NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

hamada_x

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
10 سبتمبر 2022
المشاركات
161
مستوى التفاعل
260
نقاط
747
الجنس
ذكر
الدولة
egypt
توجه جنسي
ثنائي الميل

القصة دي حصلت معيا زمان
مرة كنت رايح مدينة ساحلية وقضيت ليلتين في فندق رخيص وكانت الاوضة بسريرين وحمام
كان فيها شاب شكله صعيدي كان مشاركني الغرفة و شكله طيب وجدع رجولي اوي
مكناش بنتكلم غير علي خفيف كده وساعات بنهزر بس بليل واحنا نايمين حسيت انه بيفرك وكان تقريبا بيلعب في زبره وكان ماسك موبايله وشكيت انه بيتفرج علي حاجة سكس
انا اتحرك وكأني صاحي وقعدت اتقلب وبعدين قمت دخلت الحمام اللي في الاوضة وفكرت قولت ليه لا
ممكن احاول اخد عليه اكتر وانكشه
روحت جبت هوت شورت كان عندي واخدت شاور ونضفت نفسي واستعد لأي حاجة ممكن تحصل
خرجت من الحمام بس سبت نوره مفتوح ورحت علي السرير نمت علي جنبي وقولتله انا نسيت نور الحمام مولع معلش قوم اطفيه لو مضايقك
لاقيته محرج كده وماردش فهزرت معه وقولتله ده انت عاوز النور مولع بقا ولا ايه ههههه انت بتعمل ايه؟
ضحك وماردش فنمت علي بطني ودورت وشي و بصيت لاقيته فعلا بيبص عليا ومركز علي فخادي وعلي طيزي
قولتله انت مكسل تقوم تطفيه ولا مكسوف؟
قالي مكسوف من ايه؟
قولتله اصل شكلك كنت بتتفرج علي حاجة في الموبايل وزبرك واقف عليها ومكسوف تقوم يعني عشان ماخدش بالي
ضحك وقالي ماهو انت واخد بالك اهو فقولتله انت كان باين عليك هههههههه
وقولتله عادي فيها ايه انا روحت الحمام اضرب عشرة بس معرفتش قالي ولا انا
قولتله انت شكلك بتنيك بس وملكش في العشرات ولا ايه
انت كنت بتتفرج علي ايه ومهيجك اوي كده تعالي فرجني
ووسعتله يقعد جنبي في السرير وجاب تليفونه ووراني مقطع سكس فعلا وقتلته المقطع حلو فعلا بس انا بحب اوي اتفرج علي المص واتفرج علي النيك من ورا
قالي وانا كمان بحب الحاجات دي
قولتله نتفرج سوا وجبنا مقاطع حلوة اتفرجنا عليها ونتكلم في السكس والنيك
وبعدين قولتله انت شكلك مولع وعاوز تجيبهم طلع بتاعك واضرب عشرة وهاتهم
قالي لا مش هعرف
قولتله ماتتكسفش عادي يعني وانا ممكن اساعدك واجيبهملك وحطيت ايدي علي بتاعه كان واقف نيك زي الحديد
ولاقيت ايده سرحت علي فخادي
نزلت الشورت بتاعه وطلعت زبره ولعبت فيه بايدي وحسيت سخنان جدا وايده هتاكل فخادي
بدأت احط زبره في بؤي والحسه وامصه وهو كان هايج جدا وعاوز ينزل الشورت بتاعي فقومت انا منزله وكملت مص في بتاعه وقولتله العب في طيزي عشان تسخن اكتر
قالي قوم وريني طيزك فقولتله ماشي لو هتسخنك
وقعدت في السرير قصاده واديته طيزي وقعد يحسس عليها ويقولي احا جامدة نيك وانا اقوله كلام يهيجه اكتر وقالي عاوز انيكك
قولتله لا انا همصلك بس وكملت مص وكان بتاعهعمال ينقط وينزل عسل تقيل اوي
حاولت اجيبهمله بالمص وبايدي بس هو قالي مش هجيبهم كده وعاوز اجيبهم من النيك
كنت انا ولعت اوي وفعلا حسيت اني عاوز اتركب واتدق
قومت جايب ازازة زيت بشرة كانت معيا وفنست وحطيت زيت جوه طيزي ودهنت زبره زيت وهو طلع عليا وحاول يدخله لغاية ما دخل وحسيت بيه جوايا كله
من هيجانه ناكني جامد بس ماطولش ولاقيته مغرقني لبن كتير فشخ جوه وبره
نمنا للصبح ولاقيته مصحيني بيقولي انه نازل يخلص مشواره بسرعة وراجعلي
وفعلا قعدنا باقي اليوم التاني ده سوا مع بعض وانبسطنا
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: salim-alg, الدكر الشرقاوى, فكرى و 6 آخرين
قصة جميلة واسلوبك حلو فعلا فى التفاصيل بس مقولتش تفاصيل جسمك ولا سنك وجيت عند النيك نفسو ومدتشى اى تفاصيل نهائلا يوم كامل اختصرتو فى كلمت انبسطنا
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصة جميلة واسلوبك حلو فعلا فى التفاصيل بس مقولتش تفاصيل جسمك ولا سنك وجيت عند النيك نفسو ومدتشى اى تفاصيل نهائلا يوم كامل اختصرتو فى كلمت انبسطنا
ميرسي يا قلبي
لسه اول مشاركة ليا هنا ومش متعود احكي واكتب قصص بصراحة
بس حلو انك شجعتني احكي اكتر
انا عندي 39 سنة من القاهرة ودي صورة ليا ليعيونك الحلوة

H8rGKP9.md.jpg
 
  • عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: Jooks, Egymann, بعشق البزاز الكبيره ملبن و 12 آخرين
ميرسي يا قلبي
لسه اول مشاركة ليا هنا ومش متعود احكي واكتب قصص بصراحة
بس حلو انك شجعتني احكي اكتر
انا عندي 39 سنة من القاهرة ودي صورة ليا ليعيونك الحلوة

H8rGKP9.md.jpg
سنك ممتاز فشخ سن الخبرة تتناكى تكيفى دكرك جدا
وعلى فكرة جسمك طرى ومربرب وحلو ووراكك مليانة
ابقى صورى بزازك وخرمك بوضوح والشفايف ولو بتلبسى البسى واتصورى
بشكرك جدا على الصورة الجميلة بس عايزك تفجرى وتتدلعى انتى وسط اخواتك ودة منتدى للنيك خدى حريتك اوى وبراحتك حبيبتى
هنا مفيش كبت خالص تقولى اى حاجة وتعملى اى حاجة بس بشرك تخبى وشك وانجوى خالص
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Kiki.sosoo, shaddd, Nutella coca و شخص آخر

القصة دي حصلت معيا زمان
مرة كنت رايح مدينة ساحلية وقضيت ليلتين في فندق رخيص وكانت الاوضة بسريرين وحمام
كان فيها شاب شكله صعيدي كان مشاركني الغرفة و شكله طيب وجدع رجولي اوي
مكناش بنتكلم غير علي خفيف كده وساعات بنهزر بس بليل واحنا نايمين حسيت انه بيفرك وكان تقريبا بيلعب في زبره وكان ماسك موبايله وشكيت انه بيتفرج علي حاجة سكس
انا اتحرك وكأني صاحي وقعدت اتقلب وبعدين قمت دخلت الحمام اللي في الاوضة وفكرت قولت ليه لا
ممكن احاول اخد عليه اكتر وانكشه
روحت جبت هوت شورت كان عندي واخدت شاور ونضفت نفسي واستعد لأي حاجة ممكن تحصل
خرجت من الحمام بس سبت نوره مفتوح ورحت علي السرير نمت علي جنبي وقولتله انا نسيت نور الحمام مولع معلش قوم اطفيه لو مضايقك
لاقيته محرج كده وماردش فهزرت معه وقولتله ده انت عاوز النور مولع بقا ولا ايه ههههه انت بتعمل ايه؟
ضحك وماردش فنمت علي بطني ودورت وشي و بصيت لاقيته فعلا بيبص عليا ومركز علي فخادي وعلي طيزي
قولتله انت مكسل تقوم تطفيه ولا مكسوف؟
قالي مكسوف من ايه؟
قولتله اصل شكلك كنت بتتفرج علي حاجة في الموبايل وزبرك واقف عليها ومكسوف تقوم يعني عشان ماخدش بالي
ضحك وقالي ماهو انت واخد بالك اهو فقولتله انت كان باين عليك هههههههه
وقولتله عادي فيها ايه انا روحت الحمام اضرب عشرة بس معرفتش قالي ولا انا
قولتله انت شكلك بتنيك بس وملكش في العشرات ولا ايه
انت كنت بتتفرج علي ايه ومهيجك اوي كده تعالي فرجني
ووسعتله يقعد جنبي في السرير وجاب تليفونه ووراني مقطع سكس فعلا وقتلته المقطع حلو فعلا بس انا بحب اوي اتفرج علي المص واتفرج علي النيك من ورا
قالي وانا كمان بحب الحاجات دي
قولتله نتفرج سوا وجبنا مقاطع حلوة اتفرجنا عليها ونتكلم في السكس والنيك
وبعدين قولتله انت شكلك مولع وعاوز تجيبهم طلع بتاعك واضرب عشرة وهاتهم
قالي لا مش هعرف
قولتله ماتتكسفش عادي يعني وانا ممكن اساعدك واجيبهملك وحطيت ايدي علي بتاعه كان واقف نيك زي الحديد
ولاقيت ايده سرحت علي فخادي
نزلت الشورت بتاعه وطلعت زبره ولعبت فيه بايدي وحسيت سخنان جدا وايده هتاكل فخادي
بدأت احط زبره في بؤي والحسه وامصه وهو كان هايج جدا وعاوز ينزل الشورت بتاعي فقومت انا منزله وكملت مص في بتاعه وقولتله العب في طيزي عشان تسخن اكتر
قالي قوم وريني طيزك فقولتله ماشي لو هتسخنك
وقعدت في السرير قصاده واديته طيزي وقعد يحسس عليها ويقولي احا جامدة نيك وانا اقوله كلام يهيجه اكتر وقالي عاوز انيكك
قولتله لا انا همصلك بس وكملت مص وكان بتاعهعمال ينقط وينزل عسل تقيل اوي
حاولت اجيبهمله بالمص وبايدي بس هو قالي مش هجيبهم كده وعاوز اجيبهم من النيك
كنت انا ولعت اوي وفعلا حسيت اني عاوز اتركب واتدق
قومت جايب ازازة زيت بشرة كانت معيا وفنست وحطيت زيت جوه طيزي ودهنت زبره زيت وهو طلع عليا وحاول يدخله لغاية ما دخل وحسيت بيه جوايا كله
من هيجانه ناكني جامد بس ماطولش ولاقيته مغرقني لبن كتير فشخ جوه وبره
نمنا للصبح ولاقيته مصحيني بيقولي انه نازل يخلص مشواره بسرعة وراجعلي
وفعلا قعدنا باقي اليوم التاني ده سوا مع بعض وانبسطنا
اسلوبك جامد فشخ بس اهتم بالتفاصيل و الهيجان كده و الاضافه منك و من حركاتك هتبقي احلي و بعدين ابقي ابتدي باسمك و سنك و تفاصيل جسمك عشان انت باين عليك قمر و عاوز تتفشخ بس رايق يروحي كمل و احنا هنشجعك💙
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: shaddd، nour7star1 و hamada_x
ميرسي يا قلبي
لسه اول مشاركة ليا هنا ومش متعود احكي واكتب قصص بصراحة
بس حلو انك شجعتني احكي اكتر
انا عندي 39 سنة من القاهرة ودي صورة ليا ليعيونك الحلوة

H8rGKP9.md.jpg
احو خلات زبري يسيح لبن
 
  • نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: shaddd و hamada_x
بموت في اللبن 😂😍
 
  • عجبني
  • جامد
التفاعلات: shaddd، نزيه الخاطر و الفحل ابو قضيب
اسلوبك جامد فشخ بس اهتم بالتفاصيل و الهيجان كده و الاضافه منك و من حركاتك هتبقي احلي و بعدين ابقي ابتدي باسمك و سنك و تفاصيل جسمك عشان انت باين عليك قمر و عاوز تتفشخ بس رايق يروحي كمل و احنا هنشجعك💙
ممكن اعملكو قصص تانية احكي تاني يوم قضيته معه كان فيه هيجان كتير
الواد ده وقع في طريقي صدفة وظبطه بصراحة 😅
اكتر حاجة كانت عجباني ولسه فاكرها انها جت صدفة مش مترتبة ودي حلاوتها ومكنتش حتي تعارف ولا شقط
 
  • عجبني
  • جامد
التفاعلات: shaddd و نزيه الخاطر
ممكن اعملكو قصص تانية احكي تاني يوم قضيته معه كان فيه هيجان كتير
الواد ده وقع في طريقي صدفة وظبطه بصراحة 😅
اكتر حاجة كانت عجباني ولسه فاكرها انها جت صدفة مش مترتبة ودي حلاوتها ومكنتش حتي تعارف ولا شقط
شكلي لو عرفتك هراقبك و اغتصبك عشان تتبسط و بعدين هو انا مليش نصيب اجرب طيزك و بوقك😉
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd و Nutella coca
قصيرة جداااااااااااااااااا
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd

القصة دي حصلت معيا زمان
مرة كنت رايح مدينة ساحلية وقضيت ليلتين في فندق رخيص وكانت الاوضة بسريرين وحمام
كان فيها شاب شكله صعيدي كان مشاركني الغرفة و شكله طيب وجدع رجولي اوي
مكناش بنتكلم غير علي خفيف كده وساعات بنهزر بس بليل واحنا نايمين حسيت انه بيفرك وكان تقريبا بيلعب في زبره وكان ماسك موبايله وشكيت انه بيتفرج علي حاجة سكس
انا اتحرك وكأني صاحي وقعدت اتقلب وبعدين قمت دخلت الحمام اللي في الاوضة وفكرت قولت ليه لا
ممكن احاول اخد عليه اكتر وانكشه
روحت جبت هوت شورت كان عندي واخدت شاور ونضفت نفسي واستعد لأي حاجة ممكن تحصل
خرجت من الحمام بس سبت نوره مفتوح ورحت علي السرير نمت علي جنبي وقولتله انا نسيت نور الحمام مولع معلش قوم اطفيه لو مضايقك
لاقيته محرج كده وماردش فهزرت معه وقولتله ده انت عاوز النور مولع بقا ولا ايه ههههه انت بتعمل ايه؟
ضحك وماردش فنمت علي بطني ودورت وشي و بصيت لاقيته فعلا بيبص عليا ومركز علي فخادي وعلي طيزي
قولتله انت مكسل تقوم تطفيه ولا مكسوف؟
قالي مكسوف من ايه؟
قولتله اصل شكلك كنت بتتفرج علي حاجة في الموبايل وزبرك واقف عليها ومكسوف تقوم يعني عشان ماخدش بالي
ضحك وقالي ماهو انت واخد بالك اهو فقولتله انت كان باين عليك هههههههه
وقولتله عادي فيها ايه انا روحت الحمام اضرب عشرة بس معرفتش قالي ولا انا
قولتله انت شكلك بتنيك بس وملكش في العشرات ولا ايه
انت كنت بتتفرج علي ايه ومهيجك اوي كده تعالي فرجني
ووسعتله يقعد جنبي في السرير وجاب تليفونه ووراني مقطع سكس فعلا وقتلته المقطع حلو فعلا بس انا بحب اوي اتفرج علي المص واتفرج علي النيك من ورا
قالي وانا كمان بحب الحاجات دي
قولتله نتفرج سوا وجبنا مقاطع حلوة اتفرجنا عليها ونتكلم في السكس والنيك
وبعدين قولتله انت شكلك مولع وعاوز تجيبهم طلع بتاعك واضرب عشرة وهاتهم
قالي لا مش هعرف
قولتله ماتتكسفش عادي يعني وانا ممكن اساعدك واجيبهملك وحطيت ايدي علي بتاعه كان واقف نيك زي الحديد
ولاقيت ايده سرحت علي فخادي
نزلت الشورت بتاعه وطلعت زبره ولعبت فيه بايدي وحسيت سخنان جدا وايده هتاكل فخادي
بدأت احط زبره في بؤي والحسه وامصه وهو كان هايج جدا وعاوز ينزل الشورت بتاعي فقومت انا منزله وكملت مص في بتاعه وقولتله العب في طيزي عشان تسخن اكتر
قالي قوم وريني طيزك فقولتله ماشي لو هتسخنك
وقعدت في السرير قصاده واديته طيزي وقعد يحسس عليها ويقولي احا جامدة نيك وانا اقوله كلام يهيجه اكتر وقالي عاوز انيكك
قولتله لا انا همصلك بس وكملت مص وكان بتاعهعمال ينقط وينزل عسل تقيل اوي
حاولت اجيبهمله بالمص وبايدي بس هو قالي مش هجيبهم كده وعاوز اجيبهم من النيك
كنت انا ولعت اوي وفعلا حسيت اني عاوز اتركب واتدق
قومت جايب ازازة زيت بشرة كانت معيا وفنست وحطيت زيت جوه طيزي ودهنت زبره زيت وهو طلع عليا وحاول يدخله لغاية ما دخل وحسيت بيه جوايا كله
من هيجانه ناكني جامد بس ماطولش ولاقيته مغرقني لبن كتير فشخ جوه وبره
نمنا للصبح ولاقيته مصحيني بيقولي انه نازل يخلص مشواره بسرعة وراجعلي
وفعلا قعدنا باقي اليوم التاني ده سوا مع بعض وانبسطنا
قصتك جميله فشخ

H6oPoG4.md.jpg
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: سولي سوو, Moudiii8000, shaddd و 2 آخرين

القصة دي حصلت معيا زمان
مرة كنت رايح مدينة ساحلية وقضيت ليلتين في فندق رخيص وكانت الاوضة بسريرين وحمام
كان فيها شاب شكله صعيدي كان مشاركني الغرفة و شكله طيب وجدع رجولي اوي
مكناش بنتكلم غير علي خفيف كده وساعات بنهزر بس بليل واحنا نايمين حسيت انه بيفرك وكان تقريبا بيلعب في زبره وكان ماسك موبايله وشكيت انه بيتفرج علي حاجة سكس
انا اتحرك وكأني صاحي وقعدت اتقلب وبعدين قمت دخلت الحمام اللي في الاوضة وفكرت قولت ليه لا
ممكن احاول اخد عليه اكتر وانكشه
روحت جبت هوت شورت كان عندي واخدت شاور ونضفت نفسي واستعد لأي حاجة ممكن تحصل
خرجت من الحمام بس سبت نوره مفتوح ورحت علي السرير نمت علي جنبي وقولتله انا نسيت نور الحمام مولع معلش قوم اطفيه لو مضايقك
لاقيته محرج كده وماردش فهزرت معه وقولتله ده انت عاوز النور مولع بقا ولا ايه ههههه انت بتعمل ايه؟
ضحك وماردش فنمت علي بطني ودورت وشي و بصيت لاقيته فعلا بيبص عليا ومركز علي فخادي وعلي طيزي
قولتله انت مكسل تقوم تطفيه ولا مكسوف؟
قالي مكسوف من ايه؟
قولتله اصل شكلك كنت بتتفرج علي حاجة في الموبايل وزبرك واقف عليها ومكسوف تقوم يعني عشان ماخدش بالي
ضحك وقالي ماهو انت واخد بالك اهو فقولتله انت كان باين عليك هههههههه
وقولتله عادي فيها ايه انا روحت الحمام اضرب عشرة بس معرفتش قالي ولا انا
قولتله انت شكلك بتنيك بس وملكش في العشرات ولا ايه
انت كنت بتتفرج علي ايه ومهيجك اوي كده تعالي فرجني
ووسعتله يقعد جنبي في السرير وجاب تليفونه ووراني مقطع سكس فعلا وقتلته المقطع حلو فعلا بس انا بحب اوي اتفرج علي المص واتفرج علي النيك من ورا
قالي وانا كمان بحب الحاجات دي
قولتله نتفرج سوا وجبنا مقاطع حلوة اتفرجنا عليها ونتكلم في السكس والنيك
وبعدين قولتله انت شكلك مولع وعاوز تجيبهم طلع بتاعك واضرب عشرة وهاتهم
قالي لا مش هعرف
قولتله ماتتكسفش عادي يعني وانا ممكن اساعدك واجيبهملك وحطيت ايدي علي بتاعه كان واقف نيك زي الحديد
ولاقيت ايده سرحت علي فخادي
نزلت الشورت بتاعه وطلعت زبره ولعبت فيه بايدي وحسيت سخنان جدا وايده هتاكل فخادي
بدأت احط زبره في بؤي والحسه وامصه وهو كان هايج جدا وعاوز ينزل الشورت بتاعي فقومت انا منزله وكملت مص في بتاعه وقولتله العب في طيزي عشان تسخن اكتر
قالي قوم وريني طيزك فقولتله ماشي لو هتسخنك
وقعدت في السرير قصاده واديته طيزي وقعد يحسس عليها ويقولي احا جامدة نيك وانا اقوله كلام يهيجه اكتر وقالي عاوز انيكك
قولتله لا انا همصلك بس وكملت مص وكان بتاعهعمال ينقط وينزل عسل تقيل اوي
حاولت اجيبهمله بالمص وبايدي بس هو قالي مش هجيبهم كده وعاوز اجيبهم من النيك
كنت انا ولعت اوي وفعلا حسيت اني عاوز اتركب واتدق
قومت جايب ازازة زيت بشرة كانت معيا وفنست وحطيت زيت جوه طيزي ودهنت زبره زيت وهو طلع عليا وحاول يدخله لغاية ما دخل وحسيت بيه جوايا كله
من هيجانه ناكني جامد بس ماطولش ولاقيته مغرقني لبن كتير فشخ جوه وبره
نمنا للصبح ولاقيته مصحيني بيقولي انه نازل يخلص مشواره بسرعة وراجعلي
وفعلا قعدنا باقي اليوم التاني ده سوا مع بعض وانبسطنا
تعالي انيكك وامتعك
 
ميرسي يا قلبي
لسه اول مشاركة ليا هنا ومش متعود احكي واكتب قصص بصراحة
بس حلو انك شجعتني احكي اكتر
انا عندي 39 سنة من القاهرة ودي صورة ليا ليعيونك الحلوة

