حيظبط معاك شكرته وقولتله تاعبينك معانا قالي حشوفك تاني وخد نمرتي واداني الكارت بتاعه وقالي حستناك في الشركه عندي تبقي تيجي تاخد معايا القهوه قولتله انت تؤمر ياحاج
والحاج استلم فلوسه وانا اخدت فلوسي والحاج استاذنا هو وعمر ومشيوا وقعدت انا وامجد طلعت 200 الف من الفلوس اديتهم لامجد قالي لا خلاص انا طلعت مصلحه من الحاج ومرضيه قولتله ابدا ده اتفاقنا واصريت واديته الفلوس وكان مبسووط اووي وقالي ايه رايك في الفيلا وقام فرجني عليها وكانت جميله وشيك دور ارضي فيه اوضه مكتب وغرفه ماستر وغرفه خدامه وحمام وىيسبشن كبير ومطبخ امريكان وفي دور تاني فيه غرفتين ماستر فيهم واحده كبيره في دريسنج كمان وغرفه تانيه وحمام وجنينه حلوه وحمام سباحه متوسط قولتله جميله وهايله يا امجد لو في حاجه زيها ابقي قوللي قالي انت ابن حلال وجدع فيه واحده اختها قبليا بفلتين B7 بس محتاجه تتشطب وخدني فرجني عليها من بره متشطبه انما من جوه محتاجه شغل كتييير شوفتها عحبتني اووي ورجعنا عنده نتكلم قالي الفيلا ديه مكتوبه باسمي قولتله يعني بتاعتك قاللي لا ديه باسم رجل اعمال كنت شغال معاه وصفي شغله في مصر ماعدا كام عقار كاتبهم باسمي وانا بتصرف فيهم وابيعهم واحوله فلوسه ناقص عمولتي وهو عارضها بقاله كتيير بس الدنيا واقفه هو كان طالب 4 مليون بس احنا حنحاول وحنظغط عليه انه يبعها ب 3 مليون وهو اكيد حيوافق قولتله طب كلمه وخلص معاه وطلعت 3 مليون علشان لو قال اوكيه تخلص علطول وليك عمولتك برضه الشغل شغل قال لا ابدا من غير حاجه وبكره حديك الرد النهائي قولتله تمام وخدت بقيت الفلوس ومشيت و امجد كان عايز يوصلني علشان ممشيش المبلغ الكبير ده قولتله متقلقش علي اخوك اخوك اسد وسلمت عليه وحطيت الفلوس في شنطه العربيه ومشيت بالعربيه ومشغل الست وعمال ادندن نص ساعه كنت في البيت خدت الفلوس وشيلتها في الدولاب وقعدت افكر وارتب حعمل اييه قولت لنفسي اول حاجه انزل اجيب باب مصفح للشقه اركبه وانزل اعمل حساب في البنك واحط فيه شويه فلوس اعرف اصرف منها واشتري عربيه احلامي BMW X7 كانت لسه نازله كانت عامله 2.5 مليون جنيه اعلي فئه و ظبطت دنيتي تمام ونمت
نزلت تاني يوم خدت فلوس 250 الف وروح البنك فتحت حساب وخليت معايا 20 الف والموظفه قالتلي استلم الفيزا في خلال اسبوع وممكن تجيلي علي البيت قولتلها تمام ببعتوها وخلصت البنك ونزلت علي محلات الابواب المصفحه في العتبه نقيت باب حلو تركي باب مصفح وعليه باب حديد 2*1 كان ب 7 الاف جنيه وحيحيلي بكره وحد حيركبه وكان عندهم خزن اختارت خزنه كببره تستوعب الفلوس ودفعت حقها و قولتلهم يحيبوها بكره مع الباب ومشيت روحت خدت عربيتي علشان اتغدي دخلت مطعم سمك طلبت سمك وجمبري وشوربه وقولت اشحن شويه كلت وشحنت وقاعد بشرب سيجاره لقيت امجد بيكلمني وبيقولي ان موضوع الفيلا خلاص وانه كلم الراجل و الراجل وافق بعد ما امجد قدر يقنعه بالبيع فرحت اووي وشكرت امجد علي تعبه معايا واكدت له ان عمولته محفوظه وقالي انا مش عايز حاجه واتففنا اننا نروح بكرا الشهر العقاري يسجلي الفيلا قولتله تمام حسبت وقومت روحت قعدت في كافيه في مدينة نصر اشيش شويه وطلبت قهوه وشيشه والحاجه نزلت وبدات اشرب وانفخ الدخان واتفرج علي النسوان لقيت تربيزه بعيده عني شويه في الركن واحده شبه شمس الكويتيه الشعر القصير لونه كستنائي والعيون السودا الواسعه الكحيله وصدر كبير ولابسه بادي نص وبنطلون ليجان قافش عليها اووي قاعده بتشيش وقاعده لوحدها
