NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اجل ي سيدي 😂
نظرتك دي هتتغير لما تتجوز وتخلف
الولد مبخلة مجبنة
الشجاعة قبل الأولاد حمادة وبعد الولاد حمادة تاني خالص

نظرتك دي هتتغير لما تتجوز وتخلف
الولد مبخلة مجبنة
الشجاعة قبل الأولاد حمادة وبعد الولاد حمادة تاني خالص
ممكن 🤝

ع **** تحصل بس عشان اطلع غل السنين يااااه دنا لما بفكر في موضوع زي ده ببققا عايز اقتله حصلت قفشت حرامي كان بيفتح باب البيت الصبح الساعه 6 كنت في سابع نومه واحد زميلي شافو رن عليه نزلت لقيتو عايز اقولك من كثر الضرب ومزهقتش جبت سيخ حديد وقطعت في جسمو ههههههه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اقرا فى علم النفس شوية وافهم سيكولوجية الناس دى هتفهم كلامى اكتر
يسطا انا اعرف ناس بيطلعوا يسبتوا و كده

اقرا فى علم النفس شوية وافهم سيكولوجية الناس دى هتفهم كلامى اكتر
انت سنك قد ايه يا معلم

ع **** تحصل بس عشان اطلع غل السنين يااااه دنا لما بفكر في موضوع زي ده ببققا عايز اقتله حصلت قفشت حرامي كان بيفتح باب البيت الصبح الساعه 6 كنت في سابع نومه واحد زميلي شافو رن عليه نزلت لقيتو عايز اقولك من كثر الضرب ومزهقتش جبت سيخ حديد وقطعت في جسمو ههههههه
😂

العمر كله هتغير وجهه نظرك قدام فى نص العشرينات كده وفى التلاتينات هتلاقى فكرك بيتغير كل ما بتتقدم فى السن لو فيه فرصة انى اتكلم معاك بعد خمس سنين هتلاقى فكرتك اتغيرت

العمر كله هتغير وجهه نظرك قدام فى نص العشرينات كده وفى التلاتينات هتلاقى فكرك بيتغير كل ما بتتقدم فى السن لو فيه فرصة انى اتكلم معاك بعد خمس سنين هتلاقى فكرتك اتغيرت
كلنا فى السن ده الحماس هو اللى بيبقى مسيطر علينا

انشاء **** ♥

كلنا فى السن ده الحماس هو اللى بيبقى مسيطر علينا
لا مش حماس بس انا دماغي طول عمري كده ومتربي ع كده

• عجبني
التفاعلات: AMGjr
ليت الشباب يعود يوما

لا انا مبسلمش
وانا مش بخاف لان حتى لو مت هيبق فيه تار عيلتى بتتكلم بالاسلحه انا 🙂
اصلى من قنا نجع حمادى ودشنا ولد عمنا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل