NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية نيكه الجيم الساخنة ـ ثلاثة أجزاء 3/3/2023

CAT women

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
يوم السونا البرايفت 🔥

روحت الجيم وعارفه انه يوم سونا برايفت وانا والكوتش بس😋... بصراحه عينى كانت منه وهو كمان كان بيبصلى وهيموت ويقلعنى حته حته🤤😍

غيرت ولفيت الفوطه عليا ودخلت السونا🥵🥵 وبعد 10دقايق😳وانا بالبرا والبانتى🔥🔥 دخل بحجه انه بيظبط الحراره 😉وهو بالبوكسر🤤 بس
اول ما عينه جت ع بزازى👅👅 انا عينى كانت ع زبه😍😋 ولاقته بقى صاروخ🔥🔥... المهم خرج وانا كسى بينبض نبض وهموت ويدخل تانى وبسرعه 🤤💦
شلت الفوطه من ع رجلى والاندر كان سواريه حشرته بين كسى ورفعت بزاز وبينت هاله حلماتى لونها بنى فاتح😉🔥...( اه نسيت اقولكم ان اصلا حلماتى مش بتنام خالص)🤗
وكان باين انهم واقفين
ولسه هنده عليه بحجه ان الحراره عاليا......

اكملكم القصه ولا معجبتكمش😉

الجزء التاني 🫣😉

مكدبش عليكم انا هايجه فشخ عليه💦 وخصوصا انى مش بتمتع ف النيك من جوزى😔 وانا اول ما شوفت زبه واقف من تحت البوكسر كسى ريل اووووى🤤💦
وبعد ما بينت بزازى اوووى وحشرت البانتى بين شفرتين كسى وهو ناعم ومبطرخ( اكيد كتير منكم شافو كسى)
ولسه هنده عليه وكانه سمع نبض كسى💥💥
قالى هى الحراره عاليه عليكى وهو بيفصص بزازى بكسى الهايج وبيقوله مشتاق لزبك فيه ينيكه 🤤💦🤤
قولتله ااااه (بكل محن) انا بسيح يا كوتش اووووى
قالى خلاص هقعد معاكى عشان لو الحراره عاليه تانى اظبطهالك
وقعد جنبى ولزق فخذه ف فخذى
بقوله هو مفيش مسند هنا لقيته شدنى وسند ظهرى ع صدره
لسه بلف بوشى ابصله ولقيت سيل من البوس ع شفافى وتقطيع وايده ع بزازى وانا لقيت ايدى بتدور ع زبه وتحسس عليه عشان الاقى مدفع امووووووت واحطه ف كسى حالا🔥🔥🥵🥵
بس سبت نفسى للمتعه اللى كنت فيها
مد ايده وهو بيفتح البرا وشفايفه مش ساكته من شفايفى لرقبتى وينزل ع بزازى( اووووووف كل ما افتكر كسى يريل اووووى)
ونزل البراه من ع بزازى عشان يشخر شخره وينزل يقطع ف حلماتى اللى كانت واقفه نيك.. اكيد شوفتوهم مش كده😉
ومن بزازى وينزل ع بطنى ويرمينى عشان اقعد ويرفع رجلى ويبص بنهم ع كسى ويشم فيه ويلحسه ويمسك الباتنى وينزله عشان يفضل يلحس فيه
مقدرتش اسكت ومره واحده زقيته ونزلت عليه لحد ما نزل ع الارض ونزلت بكسى ع وشه عشان انزل التهم زبه زى المفجوعه بعد ما اشد البوكسر من عليه مسكته وهو واقف زى الحجر الحسه واتلذذ فيه وكانى بلحس ف ايس كريم بطعمى المفضل من راسه لحد بضانه وهو ف كسى مش سايبه🤤👅
ومره واحده بدات ف مصه اوووووى وهو مقطع كسى لحس 👅👅👅
وقررت اقوم عايزاااااه اووووى ف كسى
سبقنى واخدنى من ظهرى ورشقه مره واحده ف كسى وفضل ينيك فيه اوووووى وهو ماسك بزى ف ايده وشفايفه مش سايبه ظهرى وانا بتلوى تحته
ونقوم مع بعض عشان ناخد الوضع الفرنساوى او الدوجو وزبه ف كسى كل ده وخيال راكب فرس واجيب 3 مرات وكسى يغرق الدنيا وقوله كمان نيكك حلو اوووووى👅🔥💦
يقولى انتى اللى فرس جامد... مره محتاجه فحل بجد... كيفت نيك ولقت اللى يقدرها
ومره واحده اقولك هات ف كسى لبنك عايزه لبنك فكسى متناكك 💦
يجيب لبنه ف كسى وانا اجيب معاه عشان ينزل عليا من متعتنا واحنا غرقنين ف نيكه ولا امتع لكسى🔥🔥🔥

