NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

_Xmo7amedX_

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
المشكلة الاهم فى الموضوع دة اصلا ان الراجل او الفحل او الى هينيك مش فاهم ولا عارف يتعامل مع الطيز ازاى ؟
المشكلة انو بيعامل الطيز زى الكس مع ان الطيز مختلفة تماما عن الكس ودة بيسبب رد فعل طبيعى عند الانثى انها تتوجع ومتحبش الممارسة من الطيز
انما لو الانثى اتاخدت براااااااااحة خالص واتعاملت بشكل مختلف هتبدا عندها متعة لن تنتهى طوال حياتها
الخطا هنا عند الراجل مش الست هو دا الكلام الصح لو بيفهم الاتنين بيتمتعو لكن البيدخل علطول زى الحمار دا ملناش دعوه بيه

• عجبني
التفاعلات: چومانه❤️🔥
نيك الطيز ليه مقدمات كتير لو حصلت هتبقى ليه متعه خاصه

المشكلة الاهم فى الموضوع دة اصلا ان الراجل او الفحل او الى هينيك مش فاهم ولا عارف يتعامل مع الطيز ازاى ؟
المشكلة انو بيعامل الطيز زى الكس مع ان الطيز مختلفة تماما عن الكس ودة بيسبب رد فعل طبيعى عند الانثى انها تتوجع ومتحبش الممارسة من الطيز
انما لو الانثى اتاخدت براااااااااحة خالص واتعاملت بشكل مختلف هتبدا عندها متعة لن تنتهى طوال حياتها
الخطا هنا عند الراجل مش الست هو دا الكلام الصح لو بيفهم الاتنين بيتمتعو لكن البيدخل علطول زى الحمار دا ملناش دعوه بيه
مفيش فيه اي متعه
تعب ع الفاضي 🥲

• عجبني
التفاعلات: طائر الليل الحزين ١٢٣٤, M.ibrahim., حسن أبو علي و شخص آخر
هكرر وهقول تانى نيك الطيز بالراحة او بالعافية في الاول والاخر هيسبب نفس البلاى

• بيضحكني
التفاعلات: _Xmo7amedX_
مفيش فيه اي متعه
تعب ع الفاضي 🥲
لو بيفهم صدقينى هيمتعك انا واثق انو مراتى المستقبليه هخليها توافق برضاها شويه مداعبات كدا وتبق خبره وتوجعهاش ورايك يحترم برضو

هكرر وهقول تانى نيك الطيز بالراحة او بالعافية في الاول والاخر هيسبب نفس البلاى
كحه السيد كحه عيسلم عليك هو وعم الجيرو وعم الهش

• عجبني
التفاعلات: الشاعر الباكى
نيك الطيز ليه مقدمات كتير لو حصلت هتبقى ليه متعه خاصه
هو جامد بسراحه كدا وحلو ولما تكون مراتك وبتحبها وبتحبك مش عاوز حاجه تاني من الدنيا غير ان مراتى توافق بنيك الطيز انا خايف بس من الجواز عشان متوافقش💔🙂

اكيد لكن مع اختلافنا ديما الطبيعة تكون الاجمل
يحبيبى انا خايف يحسن مراتى متوافقش عالموضوع دا اساسا ومعقدنى بسبب انى فالاخر مش هنيك الطيز

• عجبني
التفاعلات: الشاعر الباكى
اكيد لكن مع اختلافنا ديما الطبيعة تكون الاجمل
كل واحد شايف الى فوجه نظرو برضو وبعدين سؤال هوا الناس كلها ليه واقفه على نيك الطيز فى الاوسخ من كدا دياثه وشواذ ولواط وسحاق دا عادى صح لكن عند نيك الطيز تولع الدنيا

كل واحد شايف الى فوجه نظرو برضو وبعدين سؤال هوا الناس كلها ليه واقفه على نيك الطيز فى الاوسخ من كدا دياثه وشواذ ولواط وسحاق دا عادى صح لكن عند نيك الطيز تولع الدنيا
مين قال واقفين عند نيك الطيز بس قلنا ان اللواط و الدياثة اصبحت ظاهرة غير عادية تكثر و هى مشكلة قوية مطلوب مواجهتها لانها اساس لتدمير المجتمع

• عجبني
التفاعلات: patchiko
يحبيبى انا خايف يحسن مراتى متوافقش عالموضوع دا اساسا ومعقدنى بسبب انى فالاخر مش هنيك الطيز
انا خبيت انيك الطيز و حاولت اجربه لكن لقيت رفض مش كل النساء بتوافق

انا خبيت انيك الطيز و حاولت اجربه لكن لقيت رفض مش كل النساء بتوافق
مهو دى عاوزه واحد تقيل كدا وخبره لو متعت مراتك من كسها جدا هتحبك وتثق فيك وتوافق بنيك الطيز

مهو دى عاوزه واحد تقيل كدا وخبره لو متعت مراتك من كسها جدا هتحبك وتثق فيك وتوافق بنيك الطيز
ممتع كسها جدا و كنا جربنا قبل وفاتها لكنها لما الراس دخلت ما تحملت اكتر لانها تحب نيك الكس و كانت ممتعانى جدا من كسها الصبح و بالليل

ممتع كسها جدا و كنا جربنا قبل وفاتها لكنها لما الراس دخلت ما تحملت اكتر لانها تحب نيك الكس و كانت ممتعانى جدا من كسها الصبح و بالليل
انت حضرتك غلط غلطه كبيره جدا انك موسعتش بصوابعك الاول بالتدريج او لحست خرمها حببها فيه عشان تتمتعو انتو الاتنين

مهيا اى زوجه هتوافق فالاول بس زوجها الحمار الغبى هيبق تور هايج ومش هيعمل بالراحه ويجبلها كرهه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مهيا اى زوجه هتوافق فالاول بس زوجها الحمار الغبى هيبق تور هايج ومش هيعمل بالراحه ويجبلها كرهه
احنا قعدنا شهرين بوسع طيزعا بصباع بعد كدا باثنين و لما بداء يوسع جربنا ندخل زبى دخلة الراس صوتت و متحملتش تاخد باقى زبى يرحمها كانت بتتعب و زبى بكسها ولما جربت بطيزها قالت زبك فشخ كسى طيزى لا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%