NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اميرة زماني😊

إن لي قلبا في حُب الخيل.. قد فُتن🖤
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
تعمل اي لو في المواصلات او الشارع وشغل ولقيت واحد او وحدة موجود في نسوانجي
وايه ردك لو اكتشفت ان اختك او اخوك او مراتك او زوجك او حد قريب منك عضو هنا هتسيبه يكمل ولا هتعمل مشكلة

• عجبني
التفاعلات: SLSAMG، is2 و Adelhany
وايه ردك لو اكتشفت ان اختك او اخوك او مراتك او زوجك او حد قريب منك عضو هنا هتسيبه يكمل ولا هتعمل مشكلة
الموضوع متوقف عليا انا هل انا موجود هنا بعمل اي لو يخون زوجتي وبكلن كذا حد هنا يبقى لما اعرف انها هنا وبتكلم حد مهو انا بعمل كده بردو ف هاخد موقف منها على اي اساس ف قبل ما عاقبها أو اواجهها اغير من نفسي الاول لو بخوها واقدرها واعمل لوجودها قيمه وأبطل اخوها وبعدين اشوف هي موجوده بتعمل اي بقا يعني اصلح من نفسي الاول واتكلم معاها بهدوء ونتفاهم عادي اصل انا مشوفتهاش نايمه مع واحد بس بردو نتفاهم ونشوف احنا موجودين هنا بنعمل اي ولو فيه حاجه غلط بتحصل ناخد موقف ونتناقس ونحل الموضوع طبعا لو اتكرر ف ده حاجه تانيه هنقف عندها بردو وهيبقى فيه كلام تاني بسكدا

الموضوع متوقف عليا انا هل انا موجود هنا بعمل اي لو يخون زوجتي وبكلن كذا حد هنا يبقى لما اعرف انها هنا وبتكلم حد مهو انا بعمل كده بردو ف هاخد موقف منها على اي اساس ف قبل ما عاقبها أو اواجهها اغير من نفسي الاول لو بخوها واقدرها واعمل لوجودها قيمه وأبطل اخوها وبعدين اشوف هي موجوده بتعمل اي بقا يعني اصلح من نفسي الاول واتكلم معاها بهدوء ونتفاهم عادي اصل انا مشوفتهاش نايمه مع واحد بس بردو نتفاهم ونشوف احنا موجودين هنا بنعمل اي ولو فيه حاجه غلط بتحصل ناخد موقف ونتناقس ونحل الموضوع طبعا لو اتكرر ف ده حاجه تانيه هنقف عندها بردو وهيبقى فيه كلام تاني بسكدا
ع اساس لو واحد متزوج دخل هنا بيعمل ايه اكيد مش داخل يصلي مثلا

• بيضحكني
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
داخل يزود الناس. بمعلوماته وتجاربه الشخصيه

لا حضرتك مش داخل يصلي ممكن داخل يقرأ قصص يفيد الناس لو عنده كلام علمي هو متعلمه يتفرج على افلام وارد بردو وجوده هنا مش متوقف على خيانته حضرتك

مش هتقدر تعمل حاجه معاه الا اذا لو ليك حكم عليه وقتها تقدر تواجه بس

ايه المشكله عادى لو لقيت حد انا مالى اصلا 😂
لو لقيت حد من اهلى هشوفه بيعمل ايه لو بتتفرج بس و كدا عادى اكتر من كدا هوقفها عشان احافظ عليها واعملها حدود وافهمها واحتمال اسرع جوازهم لو اقدر بس مش هقدر ف زى مقولتلك هعمل حدود

• عجبني
التفاعلات: is2
لا حضرتك مش داخل يصلي ممكن داخل يقرأ قصص يفيد الناس لو عنده كلام علمي هو متعلمه يتفرج على افلام وارد بردو وجوده هنا مش متوقف على خيانته حضرتك
هقولك كمان ليه يقرأ قصص ويشوف افلام ومعاه مراته

وبعدين مش بتسئل عليا مكنتش عشره دى 😂
اه الى هشوفه ف الشغل او الموصلات دا ممكن ابعتله ونبقى اصحاب عادى 😂

