NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا هايجه اوي علطول اعمل ايه يهديني
فكري بطريقه مختلفه يعني كل ما تبقي هايجه ادخلي المطبخ وشغلي يوتيوب تتعلمي اكله جديده او ادخلي ابحثي ف حاجه جديده وحاولي متعمليش العاده لان ده هيخلي نسبة هيجانك تزيد

تعالى. وانا اريحك

يمكن اتناكتى قبل كدة ف عجبك الاحساس بس مفيش فرصة تكرريه ف الهيجان زاد عندك

لو عاوزه الحل انا عندي الحل تواصلي معايا خاص

البنات فاكرين المتجوزين مرتاحين من الهيجان😂
هيجان المتزوجة أصعب علي فكرة بتبقي مش باقيه علي حاجة وداقت متعه النيك واتحرمت منه بتبقي زي المدمن الي عايز الحرعة بتاعته عشان يهدي

ريحي نفسك او لو ليكي صاحب او صاحبه وريحوا بعض أنا عن نفسي بقرأ قصص لإني مهكر فيديوهات ال s ك s

اشغلي نفسك بحاجة تانية اكتشفي نفسك فيها شوفي بتحبي إيه مثلاً الكتابة القراءة وحاولي تشغلي نفسك بيها واتمني لك التوفيق

تعالي ياقلبي اريحك

انتي ماجربتيش مع حد علشان مش حابة تجربي قبل الجواز ولا علشان خايفة العلاقة تتكشف و تكون فضيحة؟
انا باسأل علشان حقيقي لو ليكي شريك و متفاهمين مع بعض بتهدي كتير حتي هبجانك بيبقي ألطف و ألذ

كلمني وانا هريحك وعندي مكان وهنكون اكتر من اصدقاء وهخليكي ملكة بكل تفصيلة اقسم،ب**** هلحس في خرم طيزك وهسحب منك الشهوة سحب واشفط الشفرات هخليها تتكرهب وانتي في انهيار جنسي هخليكي تطرطشي شهوتك واحنا عاملين وضع ال ٦٩ مع بعض عندي مكان نضيف جدا وامان وهناخد شاور مع بعض متتردديش انك تكلمني انا ابن ناس جدا مش عيل سيس يعني اتطمني وانتي معايا مستنيكي يا امورة تكلمنني انا جاهز اجيلك او تجيلي زي ما تحبي انا جاهز واتطمني علي الاخر سرية تماما وقت ما تقرري تبعدي ولا اكننا نعرف بعض و**** هعوضك عن كل دعكة دعكتيها ف كسك اما هدعكهولك بلساني وهمشيلك زبي علية وهخاية الزنبور بيرقص مستنيكي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%