المهم لاغبتها بعينيا ابتسمت شاورتليها تيجي تقعد معايا شاورتلي تعالي انت هنا احلي وفعلا المكان بتاعها احلي ركن كده ومش مجروح اووي قولت للويتر حد يجيبلي حاجتي هناك
وروحت عندها سلمت علبها وعرفتها بنفسي حازم الراوي مهندس وهي قالتلي انها فريده علي وبتشتغل موديلز اعلانات وقعدنا ندردش شويه وعرفت انها ليها في الشرب وبتحب الويسكي والعيون بتقول كلام تاني عنيها بتقوول انا هايجه وعايز اتناك اووووي بس مش عايزه تقول وانا شايف ده و قلت خلاص اخلص انا قولتلها تعالي تقوم بقي علشان الكافيه اتملي وفي ماتش حيبدا وتبقي صداع تعالي نروح البيت نشرب كاسين مع بعض في الرواقه فرحت اووي وقالتلي ماشي وحاسبت ليا وليها ومشينا وفي عشر دقايق كنت في البيت معاها دخلنا قعدنا في اوضه التليفزيون و شغلت اغاني هاديه وجبت ازازه الويسكي اللي كانت في الشنطه كان فيها نصها وجبت كاسين وتلج اول ما شافتها قالتلي واو ده مستورد قولتلها هو انتي قاعده مع اي حد يا حماره ضحكت فتحت الازازه وصبت لينا وقعدت تشرب ومهيبره خالص جبت الحشيش ولفيت سيجارتين وولعت سيجاره واديتها واحده قالتلي كمان ده انت مدلعني قولتلها ياريت يتمر بس وقعدنا نضحك وهي سكرت خالص وخربت من الحشيش النظيف وشغلت اغاني اجنبي وقامت ترقص قدامي وبتتلبون وبتقلع هدومها حته حته بتعمل عرض استربتيز وعماله ترقص وهي زي ما قولنا واوصفها تاني وشها شبه شمس الكويتيه طول 170ووزن حوالي 70 كجم مفيش بطن جسم رياضي بزاز كبيره وطيز مسحوبه وطويله وبارزه سنه ولون خمري جمبل وقلعت البادي وعناله تقفش في بزازها ولفت وادتني طيزها وبقت تنزل البنطلون بالراحه وتفلقس هيجتني بنت الكلب وزبي شد والجمبري خرب الدنيا وهي نزلت البنطلون للاخر و ولفت وبتقفش في بزازها وفكت البرا وبتلف وبتنزل الاندر كنت انا مطلع زبي وعمال ادعك فيه لفت لقت ده في وشها شهقت قالتلي اييه ده كنت شايله فيين ونزلت علي ايديها ورجليها وهي لابسه الاندر اللي لونه بالمناسبه لاموني هو والبرا وجت عندي وقلعتني البنطلون والبوكسر ومسكت زبي بايديها الاتنيت بتشوفه وتقيسه وتقولي ازاي انتة جيبته منين اقولها منين ايه يا بنت العبيطه واديتها بالقلم لقيتها اتكهربت وطلعت منها اااااااااااه بلبونه مش وجع اديتها قلم تاني لقينها بتحك ايديها عند كسها وبتلعب فيه عرفت انها بتستمتع بالالم والاهانه ويدات تلحس في زبي من اوله لاخره وتلحس العرق وتطلع وتنزل بلسانها وتنزل غلي بيضاني تمصهم في بقها واحده واحده وتخلص وطلعت علي راس زبي تحطها في بقها وتمصها بمتعه و عماله تهمهم بكلمات مش مفهومه وتمص وتلعب في بزازها وكسها سبتها شويه تشبع من المص وهي كانت محترفه بصراحه وبعد كده روحت شايلها ومنزل الاندر وبان كسها كبيير شفايف رقيقه وزنبور طوييل اوي قد صباعي الصغير شيلتها وقعدت الحس في كسها وامص في زنبورها واشفطه ببقي لقيته نشف معايا ووقف وبقي عامل زي زب العيل الصغير قعدت الحس في كسها واعضعض بسناني علي خفيف لقيتها بتصوت وتقولي جامد غض جامد قولتلها اوجعك قالتلي لا انا متمتعه وبقيت باكل كسها بلساني وسناني وهي اهاتها في البيت كله ومره واحده لقيتها اتشنجت جامد وبتصوت وفي نافووره ضربت في وشي غرقتني قولتلها كده يابنت الوسخة غرقتيني لقبتها بتجيب تاني ونزلت علي وشي قعدت تلحس المياه وتنظف وشي وخلصت وروحت منزلها علي رجلي وراحه رافعه نفسها علي زبي وزابطه راسه علي كسها وهايجه اووووي وبتقولي نفسي فييه اووووي ونزلت عليه يادوب الراس دخلت وحته صغيره راحت نازله عليه بكل تقلها حسيت ان زبي خرم معدتها وهي راحت مصوته صوت متهيائلي العماره كلها سمعته وعماله تطلع اهااات اااااااااااه اااااااااااه اووووف ده فشخني يالهووووي اييه ده احاا ده لامس معدتي وبقت بتطلع وبتنزل عليه واحده واحده وعماله تصوت وتقولي انا شرموتك انا متناكتك نيك يادكر يا اسد وانا بقيت عمال انيكها حامد وبدات اسخن معاها وروحت ماسكها من رقبتها وشاددهاوعمال ابوس فيه وامص لسانه واكل شفايفها وبنيك فيها جامد وهي بتموت مني وقعدت امص في بزازها كانت حلمتها صغيره وقعدت امص واعض في الحلمه وهي تصوت وتقولي جامد بقيت بمضغ بزازها في بقي وهي في قمه الهياج وبتطلع وبتنزل لقيتها بتترعش وبتجيب وغرقتني تاني ونزلت قعدت تمص في زبي وتنظفه وتلحس جسمي نيمتها دوجي وحطيته في كسها وعمال ارزع فيها وهي متمتعه اوووي وطيزها حلوه وببص علي خرمها لقيته مستعمل جامد وواسع وحلو دخلت صباعي في طيزها وقعدت ابعبص فيها دخل سهل ودخلت ثباعين وتلاته سهل وهي بتتمحن وقالتلي ايييه اخيرا حتناك فيها بجد قولتلها ليه يا متناكه ديه مفشوخه نيك قالتلي هي اتناكت كتيير اه بس الفشخ حتدوقه دلوقتي قولتلها طب تعالي يا كسمك بلي زبي علسان افشخ الطيز المتناكه ديه
وقعدت تمص في زبي وتبله بلسانها وتلحس فيه لغايه لما بقي تمام ولفت وادتني طيزها ورحت ظابط الراس علي الخرم وروحت داخل واحده واحده موقفتش داخل بالراحه وهي بتصوت بمتعه وبتقولي ايييه ده ااااااح ده بملاني من جوه اااااااااااه اووووف اااااااااااه ايييه زبك ده ده بيسيح طيزي اووووف ناااااار وانا مكمل لغايه ما بيضاني لمست طيزها قالتلي سيبني دقيقه بس اتعود عليه وبعد كده براحتك وفعلا فضلت ثابت دقيقه وفي اكتر من 30سم في طيزها وهي بتتحرك شمال ويمين وبعد كده قالتلي نيك بقي بقيت داخل خارج في طيزها بالراحه بعدين زودت الرتم شويه وهي اهاتها بقيت منتظمة مع الايقاع وصوت جسمنا بيخبط في بعض جامد اووووي فاجر وزودت في الرتم شويه وبقيت برزع في طيزها طيزها اتهرت بدلت في كسها وزرعته علي طوول لقيتها بتعوي وبتصوت اقلبتها علي ظهرها وقعدت انيك فيها وابوس فيها وامص في بزازها وروحت شايلها وواقف بيها وممرجحها علي زبي وهو في كسها وبقت تتنطط عليه وكل شويه اهاتها بتعلي اووووي اااااااااااه اااااااااااه اااااااااااه اااااااااااه اووووف ناااااار زبك ناار وطلعته من كسها حطيته في طيزها وبقيت بنيك فيها وانزلها عليه جامد وبفشخ فيها وهي بتقولي خلاص انت فشختني انت بتنيك نفسي وروحي ارحمني بقي اووووووف ااااح اااااااااااه اااااااااااه روحت منيمها علي بطنها وتحت منها مخده وخطيه في كسها وبقيت عمال انيكها جامد وهي خلاص قطعت النفس وبقيت ابدل ما بين كسها وطيزها وهي لقيتها بتترعش جامد وجابت