عملت مشكله

• عجبني
التفاعلات: اميرة زماني😊
مش هتقدر تعمل حاجه معاه الا اذا لو ليك حكم عليه وقتها تقدر تواجه بس
هتواجه اذي وانت عضو هنا اساسا

• عجبني
التفاعلات: is2
هقولك كمان ليه يقرأ قصص ويشوف افلام ومعاه مراته
اولا القصص دي حاجه عاديه جدا ملهاش علاقه
انا الافلام ف انا بقولك اه حاجه غلط ف وجود مراته ولكن ممكن يكون مدمن وارد زي ما هي ممكن تكون مدمنه وارد بردو
بس احنا مكناش بنتكلم ف نقطه بتفرج لي أو بيقرأ لي احنا كانت المشكله وجودهم من الأساس اذا كان هو ولا هي وف الاخر الموضوع متوقف على مدى التفاهم بينهم ف حل المشاكل بسكدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه المشكله عادى لو لقيت حد انا مالى اصلا 😂
لو لقيت حد من اهلى هشوفه بيعمل ايه لو بتتفرج بس و كدا عادى اكتر من كدا هوقفها عشان احافظ عليها واعملها حدود وافهمها واحتمال اسرع جوازهم لو اقدر بس مش هقدر ف زى مقولتلك هعمل حدود
صح كلامك بس ايه ردك لو قال لك ما انت موجود في المكان وبتكلم وبتتعرف ع ناس ليه مش عايز اعمل ذيك

وبعدين مش بتسئل عليا مكنتش عشره دى 😂
اه الى هشوفه ف الشغل او الموصلات دا ممكن ابعتله ونبقى اصحاب عادى 😂
عشرة مين اعم مكنوش يومين😂

صح كلامك بس ايه ردك لو قال لك ما انت موجود في المكان وبتكلم وبتتعرف ع ناس ليه مش عايز اعمل ذيك
م يعمل عادى بصى انا المكان هنا زى الفيس بالنسبالى موقع تواصل اجتماعى من غير حدود دا ميزته الحدود دى عشان محدش يضحك عليه ميقعش ف مشكله ميقعش الحدود دى عشان احميه من بعض الاشخاص بنسميهم ذئاب بشريه هتاكلك صاحى اه لازم احميهم منهم انما ف الحدود الامان تمام

• أتفق
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
طب وليه اشغل نفسي بحد اساسا اذا كنت انا مش هحب ان حد يبص في فونى حتى لو فاتحة **** ما بالك موقع جنسي مش منطق بردو

اولا القصص دي حاجه عاديه جدا ملهاش علاقه
انا الافلام ف انا بقولك اه حاجه غلط ف وجود مراته ولكن ممكن يكون مدمن وارد زي ما هي ممكن تكون مدمنه وارد بردو
بس احنا مكناش بنتكلم ف نقطه بتفرج لي أو بيقرأ لي احنا كانت المشكله وجودهم من الأساس اذا كان هو ولا هي وف الاخر الموضوع متوقف على مدى التفاهم بينهم ف حل المشاكل بسكدا
الحقيقة رايي ان المتجوز سوا ست او راجل مينفعش يتفرج او يقرا قصص لان بكده بيكون متعته معاهم مش مع زوجته يبقا مالوش لزمه الزواج من الاساس

عشرة مين اعم مكنوش يومين😂
يسلام يومين متسئلش يعنى عشره دى ولا مش عشره ي متعلمين ي بتوع المدارس 😂😂

م يعمل عادى بصى انا المكان هنا زى الفيس بالنسبالى موقع تواصل اجتماعى من غير حدود دا ميزته الحدود دى عشان محدش يضحك عليه ميقعش ف مشكله ميقعش الحدود دى عشان احميه من بعض الاشخاص بنسميهم ذئاب بشريه هتاكلك صاحى اه لازم احميهم منهم انما ف الحدود الامان تمام
اتفقك في الراي جدا عاش

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%