NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نيك الطيز

A

Anonymous (a0ec)

ضيف
جماعة أنا قدرت اقنع ماما بنيك الطيز وهى كانت بتتالم منه فى الأول لكن عجبها وكانت بتتبسط منه لكن لما لاحظت ان نيك الطيز خلى طيزها تحس انها كبرت بتقولى معدتش تدخل بتاعك من وراء خليك قدام أنا مش عاوزه احس ان تخينه من وراء
وانا بصراحة مقدرش استغنى عن طيز امى لانها هى ال مهيجانى وبتخلينى انيكها من حلاوتها وشكلها ورجتها لما اكون واقف وراها وبدخل زبى فيها شكل رجه طيزها بتهيجنى ازى
هل فى منشطات جنسية اجبها لامى تحب انكها فى طيزها

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Ali21, MM011, الشقي الصغير و 3 آخرين
جماعة أنا قدرت اقنع ماما بنيك الطيز وهى كانت بتتالم منه فى الأول لكن عجبها وكانت بتتبسط منه لكن لما لاحظت ان نيك الطيز خلى طيزها تحس انها كبرت بتقولى معدتش تدخل بتاعك من وراء خليك قدام أنا مش عاوزه احس ان تخينه من وراء
وانا بصراحة مقدرش استغنى عن طيز امى لانها هى ال مهيجانى وبتخلينى انيكها من حلاوتها وشكلها ورجتها لما اكون واقف وراها وبدخل زبى فيها شكل رجه طيزها بتهيجنى ازى
هو ممارسة الخلفى متعه بس أكيد لامك وجهة نظر فى كدا حاول تفهم دماغ امك وبرضو تتكلم معاها حتى لو هى مصممه على كدا بكلامك والحنية تقدر تخلى امك ترجع عن كلامها

لا مفيش هي طيزها حتاكلها متقلقش وكسها لما يحن طيزها حتفتح متفلقش

لا مفيش هي طيزها حتاكلها متقلقش وكسها لما يحن طيزها حتفتح متفلقش
مفيش الكلام دا هو لو كان بينزل المنى فى طيزها وهى مكنتش بتنضف نفسها وقت التوقيف عن ممارسة الخلفى هتحس بحكة فيها من وراء غير كدا مفيش الكلام دا

انا حسيت بكده برده
كل شويه يخش بموضوع شكل ومره يقولك أبويا ميت ومره يقولك أبويا وصل لسن ومش قادر على أمي واعلي هبل

• بيضحكني
التفاعلات: drsniper666
كل شويه يخش بموضوع شكل ومره يقولك أبويا ميت ومره يقولك أبويا وصل لسن ومش قادر على أمي واعلي هبل
التأليف و الفانتازي هنا واخده الشباب الصغير جامد اوي 🤣🤣🤣

أنا لسه 19 سنه صغير برضوا لكن في مواضيع تتسدق ومواضيع فاقت الخيال 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المشكله مش في السن المشكله في الشخص نفسه

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
المشكله مش في السن المشكله في الشخص نفسه
الي لاحظته هنا أن الشباب الصغير الهيجان علي نفسه بيعمل اكتر من كده عشان يجذب الانتباه لما مش بيلاقي واحده تعبره

• عجبني
التفاعلات: Corlione

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%