NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جمال جميل

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مهتم فشخ افهم ايه سبب شهوة الولاد لإخواتهم البنات و أمهاتهم و العكس برضو عشان قرأت مواضيع حقيقية كتيرة و أنا شخصيا مريت و بشوف تفاعلات كبيرة و كتيرة عن المحتوي ده من البورن إذا كان فالوطن العربي أو برا و الشهوة دي فازدياد فا يا ترا ايه السبب ؟

• عجبني
  • انا معترض
التفاعلات: amir sai, el zabeerr, Pourquoipas و 2 آخرين
اعتقد دة بسبب الكبت والهياج الجنسى واقرب حد بيكون قدامهم وجسمهم متاح قدامهم على طول طول الوقت

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Cpl4fun, el zabeerr, Pourquoipas و شخص آخر
حلوه بس في مخاطره

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun، el zabeerr و ابو غرام ابو زب
بسبب الكبت الجنسي و صعوبة الزواج في وقتنا الحالي
فا الشاب بيبقى هايج فا بيقعد يفكر مين المتاحة قدامه ميلاقيش الا امه او اخته

• عجبني
التفاعلات: el zabeerr و ابو غرام ابو زب
مهتم فشخ افهم ايه سبب شهوة الولاد لإخواتهم البنات و أمهاتهم و العكس برضو عشان قرأت مواضيع حقيقية كتيرة و أنا شخصيا مريت و بشوف تفاعلات كبيرة و كتيرة عن المحتوي ده من البورن إذا كان فالوطن العربي أو برا و الشهوة دي فازدياد فا يا ترا ايه السبب ؟
انا بتبضن من الحوارات ده يعنى اي حد يبص لامه او اخته ده قرف

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: el zabeerr و SARA 5
ممكن حرمان و في ناس بتطور علاقه من علاقه اخويه لجنسيه بسبب موقف معين بيخليه او بيخليها مابيعرفش يوقف تفكير فيها زي الاول تاني و ساعات بتيجي الفرصه المناسبه انه يعبر عن مشاعره الشاذه دي

• عجبني
التفاعلات: المش مهندس، el zabeerr و جمال جميل
انا بتبضن من الحوارات ده يعنى اي حد يبص لامه او اخته ده قرف
صحيح كلامك حد ما
بس لو اختك قدامك كده

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun, el zabeerr, Anas868 و شخص آخر
صحيح كلامك حد ما
بس لو اختك قدامك كده

اختك بتبقي كدا قدامك
بردو مش مبرر النظر للاهل لا باي شكل من الأشكال

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: amir sai، el zabeerr و SARA 5
نقص حنان 🤣🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اعتقد دة بسبب الكبت والهياج الجنسى واقرب حد بيكون قدامهم وجسمهم متاح قدامهم على طول طول الوقت
معتقدش أنه سبب كبت علي قد ماسببه أن الأخ او الاخت مش بيبادلو لبعض احساس الإخوة فا لحظتها ايه اللي يمنع أنهم ينامو مع بعض ؟

• عجبني
التفاعلات: ابو غرام ابو زب
هو غريب بس لما تشوف اختك جامده وعريانه دي حاجه تانيه تخليك تغير رأيك عن تجربه .

• عجبني
التفاعلات: جمال جميل
  • عجبني
التفاعلات: ابو غرام ابو زب و el zabeerr

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%