NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور هتعمل اي ياديوث لو لاقيت حد من محارمك كدا

• جامد
التفاعلات: مينا خاضع
هتعمل اي لو دخلت بيتك لاقيت جارك او صحبك او واحد متعرفوش فاشخ امك او اختك او مراتك ونايك شرفك علي سريرك كمان هتعمل ايه هتتفرج. ولا هتعمل ايه
بس اتفرج احححححححح

هتفرج علي امي

هتعمل اي لو دخلت بيتك لاقيت جارك او صحبك او واحد متعرفوش فاشخ امك او اختك او مراتك ونايك شرفك علي سريرك كمان هتعمل ايه هتتفرج. ولا هتعمل ايه
هتفرج طبعا امممم

حكون فخور بيها

هتفرج طبعا و استني يخلصو علشان انام مكان ما كانت ماما و اختي بيتناكو
شاطر يا عرص علشان هما محلينك لبوة هايجة و خورمك طيزك بقي بينبض اوي غلي لحم امك واختك المعرصين و بيلبسو محزق و ينزلو كلوتاتهم بتلدبقي باين من تحت الهدوم وانتا عارف وسايبهم و الرجالة تبص علي شرفك و تلمس طيازهم في الشارع وانتا خورمك يهيج اكتر يا عرص

نتفرج لما يخلصوا أنيك مكان لبن الفحول يودي لو بنتي تعمل كدة ووتتناك من الفحول ويتمتع بكسها االعذب الضيق اللذيذ
شكل بنتك مخليااااك اب عرص دلدول خورمك مولع علي لحمها الطري و نفسك تشوفها ملط تتناك من طيزها وانتا خورم طيزك ينقط من الهيجان لو جاد تعالي خاص اولعلك قرونك

هتفرج طبعا و استني يخلصو علشان انام مكان ما كانت ماما و اختي بيتناكو
مهما شكلهم معرصيينك اوي لدرجة انك بقيت لبوة هايجة خورمك بيولع علي لحمهم و نفسك اسوفهم عريانين و في حضن الفحل بيفعص طيازهم وبزازهم و انتا تتفرج و خورمك يولع و تنقط علي نفسك تعالي خاص لو جاد

هطلعذزبي
انتا زبك مش محتاج يطلع علشان هيكون بينقط و انتا مولع علي نفسك وجسمك بيرتعش و انتا اول مرة تشوف محارمك ملط في حضن فحل هتحس بقرونك بتولع و بتترعش

• عجبني
التفاعلات: cbcll
حصل عرفت منين
كنت اعرف واحد عمل كدة لما شاف محارمه اول مرة ملط في حضني و كان شكله مولع اوي و حتي كان خورمه مولع مكنش قادر من المنظر كان بيتلوي زي اللبوة

• عجبني
كنت اعرف واحد عمل كدة لما شاف محارمه اول مرة ملط في حضني و كان شكله مولع اوي و حتي كان خورمه مولع مكنش قادر من المنظر كان بيتلوي زي اللبوة
انا بنزل لبن علطول فالبوكسر

انا بنزل لبن علطول فالبوكسر
اكيد مهما حلبينك تعريص بلحمهم السخن الطري مبالك لو شوفتهم و انا بفحص في طيازهم قدامك و بعصر بزازهم علي وشك و اخليهم ينقطو لبن علي وشك ساعتها هرموناتك هتنفجر من التعريص و خورمك هيولع و زبك هينقط و هتبقي دلدول و قرونك مولعة

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%