NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عادي هجيب حقي
هجيب حقك وانت ميت ازاى يا غالى بس اللى بيعمل كده ممكن يضرب ضربة غلط او بخوف تجيب أجل الواحد هتجيب حقك ازاى ساعتها

• عجبني
التفاعلات: AMGjr
عادي ايه بس انا ممكن ادخل اي خناقة مهما كان اللي قدامي عامل ازاي بس لو معاه سلاح وانا معيش مدخلهاش
انت صح جدا

• أتفق
التفاعلات: ALbrens
انت صح جدا
اصل ادخل خناقه وانا فاضي اكيد مش هسلك فيها وهما معاهم سلاح بس اتصرفت خليته يتلاها بصحبوا اللي اتعور وخلعت انا

• عجبني
اصل ادخل خناقه وانا فاضي اكيد مش هسلك فيها وهما معاهم سلاح بس اتصرفت خليته يتلاها بصحبوا اللي اتعور وخلعت انا
عاااااش هو على العموم تجنب المشاكل انا شايف أنه ذكاء ومكسب للواحد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الناس فكراه خوف او جبن لكن هو نضج بس لو جت المشاكل ومتعاملتش ساعتها يبقا جبن

• أتفق
الناس فكراه خوف او جبن لكن هو نضج بس لو جت المشاكل ومتعاملتش ساعتها يبقا جبن
دى حاجة تانى لما تيجى المشكلة لحد عندى ومافيش فيها اى حل دبلوماسى ساعتها عليا وعلى اعدائي

• أتفق
التفاعلات: ALbrens
فعلا رايى الشخصى أنه باخدوا اللى معايا احسن اكيد
يعنى اى حد بالذات لو متجوز ولا متجوزة عندهم اسره اكيد يعنى مش عشان موقف يضايق فعلا وممكن تاخد تصرف فيه لاكن هيكون على حساب العمر ولا عاهه مستديمه بس التفكير فاللى مسئولين منك اعتقد لو فى العقلانية هيتفكر كده بالمنطق ده تغور الفلوس بس ارجع لبيتى سليمه

• عجبني
هجيب حقك وانت ميت ازاى يا غالى بس اللى بيعمل كده ممكن يضرب ضربة غلط او بخوف تجيب أجل الواحد هتجيب حقك ازاى ساعتها
عادي اهلي مش هيسيبوهم

عادي ايه بس انا ممكن ادخل اي خناقة مهما كان اللي قدامي عامل ازاي بس لو معاه سلاح وانا معيش مدخلهاش
لا عادي ادخل

بنسبالي جبن

انا اتجنب اه انما انا بتكلم لو حكمت

يعنى اى حد بالذات لو متجوز ولا متجوزة عندهم اسره اكيد يعنى مش عشان موقف يضايق فعلا وممكن تاخد تصرف فيه لاكن هيكون على حساب العمر ولا عاهه مستديمه بس التفكير فاللى مسئولين منك اعتقد لو فى العقلانية هيتفكر كده بالمنطق ده تغور الفلوس بس ارجع لبيتى سليمه
لا انا مرجعش خايب

صح جدا جدا جدا هو ده اللى بتكلم فيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%