NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مهتم فشخ افهم ايه سبب شهوة الولاد لإخواتهم البنات و أمهاتهم و العكس برضو عشان قرأت مواضيع حقيقية كتيرة و أنا شخصيا مريت و بشوف تفاعلات كبيرة و كتيرة عن المحتوي ده من البورن إذا كان فالوطن العربي أو برا و الشهوة دي فازدياد فا يا ترا ايه السبب ؟
الممنوع مرغوب 🤝

انا من رائي بيكون ضعف في شخصيه. مش بيكون في كامل رجولته لو ان اختو قدامه في وضع مخيل ويزعق فيها ويبهدلها علي الوضع ده اخته غصب عنه هتعدل نفسه وهتظبط قدامه ولو اهله منعوه يعمل كده وقفو في صف البنت كده بيكون الغلط والعيب عند الاهل مش الولد ف فيهم بيكمل رغم الانتقدات من الاهل وفيهم بيكبر دماغه لحد ما بيكون ديوث من غير ما يحس

انا من رائي بيكون ضعف في شخصيه. مش بيكون في كامل رجولته لو ان اختو قدامه في وضع مخيل ويزعق فيها ويبهدلها علي الوضع ده اخته غصب عنه هتعدل نفسه وهتظبط قدامه ولو اهله منعوه يعمل كده وقفو في صف البنت كده بيكون الغلط والعيب عند الاهل مش الولد ف فيهم بيكمل رغم الانتقدات من الاهل وفيهم بيكبر دماغه لحد ما بيكون ديوث من غير ما يحس
رايك نحترمه
لكن انا لو عملت كده
في الزمن هي ح تروح لابن الجيران او اي حد من اللي معاها في جامعه او الشغل
وانا بكده خسرت الافضل انا اولى بها من الغريب

رايك نحترمه
لكن انا لو عملت كده
ودا بناء على تجربة منك ولا تخيلات وتمنيات

رايك نحترمه
لكن انا لو عملت كده
يسطا انتا بتكلمع عن اختك مش وحده شرموطه انتا لو راجل محافظ عليها محتويها عمرها ما هتفكر تروح لابن الجيران وانا اقصد محتويها في الاهتمام وانك تراقبها ومش معنه انك تشك فيها لا انا اقصد تاخد بالك منها

يسطا انتا بتكلمع عن اختك مش وحده شرموطه انتا لو راجل محافظ عليها محتويها عمرها ما هتفكر تروح لابن الجيران وانا اقصد محتويها في الاهتمام وانك تراقبها ومش معنه انك تشك فيها لا انا اقصد تاخد بالك منها
انتا عندك صديقات
مش شراميط
لما يكون عندك اسمع شو بيثولو وكيف انهم محافظات في البيت
المشكله انك ما بتشوف من حلولك فقط عن طريف النت

انتا عندك صديقات
مش شراميط
لما يكون عندك اسمع شو بيثولو وكيف انهم محافظات في البيت
المشكله انك ما بتشوف من حلولك فقط عن طريف النت
بص ي صحبي صحابي او اغلب صحابي بنسبالهم انو يصاحبو اولاد ده شي عادي لن عادتهم وتقاليدهم كده بس فيه بنات تاني لا لما بيكون عندها صديق بيكون من ورا اهلها ولنو شخص كويس بنسبالها وعرف يحتويها ويديها الاهتمام هيا حابه يفضل في حياتها سوا بقا علقتهم اطورت او لا ده مش مهم المهم انتا دورك انك تكون محتويها وقبل ما تعرف حد وتطور علاقتهم تكون عارف بي العلاقه دي باي طريقه اي كانت وتمنعها وسعتها لا هيكون فيه ابن جيران ولا ابن علان

صحيح كلامك حد ما
بس لو اختك قدامك كده

اكتر من كده كمان ،،، احيانا المنظر ده من غير البنطلون أو من غير الكلوت ، يعنى منظر يهيج الحجر

مهتم فشخ افهم ايه سبب شهوة الولاد لإخواتهم البنات و أمهاتهم و العكس برضو عشان قرأت مواضيع حقيقية كتيرة و أنا شخصيا مريت و بشوف تفاعلات كبيرة و كتيرة عن المحتوي ده من البورن إذا كان فالوطن العربي أو برا و الشهوة دي فازدياد فا يا ترا ايه السبب ؟
اولا الحرمان
قبل 100 سنة ابو جدك كان فعمرك اللي هو20 او 21 وتلاقيه كان مخلف4ولا5 وحاليا العمر تلاقيه فال30ويادوب لحق يتزوج

