NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة نقاش هتعملي ايه لوصحيتي لقيت نفسك مربوطه في السرير ومتغمي عنيكي

لو تعرضت انك تمارس الجنس وانت مقيد ومغمي ومش عارف مين معاك هيكون احساسك ايه

• هستمتع

• هقاوم

• مش هعرف استمتع بس مش هقاوم

• مريت بالتجربة وكانت ممتعه

• مرييت بالتجربة وكانت مؤلمة

النتائج قابلة للعرض فقط بعد التصويت.

الصقر_الجارح

صياد النساء
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي معلم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هتعملي ايه لوصحيتي لقيت نفسك مربوطه في السرير ومتغمي عنيكي وفيه راجل بيقرب منك وحاسه بانفاسه ساخنه بتلفح وشك وبقلعك هدومك قطعه قطعه وتحاولي تكلميه مش بيرد وبقيتي عريانه خالص وهو مش سايب حته في جسمك من غير بوس ولحس وعض وتفعيص ويفتح فخادك ويضرب علي كسك بزبه ويبدأ يحك في كسك وخلاص زبه داخل في كسك وبينيكك كل ده وانتي لسه مش عارفه هو مين وخلاص لبنه بيتفجر في كسك

وطبعا لو رجل مره بالتجربة دي فيه إمرأة عملت فيه نفس العمله هيعمل ايه وايه هيكون رد فعله

• نار ياحبيبي نار
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx, White_Wolf, Pourquoipas و 3 آخرين
هتعملي ايه لوصحيتي لقيت نفسك مربوطه في السرير ومتغمي عنيكي وفيه راجل بيقرب منك وحاسه بانفاسه ساخنه بتلفح وشك وبقلعك هدومك قطعه قطعه وتحاولي تكلميه مش بيرد وبقيتي عريانه خالص وهو مش سايب حته في جسمك من غير بوس ولحس وعض وتفعيص ويفتح فخادك ويضرب علي كسك بزبه ويبدأ يحك في كسك وخلاص زبه داخل في كسك وبينيكك كل ده وانتي لسه مش عارفه هو مين وخلاص لبنه بيتفجر في كسك

وطبعا لو رجل مره بالتجربة دي فيه إمرأة عملت فيه نفس العمله هيعمل ايه وايه هيكون رد فعله
فالحاله دي هحاول اتحرك وابين له اني رافضه ده ولو مفيش فايده هسلم نفسي له لان خلاص هيكون مش بإيدي حاجه لحد ما يخلص

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مروان مدينة نصر, White_Wolf, doctorgynecologyandobst و شخص آخر
فالحاله دي هحاول اتحرك وابين له اني رافضه ده ولو مفيش فايده هسلم نفسي له لان خلاص هيكون مش بإيدي حاجه لحد ما يخلص
إن لم تستطتع مقاومة الاغتصاب فاستمتع به😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: SARA 5، الصقر_الجارح و دلوعة نسوانجي
لو طلع في النهايه جوزك او صاحبك

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
هتقولي له خد جسدي لكن قلبي مع واحد تاني 😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح

مرة في وحدة طلبت كده كانت بدها تعمل قيلولة وانا كنت هنزل من البيت لمدة ساعتين فحكت اربطها وهاتروح تنام ولما ترجع اصحيها وانا بنيك فيها وده لي حصل بس الست غريبة اطوار و**** 😂😂

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و دلوعة نسوانجي
مرة في وحدة طلبت كده كانت بدها تعمل قيلولة وانا كنت هنزل من البيت لمدة ساعتين فحكت اربطها وهاتروح تنام ولما ترجع اصحيها وانا بنيك فيها وده لي حصل بس الست غريبة اطوار و**** 😂😂
مين دي

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
  • عجبني
لو جت فرصه اعملها مع واحده لي بها علاقه مس هضيعها لو واحده عملتها معي هستمتع بس هردهالها

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf
عندي احساس ان في نسوان هنا هيكملو نوم عادي 🤣🤣

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf
  • عجبني
  • عجبني

حصل معايا الموقف ده قبل كده من واحده صاحبتى وصاحبتها ومكنتش اعرف

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%