NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

a7md_m7md

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اسمي احمد عندي 17 سنه داخل 3 ثانوي عام
يجماعه انا عندي بنت خالي هي اكبر مني بشهر بس انا سابقها بالدراسه بسنه تمام؟
بنت خالي قصيره نوعا ما وعليها جوز بزاز خخخخخ احا ع جمالهم (طبعا انا مشوفتهمش ع الطبيعه بس من فوق التيشرت حواااااار) وعليها طيز تتاكل هي متوسطه كده و مدوره و هي اصلا بيضه اوي كده خخخخ طيزها جامده حرفيا
فا عايز حد يقولي علي طريقه انيكها بس عشان انا خايف عليها طبعا عشان ممكن متكونش من نصيبي فا اللي عندو حل يقولي بسرعه
و في مره مكنش في حد في اوضتها انا دخلت اقعد معاها عادي فا ملقتهاش ولقيت بنطلونها بتاع الترينج البيتي مقلوب و في الارض روحت عليه شميت مكان كسها كده احا ع جمال الريحه شميت مره واتنين وتلاته واحا بجد
فا المهم اللي عندو طريقه انيكها من طيزها يقولي بسرعه....

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: jabr، احمد الدكر و البوب الكبير اوي
اسمي احمد عندي 17 سنه داخل 3 ثانوي عام
يجماعه انا عندي بنت خالي هي اكبر مني بشهر بس انا سابقها بالدراسه بسنه تمام؟
بنت خالي قصيره نوعا ما وعليها جوز بزاز خخخخخ احا ع جمالهم (طبعا انا مشوفتهمش ع الطبيعه بس من فوق التيشرت حواااااار) وعليها طيز تتاكل هي متوسطه كده و مدوره و هي اصلا بيضه اوي كده خخخخ طيزها جامده حرفيا
فا عايز حد يقولي علي طريقه انيكها بس عشان انا خايف عليها طبعا عشان ممكن متكونش من نصيبي فا اللي عندو حل يقولي بسرعه
و في مره مكنش في حد في اوضتها انا دخلت اقعد معاها عادي فا ملقتهاش ولقيت بنطلونها بتاع الترينج البيتي مقلوب و في الارض روحت عليه شميت مكان كسها كده احا ع جمال الريحه شميت مره واتنين وتلاته واحا بجد
فا المهم اللي عندو طريقه انيكها من طيزها يقولي بسرعه....
حبيبي بنت خالك يعني زي اختك. حرام عليك انت وهي لسه صغيرين. بلاش وابعد تفكيرك عنها خالص لان ده خطر شديد ويعملك مشاكل جامده

• عجبني
التفاعلات: mohamed gamy، a7md_m7md و كلارنس 2
بنت خالك يعني سهل تتجوزها اطلب من اهلك انك تتجوزها

يابنى قدامك سنة و تدخل كلية و يبقى اتحدد مصيرك اصبر و اطلبها و اتجوزها و السكة حلال و بسيطة قدامك و هتتجوز اللى بتحبها و فنفس الوقت نفسك تنيكها .. نصيحة اوعى تحون ثقة خالك فيك هو سايبك طالع داخل فى بيته معتبرك ابنك و بناته على راحتهم لان عاملينك اخوهم من امنك لا تخونه و لو كنت خاين

يابنى قدامك سنة و تدخل كلية و يبقى اتحدد مصيرك اصبر و اطلبها و اتجوزها و السكة حلال و بسيطة قدامك و هتتجوز اللى بتحبها و فنفس الوقت نفسك تنيكها .. نصيحة اوعى تحون ثقة خالك فيك هو سايبك طالع داخل فى بيته معتبرك ابنك و بناته على راحتهم لان عاملينك اخوهم من امنك لا تخونه و لو كنت خاين
تمام يا كبير

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%