تفتكرو خلصنا ع كده ولا حصل حاجه تانى🤔

الجزء الثالث والاخير 😱 خلصت ع ايه 🤔

نقوم بعد ما ناخد نفسنا من المتعه والهيجان اللى كنا فيه عشان ادخل اخد شاور وهو كمان
كل واحد يدخل حمام
احاول افتح الميا مش عارفه جامده عليا انده ع الكابتن عشان يفتحلى الميا مش بيرد اخرج اشوف مش بيرد ليه يبقى هو تحت الدش ومش سامع صوتى اخبط ع ظهره يلف ويبصلى ومره واحد يشدنى عليه عشان ابقى انا وهو تحت الميا
والميا مش بتنزل من بين جسمنا من كتر ما هو ضامم جسمى عليه من ظهرى وبيلمس بزازي ويدعك فيهم بحنيه تموتنى تحت ايده وانا ارجع بطيزى ع زبه اللى لاقيته بيقف واحده واحده تانى ويلف وشى ويقطع شفايفى بوس ومره واحده يزقنى ع قدام ويحط زبه ف طيزى وانا بصرخ من الوجع الممتع
خرم طيزى اصله ضيق مستحملش زبه وهو داخل حركه والتانيه واقوله كمان نكها اووووى انا شرموطه زبك... متناكتك.... كسى وظيزى ولحمى تحت زبك
يقولى نيك الطيز حلو
اقوله من زبك بس
يقولى عايزه ف كسك
اقوله مشتاق لزبك
يقولى اطلعه
اقوله نيك طيزى شويه
ااااااااااااه كل لما افتكر كسى يغرقنى وابقى نفسى اليوم ده يتكرر تانى وتالت وعاشر.
النيك تحت الميا ممتع اوووووى.
المهم يخرج زبه من طيزى ويلفنى يخلى وشه ليا ادخل زبه بين رجلى واظبط زبه عشان يكون بين شفايف زبى
وهو مقطع شفايفى بوس وينزل ع بزازى لحس ورضاعه ويطلع يبص ف عيونى اهجم ع شفايفه ابوسه وانزل تحت زبه والميا لسه نزله علينا الحس بضانه وراس زبه وزبه كله بلسانى
امسك زبه بايدى وابصله وانا بحط زبه ف بوقى وانا بمصه اوووووى وبصه لعيونه وهو يقولى مصيه اووى يالبوه دلعى زبى
وانا ارد بالمص واللحس الجامد
يشدنى عشان اقف ويخرحنى برا الحمام وانزل ع ركبى (زى الكلبه) وضع فرنساوى يروح ضربنى ع طيزى وراشق زبه فيها تانى وينيك المره دى بسرعه وانا بتوجع اوووى بس بقوله كمان اوووى نكها اوووووى
يروح مخرج زبه ومدخله ف كسى عشان اشخر شخره تهيجه عليا اكتر ما هو هايج وينزل بجسمه كله عليا وهو قافش بزازى وبيدق ف كسى اووووووى وانا عيونى بتدمع من المتعه وينيك اووووى اوووووى اووووووى
لحد ما يقولى انتى ياشرموطه انا هجيب ف كسك تانى واحبلك يامومس عشان مره واحده الاقى شلال ميا خارج من كسى اول مره كسى يعمل كده من المتعه والاقى زبه نطر ف كسى كل لبنه تانى ونكون خلصنين
عشان تكون اجمل واسخن نيكه ف حياتى حتى الان.

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: abdoooo10, شوق وحب, Moheb sex و 22 آخرين
كملي
وشكلك عندك قصص احلي

• عجبني
التفاعلات: ahlawy77 و CAT women
يوم السونا البرايفت 🔥

روحت الجيم وعارفه انه يوم سونا برايفت وانا والكوتش بس😋... بصراحه عينى كانت منه وهو كمان كان بيبصلى وهيموت ويقلعنى حته حته🤤😍

غيرت ولفيت الفوطه عليا ودخلت السونا🥵🥵 وبعد 10دقايق😳وانا بالبرا والبانتى🔥🔥 دخل بحجه انه بيظبط الحراره 😉وهو بالبوكسر🤤 بس
اول ما عينه جت ع بزازى👅👅 انا عينى كانت ع زبه😍😋 ولاقته بقى صاروخ🔥🔥... المهم خرج وانا كسى بينبض نبض وهموت ويدخل تانى وبسرعه 🤤💦
شلت الفوطه من ع رجلى والاندر كان سواريه حشرته بين كسى ورفعت بزاز وبينت هاله حلماتى لونها بنى فاتح😉🔥...( اه نسيت اقولكم ان اصلا حلماتى مش بتنام خالص)🤗
وكان باين انهم واقفين

كملي

• عجبني
يوم السونا البرايفت 🔥

وكان باين انهم واقفين

كملي القصة 🔥

• عجبني
يوم السونا البرايفت 🔥

وكان باين انهم واقفين

تعالي نكملها في شقتي أحسن 😂😉🔥

• عجبني
  • بيضحكني
كملى

• عجبني
يوم السونا البرايفت 🔥

وكان باين انهم واقفين

• عجبني
التفاعلات: ahlawy77
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم أضافة الأجزاء

• عجبني
  • حبيته
اعتقد الشتيمة فى المكن ده مبالغ فيه شوية انما فى اوضة نوم هتكون اوقع

• أتفق
التفاعلات: CAT women
كمل باقى الاجزاء

الجميل فى النيكة هو التكامل اسد مع لبوة عفية وقوية ومحتاجة اسد يركبها ويسيطر عليها بقوتو
وكمان فجرتى واتشرمطى وسبتى نفسك تشبعى اوى من اللحظة الجميلة شخر وعض وضرب ونيك عنيف عشتيها صح اوى معاة
عارفة كل دة لية
لانك لبوة بجد ومحتاجة اسد بجد يقدر يركبك ويفرم لحمك بقوتو ويكيفك صح بدل الحرمان الى انتى عايشاة
والغلط ان اللحظة دى متتكررشى كتير لانك محتاجاها اوى اوى واكيد الاسد محتاج البوة

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: CAT women

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%