NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طب ده المطلوب، هتدلعي في الجواز والعلاقات الحوار مش وحش زي ما متخيله، بس يومك مفيهوش اكتيفيتيز كتير، لو يومك مشغول هتتسحلي برا الموضوع بس

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: امل الدلوعة
انا هايجه اوي علطول اعمل ايه يهديني
اللي عندك هيرمونات زياده دي بتكون في طببعه جسمك نفس المشكله بتكون عند الرجال غالبا
لاكن انتي ممكن تحلي المشكله نفسها مشكله الهيرمونات دي يعني تخففي الهياجان لان كل ما حتتمتعي حتحاجي متعه اكتر واكتر مالهاش نهايه دي عندي انا كدا لاكن انا بتغلب علي المشكله من جوه بالرياضه وقلت الاكل والقراءه

• حبيته
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: امل الدلوعة و الجنتل حوده
  • حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • نار ياحبيبي نار
  • نار ياحبيبي نار
  • نار ياحبيبي نار
  • بيضحكني
تعالي اطفي نارك سهله😂🔥

• نار ياحبيبي نار
انا هايجه اوي علطول اعمل ايه يهديني
باين من كلامك انك لسة انسة صغيرة, لو مرتبطة أو مصاحبة حاولي تتجنبي الكلام اللي بيثيرك, ومتفكريش كتير في المواضيع دي, اشغلي نفسك برياضة او اسمعي بودكاست تعليمي (بلاش عن الجنس) خليكي مشغولة طول الوقت عشان اول ما تفضي هتلاقي افكارك بتوديكي للحاجة دي, ولو تعبتي في وقت وحابة تريحي نفسك, اعملي كدة بهدوء بلاش عنف مع نفسك عشان تحسي براحة متفضليش تعبانة.

انا نشرت موضوع من امبارح لا حد رد وبتاع ومحدش عندو علم بالموضوع ام بنت تنشر نزلت عليكو المعرفه
متقلقيش يا بنتى مطلعتيش لوحدك هايجه😂😂

بصي في رأيي اهم حاجة الرياضة بجد.. الرياضة بتدي باور للمتجوزين و غير المتجوزين بيلاقوا وقت يشغلوا نفسهم بيه بعيدا عن الوش و افكار السكس عن تجربة .. ف ممكن تلعبي رياضة تقومي تستحمي لما تهيجي أو تغيري اي حاجة ف وضعك زي تطلعي م الاوضة .. طب مفيش عزيمة خالص و قررتي هتعملي يعني هتعملي .. ساعتها بقى ممكن تجربي تحطي جدول تدريجي انك تبطلي السكس .. و جربي مرة مرة تعمليها من غير فيديوهات عشان ادمان البورن اسوأ و جربي كدة و هتدعيلي و أي حاجة انا ف الخدمة انش****

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%