NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ياااه
كمية العنف فالردود قشعرت بدني!
للاسف فجاة اختفت من عندكم مبدا التسامح و احترام الحرية و ميول الاخرين
بالسرعة دي صار عندكم سلطة تحكم و تعنيف و مقاطعة و فضح لمجرد علمكن بشيء (خااااصًبحي شخص يقربلكم)
اتمنى ! اتمنى ما ينقلبش السحر على الساحر و تقعو تحت ظري حد عندو نفس تفكيركم…

ياااه
كمية العنف فالردود قشعرت بدني!
للاسف فجاة اختفت من عندكم مبدا التسامح و احترام الحرية و ميول الاخرين
بالسرعة دي صار عندكم سلطة تحكم و تعنيف و مقاطعة و فضح لمجرد علمكن بشيء (خااااصًبحي شخص يقربلكم)
اتمنى ! اتمنى ما ينقلبش السحر على الساحر و تقعو تحت ظري حد عندو نفس تفكيركم
كل شئ عكس الفتره غلط ومرض ولابد من العلاج منه...

• حبيته
التفاعلات: محبة النودز
كل شئ عكس الفتره غلط ومرض ولابد من العلاج منه...
لما تكون مريض اتعالج
اتمنالك الشفا
كل واحد يخليه فحالو
و فحال فتيرتو

هتقبل كل ميوله لانو كل واحد حر بحياته وبميولو

• عجبني
التفاعلات: جينجر
لما تكون مريض اتعالج
اتمنالك الشفا
كل واحد يخليه فحالو
و فحال فتيرتو
هو الموضوع بيتكلم عن الناس الشواذ وانا برد ولقيتك كاتب تعليق متعاطف مع المثلين ومع احترامي لكل الميول بس ده رأي وده موضوع نقاش وانا داخل اقول رأي انت بقا محروق ليه.. وبعدين شكلك انت اللي مريض وعايز تتعالج لأنك محموق اوي فا نعمل ايه منردش علي واحد مريض بس انا اقول رأيي لأتخن تخين مش انت اللي تقولي اعمل ايه تمام يعم المريض😏

هو الموضوع بيتكلم عن الناس الشواذ وانا برد ولقيتك كاتب تعليق متعاطف مع المثلين ومع احترامي لكل الميول بس ده رأي وده موضوع نقاش وانا داخل اقول رأي انت بقا محروق ليه.. وبعدين شكلك انت اللي مريض وعايز تتعالج لأنك محموق اوي فا نعمل ايه منردش علي واحد مريض بس انا اقول رأيي لأتخن تخين مش انت اللي تقولي اعمل ايه تمام يعم المريض😏
كلامي عادي جدا ما فيهش هجوم
الفكرة ان كل انسان حر فحياتو
الي مريض يعالج نفسو
و ما فيش حد بيتحكم فحياة حد
الاحترام مش انك تكتب مع احترامي و بعدها تقل الاحترام 😂و ده اغلب التعليقات بخصوص للموضوع. الانسان حر فحياتو و ما حدش له دعوى بحياتو… زي ما حظرتك و غيرك حرين فحياتهم و ما حدش بيحشر مناخيرو فيها
عالعموم مش قصدي اجرح او يكون كلامي ثقيل على قلبكم
النقاش مش لازم يكون فيه هجوم شخصي!
و الراي واضح
الي عندو راي : صاحب الامر فالاخير.. بمعنى و يمكن تفهمني احسن .. لو انت مش مثلي… حتقول رايك في حياك واحد مثلي ليه!؟

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: محبة النودز
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Adam Afndena
هقوم ماسكه من قفاه ورايح بيه لدكتور يخيتلو غرزتين ورايح بيه مستشفي امراض نفسية وراميه شهرين تلاته للدكاترة يعالجوه نفسيا ولما يخرج هحبسه في مكان فاضي واجبله شوية حديد وامرنه علشان هرمون الذكورة يعلي وينشف كده وساعتها هيتعود علي النظام ده... ده لو افترضنا ان فيه احنا الحمد**** معندناش حد كده في العيلة 🤷🏻‍♂️
مقنع
ارفعك القبعة

معلم

• حبيته
التفاعلات: ALbrens
بامانة لو عرف او عرفتى ان حد من أقرباء الدرجة الأولة من عائلتكم شذ جنسيا سوء اب او اخ او ابن او جوز و هل هتفضحوا ولا لا
انا عن نفسى هتبره منه و لو جوزى هخلعوا و مش عوزه منه حاجة
غلط

بامانة لو عرف او عرفتى ان حد من أقرباء الدرجة الأولة من عائلتكم شذ جنسيا سوء اب او اخ او ابن او جوز و هل هتفضحوا ولا لا
انا عن نفسى هتبره منه و لو جوزى هخلعوا و مش عوزه منه حاجة
هحاول اعالجكو طبعاا و في واحد صحبي مر ب التجربه دي و عالج اخوه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%