NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

monkey D Luffy

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بفكر يا شباب اكتب قصة و اول مرة ليا ع المنتديات و هكذا ممكن اي مساعدة او نصيحة لاني حاسس اني ضايع في خيالات افكاري و خايف لتكون تجربة سيئة للاسف اي اقتراحتكم ليا فضلا وليس امرا

بفكر يا شباب اكتب قصة و اول مرة ليا ع المنتديات و هكذا ممكن اي مساعدة او نصيحة لاني حاسس اني ضايع في خيالات افكاري و خايف لتكون تجربة سيئة للاسف اي اقتراحتكم ليا فضلا وليس امرا
تقرا قصص كتير من نفس النوع اللي هتعمله تاخد خبره ف ترتيب الأحداث والحاجات دي

تقرا قصص كتير من نفس النوع اللي هتعمله تاخد خبره ف ترتيب الأحداث والحاجات دي
قارئ قصص كتير لما كنت بخش احيانا علي المنتديات كا زائر بس فكرة الكتابة نفسها مش عارف هل هتكون تجربة جيدة ويتقبله البعض ام سيكون هناك نقد ساخر و عمل غير مقبول 👍

قارئ قصص كتير لما كنت بخش احيانا علي المنتديات كا زائر بس فكرة الكتابة نفسها مش عارف هل هتكون تجربة جيدة ويتقبله البعض ام سيكون هناك نقد ساخر و عمل غير مقبول 👍
القصه هتكون عن ايه طيب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكتب القصة و اعرضها متخفش من انها تطلع وحشة و الناس لما تقراها تقول رايها و تشوف نقاط القوة تنميها و نقاط الخلل تحسنها لكن الخوف مش حتعمل حاجة خالص

اكتب القصة و اعرضها متخفش من انها تطلع وحشة و الناس لما تقراها تقول رايها و تشوف نقاط القوة تنميها و نقاط الخلل تحسنها لكن الخوف مش حتعمل حاجة خالص
معك حق ولكن تكون اول تجربة وخطوة باي شي هي القلق و العبئ كله ولكن قريبا سانشر اول قصة لي .

• عجبني
التفاعلات: monkey D Luffy
  • حبيته
مستنيك ي فنان❤️ لو عايز تاخد رايي ف حاجه قولي
تسلم يا صحبي ♥ اكيد يخويا مستني دعمك في القصة عند نزولها و هاخد رايك في حاجات كتير 😅

تسلم يا صحبي ♥ اكيد يخويا مستني دعمك في القصة عند نزولها و هاخد رايك في حاجات كتير 😅
تمام يا باشا الخاص مفتوح اهو 😂❤️

يسطا ميهمكش اكتب طلعت مش قد كدا اكتب تاني وتالت ورابع

• عجبني
يسطا ميهمكش اكتب طلعت مش قد كدا اكتب تاني وتالت ورابع
شكرا يا صحبي ، اكيد التكرار هو أفضل معلم للانسان .

• عجبني
التفاعلات: Lucifer horny
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%