NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة مشكلة هتتصرف ازاي وقتها

مدام بيحاول آو بتحاول يمشوا صح هسكت ومش هتكلم
لازم تدي للي قدامك فرصه للتوبه والراجعه

• عجبني
التفاعلات: ملك الصمت و ki1inG
لو حد يهمك امره.. عرفت انه هيتقدم لواحده صمعتها مش كويسة بس هي بطلت من فترة.. هتتصرف ازاي و متنساش انه مهم بالنسبالك

لو واحدة تعز عليكي عرفتي ان في واحد عايز يتقدملها بس هو نسوانجي و فاسد شوية بس بيحاول يبطل اللي بيعمله علي قد ما يقدر

هتتصرف/ي ازاي؟
للأسف انت مينفعش تعمل اي حاجه لانك كده بتكشف ستر وده حرام شرعآ لعلهم يتوبون

• عجبني
التفاعلات: ki1inG
لو حد يهمك امره.. عرفت انه هيتقدم لواحده صمعتها مش كويسة بس هي بطلت من فترة.. هتتصرف ازاي و متنساش انه مهم بالنسبالك

لو واحدة تعز عليكي عرفتي ان في واحد عايز يتقدملها بس هو نسوانجي و فاسد شوية بس بيحاول يبطل اللي بيعمله علي قد ما يقدر

هتتصرف/ي ازاي؟
حكاية بسيطة وشوفتها في حياتى واحد صاحبي و واحدة صاحبتي الاتنين انجس من بعض😂😂 اتجوزوا ودلوقتي عندهم بيت وبسم * ما شاء حياتهم ماشية زي الفل ف الجواز بيغير عقل وقلب ي أما للصحة ي أما للغلط

• عجبني
مش حعمل حاجة كل واحد له عنين يشوف بيها

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

هتتصرف/ي ازاي؟
احاول ابعت حد يوقعها بالطريقة وقعت يبقي همنعه موقعتش ابركله😅👌

• عجبني

هتتصرف/ي ازاي؟
يسطا ربها سترها ليه انا افضحاا

• عجبني

هتتصرف/ي ازاي؟
هتأكد انها تابت لو كدا ولا اكني اعرف حاجه
لو غير كدا مش هكشفها برده بس هحاول ابعده عنها باي شكل حتي لو هاوجها هيا بس بالاصول

• عجبني
لو فتره الخطوبه والسؤال من كزا مصدر يبقي يدار مادخلت شر

• عجبني
هقوله على كل حاجة طبعا خصوصا لو هو محترم وماكنش ليه في حاجة قبل كده من حقه ياخد احدة خام زيه
انما هي ختى لو تابت تتجوز واحد برده تايب
بس سيبك انت المواضيع الهادفة قليلة اوي مع اني اشتركت في المنتدى ده اساساا عشان قسم الفضفضة بس اغلب المواضيع حاليا مالهاش علاقة بالقسم
فانا بحييك على انك فتحت موضوع زي ده

• حبيته
انت بتقول حد عزيز عليا
اكيد هبقي عارف شخصيته وعاوز ايه ومش عاوز ايه
هلعب على حته معينه اخليه يبعد عنها
ايوة بس دا جواز يعني انت بتتكلم في حاجه حساسة... و مش بعيد يفتكر انك بتبوظ الجوازة.. او انت عايز البت ليك. او او او... لازم تصرحه... حتي لو كان اخر ما بنكم

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
هحذرها. هي بيني وبينها واديها فرصة تانية يمكن هي محتاجة الفرصة دي
ممكن... بس افرض كانت مش صادقة... وانك في ايدك كنت تلحق صحبك قبل ما يغرق و يتدبس فيها

متهمنيش تابت او لا لأنها مش فارقه معايا انا فارق معايا اخويا اوصاحبي
بس انت كدا هتكون بتكشف سترها و بتشوه سمعتها.. و هي كانت رمت الماضي وراها و حلفت مش رجعالو باي شكل

ي ابني مقدرش ابعت ل واحده ممكن تكون مرات اخويا او صاحبي حد مش راكبه ف دماغي
بس هي كانت مرات الكل قبله... اعقلها

سيبها تاخد الفرصة
لعلها تكون ليها معبر عن طريقها يتصلح حالها
طيب و لو طلعت بتمثل علي قد ما تتجوز و رجعت تاني للماضي بتاعها... وانت في ايدك كنت تنقذ اخوك من الهلاك... بس سبته يلبسها

• عجبني
التفاعلات: Life selector
لو فتره الخطوبه والسؤال من كزا مصدر يبقي يدار مادخلت شر
ما انت هتكون عارف انها مش كويسة بس صاحبك عايز يتجوزها.. انت هتتصرف ازاي.. هتسيبو يتجوزها و تستر عليها و لا هتصارح صحبك اللي عزيز عليك

هقوله على كل حاجة طبعا خصوصا لو هو محترم وماكنش ليه في حاجة قبل كده من حقه ياخد احدة خام زيه
انما هي ختى لو تابت تتجوز واحد برده تايب
بس سيبك انت المواضيع الهادفة قليلة اوي مع اني اشتركت في المنتدى ده اساساا عشان قسم الفضفضة بس اغلب المواضيع حاليا مالهاش علاقة بالقسم
فانا بحييك على انك فتحت موضوع زي ده
حبيبي تسلم علي كلامك الجميل دا
و فكرة حلو برضه انها تاخود واحد تايب.
حتي الاتنين محدش فيهم يقدر يقول للتاني انت كنت كذا قبل الجواز... 🖤✨

• حبيته
التفاعلات: M&I
هيا كل واحد و دماغه بس متهيقلى طالما النيه سليمه عادى وممكن تقول ل اخوك نفسه انا عاوزك تختبرها هيقولك ازاى و قوله افكارك اعتقد انه مش هيرفض عشان هيحب يتاكد من صدق حبها ومبقتش عملت كدا من وراه وهو يكتشف صدفه تخسروا بعض
بس انت كدا هتخليه يشك انك تعرف حاجه... وانك تدخل في مواضيع زي دي و صاحبك يسيبك تجيب سيرة واحدة هتبقي مراته دا في حد ذاته مش مقبول

هسيب صحبي لربنا ينور بصيرته و يكشفله الحقيقه و هو يقرر.
طيب افرض انت كنت بصيرته... و ربن. ا بعتك ليه... بس انت سبته يلبس فيها و يهلك... هتقول لضميرك ايه؟

صاحب الي هيتجوزها
مش بالسهولة دي... افرض حد يعرفكم شافك و انت قاعد معاها و فتن عليكم... هتقول لصاحبك ايه.. كنت بختبرهالك... اكيد مفيش واحد هيقبل الكلام دا... دا انت حتي لو كنت اخو اللي هيتجوزها... ملكش حد تتكلم معاها بطريقة خاصة

• حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%