NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Youssef25

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
جماعة هو فيه فعلاً ناس بجد عندهم علاقة مع امهم و نيك و كدة مش مجرد تخيلات هل في ناس حقيقية كدة و لو فيه حد كدة بجد يقول ازاي عمل كدة

• عجبني
التفاعلات: Fady Ahmed
بص هو اكيد 100% في ناس كده بس مش عارف ازاي

جماعة هو فيه فعلاً ناس بجد عندهم علاقة مع امهم و نيك و كدة مش مجرد تخيلات هل في ناس حقيقية كدة و لو فيه حد كدة بجد يقول ازاي عمل كدة
بص يسطا في كذا سبب ودا حقيقي منهم موضوع انا كنت فيه
في ساعات بتبقي الام شرموطه و مدوراها فا لو ابنها عرف يا هي تسكتو وتغريه يا هو يهددها وينكها
وساعات لو هي عندها فرط هرمونات و مفيش ال يريحها و يكون ابنها هايج وبيتلزق فيها بييجي يوم الطرفين و يضعفو و ساعات با تكون الام ضعيفه الشخصيه خالص و بتحب ولادها فا لو ابنها اتحرش بيها بتسكتلو و مره ف التانيه الموضوع بيتطور و في حاجات تانيه كتير با انا معرفهاش لسه
بس لو من حته نيك الامهات فا هو في و نيك الاخوات برضو ودا حصل معايا

فيه كتير بس لازم مساعدة من صحبتها الي تثق فيها

• عجبني
التفاعلات: Chikou
في ساعات بتبقي الام شرموطه و مدوراها فا لو ابنها عرف يا هي تسكتو وتغريه يا هو يهددها وينكها
وساعات لو هي عندها فرط هرمونات و مفيش ال يريحها و يكون ابنها هايج وبيتلزق فيها بييجي يوم الطرفين و يضعفو و ساعات با تكون الام ضعيفه الشخصيه خالص و بتحب ولادها فا لو ابنها اتحرش بيها بتسكتلو و مره ف التانيه الموضوع بيتطور و في حاجات تانيه كتير با انا معرفهاش لسه
كلامك صح و دا اللى حصل معايا لما فضلت أقرب من امى واحاول انكها انام جمبها الزق فيها كدا اهتم بيها و اى ام فى سن الاربعينات بتضعف

كلامك صح و دا اللى حصل معايا لما فضلت أقرب من امى واحاول انكها انام جمبها الزق فيها كدا اهتم بيها و اى ام فى سن الاربعينات بتضعف

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%