حبه صغيرين مايتها خلصت وانا بدات اسخن جامد اوووي واللبن بدا يغلي جوايا وكنت في طيزها وقعدت انيك فيها لغايه لما حسيت اني حجيب روحت داخل جامد للاخر و ضارب كرباج في طيزها ماليها وهي فاقت وراحت مصوته من سخونيه اللبن واندفاعه في طيزها ولسه زبي بيجيب روحت داخل في كسها كملت نيك وقعدت اجيب باقي اللبن في كسها وعلي بطنها وهي مش مصدقه ولا مستوعبه كميه اللبن ولا المتعه الرهيبه اللي هي فيها وغمضت عينيها ونامت علي الكنبه وانا قومت خدت دش وشربت عصير قومت اشوفها لتكون ماتت وبهزها مفيش روحت ضاربها علي طيزها صحيت وفتحت قولتلها اييه روحي موتي عندكم متجبليش مصيبه قالتلي انت بتقول فيها انت موتتني فشخت كل اخرامي اييه ده هو في كده قولتلها خمسه في عينيك حتحسدينا ولا اييه قالتلي انا اقدر ده انت سيدي وتاج راسي وقامت خدت دش ولبست هدومها وخدنا ارقام بعض وقالتلي حشوفك تاني قريب قولتها حظبط واكلمك وطلبتلها عربيه واديتها 1000ج مكانتش عايزه تاخدهم بس انا اصريت قالتلي كفايه المتعه اللي عمري ما حسيتها مع حد قبل كده وخدت بوسه حلوه وحضن قبل ما تمشي ونزلت فريده وانا دخلت نمت علشان ميعاد الشهر العقاري بكره
صحيت تاني يوم علي الساعه عشره كلمت امجد قالي انه لسه صاحي واتفقنا اننا نتقابل علي الظهر في الشهر العقاري وقومت استحميت ولبست وعملت قهوه علشان اقوق ولعت سيجاره وشربت القهوه ونزلت خدت العربيه ووروحت هناك وقابلت امجد وخلصنا تسجيل الفيلا وخدت العقود وامجد باركلي وكان فرحان ان حنبقا جيران واداني مفتاح الفيلا وكارت بوابه الدخول وسالته عن مهندس ديكور للفيلا قالي علي شركه واداني عنوانها وقالي علي مهندسه هناك اسمها نادين شاطره اووي ابقي اسال عليها لما اروح قولتله تمام واستاذن مني علشان عنده شغل ومشي لقيت تليفوني بيرن رضيت لقبتهم الناس بتوع الباب المصفح والخزنه قالولي قدامهم ساعه ويكون هناك قولتله تمام حكون في انتظارهم وفعلا جم في الميعاد و طلعوه الخزنه دخلوها جوه كنت مفضيلها مكان في دولاب اوضه النوم وحطوها جوا الدولاب وادوني المفاتيح وركبوا الباب في خلال ساعتين وقالولي ان في كاميرا هديه من المحل حابب اركبها فين شكرتهم وقولتلي خليها برا تكون جايبه باب الشقه باللي داخل قالولي تمام وخلصوا وركبوا الباب والكاميرا ووصلها عرفني اخش عليها ازاي حاسببتهم وراضيتهم وكانوا مبسوطين اووي وعمالين يدعولي
قفلت الباب وشيلت نسخ مفاتيح الباب والخزنه في مكان درج سحري 20*20 مخفي كنت عامله وخليت معايا نسخه واحده وشيلت الباقي وطلعت الفلوس كلها وحطيتها في الخزنه اللي كانت بصمه ورقم سري ومفتاح شيلت الفلوس وقفلت عليها وقعدت في البيت بقيه اليوم منزلتش طلبت عشا واتعشيت وظبطت بكره اني اروح شركه التشطيبات اللي قالي عليها امجد دخلت نمت
وهنا نكون خلصنا الجزء الثاني وياريت يكون عجبكم واتمني اشوف رائيكم واسمع تعليقاتكم ودعمكم ونتقابل في الجزء الثالث
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: دكتور اسوانى و ممدوح ابو
يكتب الجزء التالي في تعليق علي قصتك وتبلغنا للدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: فحل صعيدي اسود و البروفسير69
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%