ثانيا التفتح
لو بتتفرج على باب الحارة يمكن شفت لما دخلت مسيحية سايبة شعرها للحارة كل الشباب نزلوا راسهم وكل الستات صاروا يتكلموا عنها دا في مرة واحد من اغنياء الحارة واكتر واحد بيهتم بالمظاهر قدام الناس لما شاف ابنه بيتجسس عالخدامة بتشتغل قام جوزهاله لانه شافها منغير طرحة واشتهاها

اليوم الواحد فينا بيطلع للشارع بيشوف اكوام لحم اللي سايبة شعرها اللي لابسة جيبة لفخذتها واللي لبسها مبيسترش اصلا وكمان عنجك تلفزيون فيه مناظر بتشهي والسكس ومواقع السكس صارت اسهل حاجة ممكن تفتحها فحياتك
دا كله انت بتشوفه عادي لكن حرفيا دا بيخلي عقلك فحالة شهوة دايما

ف في ناس من كتر الشهوة مبتبطلش وطبعا تلاقي امهاتهم واخواتهم مش حاسبينهم رجالة اصلا ودايما بيلبسوا محزق وضيق قدامهم وبتقلك لا ده ابني ودا اخويا والدنيا حر ومتعودين كدا
مهما يكن اللي قدامك دكر ومن الاخر مش كلنا بيقدر يقاوم يمكن انا وانت عادي بنفصل بين المحارم وبين باقي الناس بس انت لو لاحظت اغلب اللي بيشتهوا محارمهم من المراهقين
لان الجيل اللي قبلهم اللي نهايته مواليد2003 هو يمكن اخر جيل لحق يطلع فيه علامات بلوغ قبل انتشار النت
فالجيل الجديد عايش في انفتاح وشهوة من يومه وطبعا كمان امهاتهم جيل التلفزيون مش راحمينهم فاللبس وهما زي ما قلت فالاصل النت اثر على تفكيرهم وزيادة لبس اهلهم فالبيت انت كدا صنعت جيل شهواني اغلبه حيطلع متناكين وديوثين والكلام دا مش فمصر بس لا فكل العالم العربي
دام ان الام بتقعد اغلب لحمها عريان قدام ابنها والاخت بتنام بلبس ضيق قدام اخوها وكل دا مع اسلوب حياتنا اللي ملين مغريات جنسية مستقبلنا حيكون وحش جدا

ثالثا واخيرا
هي نظرية مؤامرة منتشرة ومش عارف صح او غلط
في خطة نشر الرذيلة فالعالم بعد ما خلوا الشذوذ حاجة عادية حاليا تركيزهم فالممارسة مع الحيوان هيا كمان عايزين ينشروها ولو تلاحظوا في كتير مواقع للموضوع دا لكن الفكرة نفسها مقدروش يقنعوا الناس بيها مش زي الشذوذ حاجة كانت موجودة وانتشرت بمجرد ما ادوها شرارة
فحاليا بعد ما موضوع الحيوان مجبش النتية المطلوبة عايزين يغيروا لموضوع المحارم
ولو تركز اغلب مواقع البورن كلها ستيب فاذر وستيب ماذر وما ادراك كله سكس عائلي عايزين يخلوا الفكرة دي عادية

موضوع الشواذ اخد منهم 50 سنة من الدعم عشان يصير واقع وعادي ومتقبل وليه منظمات عالمية
المحارم معتقدش حياخد وقت مع اللي بنسمع بيه كل يوم

• عجبني
التفاعلات: جمال جميل
  • حبيته
التفاعلات: جمال جميل
عشان اختى بتتناك وانا عارف

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عن نفسي معنديش اخوات بنات و عمري م فكرت ف امي
لكن كان عندي واحدة قريبتي جامدة فشخ و الحلو ان جوزها ديوث ف كان بيحب يخليني اتفرج عليهم وهو بينيكها😂😂
المستفز ان انا ماخدتش فرصة اني انيكها 🤦🏻‍♂️🙃

في اسباب كتيره جدا واكيد اهمها الانفتاح الرهيب على المواقع البورن ولكن موضوع المحارم هو اصلا قديم جدا من ايام الرومان والحضارات اللي قبل كده وحتى ايام الفراعنه كمان كان موجود بس طبعا دلوقتي بقى موجود بكثره بسبب الكبت ومواقع البورن والشباب مش بيلاقوا حد الا اللي قدامهم فيبتدي يتفرج عليهم وشويه شويه يبتدي يبقى عاوز يعمل كل حاجه معاهم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%