NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قلبي العلق
معلش مع التكرار حيتعود مفيش حد بقي قلبه جامد لوحده ما من اللى بيحصل بس عاوز اطمنك و اقولك ان الرجالة شهوانية و دي طريقة تقدري تنتقمي بيها بصياعة

عاتبيه ولكن لا تضعفين وانتي تتكلمين وياه ولو شفتيه ندمان سامحيه
ما عدا الخيانه لا تسمحين ابدآ ولا عاد تعاتبين
صدقيني يا ياسمين اللي عملوا معايا ميستحقش المسامحه ولا الغفران

• جامد
التفاعلات: ياسمين الجندول
معلش مع التكرار حيتعود مفيش حد بقي قلبه جامد لوحده ما من اللى بيحصل بس عاوز اطمنك و اقولك ان الرجالة شهوانية و دي طريقة تقدري تنتقمي بيها بصياعة
انا كدا هروح ف داهيا وش😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ
  • أتفق
التفاعلات: أنثى مجنونه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
داهية لية هو انا بقولك اقلعي قدامه 😂😂انت طيبة جدا و دي مشكلة علفكرا حتتعبي في الزمن دة
لسه هتعب

لسه هتعب
ايوا لسا و حتفضلي كدا لحد ما تجمدي او لازم يبقى عندك حد تعتمدي عليه في الافكار او على الاقل لما تحتاري تفكري معاه

ايوا لسا و حتفضلي كدا لحد ما تجمدي او لازم يبقى عندك حد تعتمدي عليه في الافكار او على الاقل لما تحتاري تفكري معاه
عندي اكيد

عندي اكيد
لية اكيد عادي مش لازم تلاقي الشخص الثقة بس طلاما عندك لية مروحتيش تفكري معاه و هو المفروض هيقف جمبك و مش حتحسي بقلبك العلق ساعتها لانك حتبقي حاسه انك مسنودة

كنت محتاجه اكتر من رأي
لية اكيد عادي مش لازم تلاقي الشخص الثقة بس طلاما عندك لية مروحتيش تفكري معاه و هو المفروض هيقف جمبك و مش حتحسي بقلبك العلق ساعتها لانك حتبقي حاسه انك مسنودة

اااة اية افهميني الاول😂😂هو انت كام سنة معلش على انك طيبة كدة (لو السؤال مش مضايقك)
24

• حبيته
التفاعلات: Mano18
كنت محتاجه اكتر من رأي
ما بصي اجنا حنجاوبك على حسب طبعنا منعرفش طبعك ف المفروض تاخدي رأي حد عارفك و عارف تقدري تعملي اية منا ممكن اقولك هنيكة و انت طيبة مش حتقدري فاهمه قصدي

• أتفق
صدقيني يا ياسمين اللي عملوا معايا ميستحقش المسامحه ولا الغفران
حنا نرد هنا بشكل عام يعني من باب التفاعل
اما الاجابات الحقيقيه ما راح تلاقيها هنا لانك الي عشتي الواقع والاحداث هذي يعني تقدرين تفكرين ويش كان اسبابه ومبرراته وليش سوا كا
اذا كان فيه اسباب مقنعه كان بها واذا ما كان فيه وقتها لك القرار
يعني انتي الي تحددين رده الفعل المهم كرامتك ما يصيبها شئ وبرضوه الخيانه ما تنغفر ابدآ

• حبيته
حنا نرد هنا بشكل عام يعني من باب التفاعل
اما الاجابات الحقيقيه ما راح تلاقيها هنا لانك الي عشتي الواقع والاحداث هذي يعني تقدرين تفكرين ويش كان اسبابه ومبرراته وليش سوا كا
اذا كان فيه اسباب مقنعه كان بها واذا ما كان فيه وقتها لك القرار
يعني انتي الي تحددين رده الفعل المهم كرامتك ما يصيبها شئ وبرضوه الخيانه ما تنغفر ابدآ
ميرسي ل رأيك الجميل♥️♥️

• عجبني
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥 و ياسمين الجندول
لما حد يأذيك نفسيا...ويكون السبب ف دمار جزء كبير من حياتك....

وتقول انا كرهتو ومش طايقوا وتفضل تدعي عليه...

مع العلم انك كنت كويس جدا مع الشخص دا......

وفجأه يظهر قدامك والصدفه تجمعكوا...وتشوف ف عيونو كلام كتير اوي عاوز يقولو ليك...

وتلاقي قلبك العلق بيحن ليه وعاوز يكلموا ويعاتبوا ليه عمل كدا...ونفسك تسألوا انا كنت استاهل منك دا كلو...

لو جات الفرصه واتقابلت أنت والشخص دا لوحدكم...هتعمل اي
بصي ده شعور بيجي نتيجة ان قلبك هو اللي بدأ يتحكم فيكي وعاقلك ركن علي جنب شويه العلاقات دي بتحتاج علقك يشتغل الأول ونشوف الاذي اللي حصلي هقدر اسامح فيه ولا لا طيب هيتكرر تاني ولا لا
نصيحتي اركني قلبك علي جنب وفكري بعقلك واسمعيله

عموما انا ثيرابست لو محتاجه اي مساعده ربتا يقدرني واساعدك فيها

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%