H8rGKP9.md.jpg
جميلة
 
  • عجبني
التفاعلات: hamada_x

القصة دي حصلت معيا زمان
مرة كنت رايح مدينة ساحلية وقضيت ليلتين في فندق رخيص وكانت الاوضة بسريرين وحمام
كان فيها شاب شكله صعيدي كان مشاركني الغرفة و شكله طيب وجدع رجولي اوي
مكناش بنتكلم غير علي خفيف كده وساعات بنهزر بس بليل واحنا نايمين حسيت انه بيفرك وكان تقريبا بيلعب في زبره وكان ماسك موبايله وشكيت انه بيتفرج علي حاجة سكس
انا اتحرك وكأني صاحي وقعدت اتقلب وبعدين قمت دخلت الحمام اللي في الاوضة وفكرت قولت ليه لا
ممكن احاول اخد عليه اكتر وانكشه
روحت جبت هوت شورت كان عندي واخدت شاور ونضفت نفسي واستعد لأي حاجة ممكن تحصل
خرجت من الحمام بس سبت نوره مفتوح ورحت علي السرير نمت علي جنبي وقولتله انا نسيت نور الحمام مولع معلش قوم اطفيه لو مضايقك
لاقيته محرج كده وماردش فهزرت معه وقولتله ده انت عاوز النور مولع بقا ولا ايه ههههه انت بتعمل ايه؟
ضحك وماردش فنمت علي بطني ودورت وشي و بصيت لاقيته فعلا بيبص عليا ومركز علي فخادي وعلي طيزي
قولتله انت مكسل تقوم تطفيه ولا مكسوف؟
قالي مكسوف من ايه؟
قولتله اصل شكلك كنت بتتفرج علي حاجة في الموبايل وزبرك واقف عليها ومكسوف تقوم يعني عشان ماخدش بالي
ضحك وقالي ماهو انت واخد بالك اهو فقولتله انت كان باين عليك هههههههه
وقولتله عادي فيها ايه انا روحت الحمام اضرب عشرة بس معرفتش قالي ولا انا
قولتله انت شكلك بتنيك بس وملكش في العشرات ولا ايه
انت كنت بتتفرج علي ايه ومهيجك اوي كده تعالي فرجني
ووسعتله يقعد جنبي في السرير وجاب تليفونه ووراني مقطع سكس فعلا وقتلته المقطع حلو فعلا بس انا بحب اوي اتفرج علي المص واتفرج علي النيك من ورا
قالي وانا كمان بحب الحاجات دي
قولتله نتفرج سوا وجبنا مقاطع حلوة اتفرجنا عليها ونتكلم في السكس والنيك
وبعدين قولتله انت شكلك مولع وعاوز تجيبهم طلع بتاعك واضرب عشرة وهاتهم
قالي لا مش هعرف
قولتله ماتتكسفش عادي يعني وانا ممكن اساعدك واجيبهملك وحطيت ايدي علي بتاعه كان واقف نيك زي الحديد
ولاقيت ايده سرحت علي فخادي
نزلت الشورت بتاعه وطلعت زبره ولعبت فيه بايدي وحسيت سخنان جدا وايده هتاكل فخادي
بدأت احط زبره في بؤي والحسه وامصه وهو كان هايج جدا وعاوز ينزل الشورت بتاعي فقومت انا منزله وكملت مص في بتاعه وقولتله العب في طيزي عشان تسخن اكتر
قالي قوم وريني طيزك فقولتله ماشي لو هتسخنك
وقعدت في السرير قصاده واديته طيزي وقعد يحسس عليها ويقولي احا جامدة نيك وانا اقوله كلام يهيجه اكتر وقالي عاوز انيكك
قولتله لا انا همصلك بس وكملت مص وكان بتاعهعمال ينقط وينزل عسل تقيل اوي
حاولت اجيبهمله بالمص وبايدي بس هو قالي مش هجيبهم كده وعاوز اجيبهم من النيك
كنت انا ولعت اوي وفعلا حسيت اني عاوز اتركب واتدق
قومت جايب ازازة زيت بشرة كانت معيا وفنست وحطيت زيت جوه طيزي ودهنت زبره زيت وهو طلع عليا وحاول يدخله لغاية ما دخل وحسيت بيه جوايا كله
من هيجانه ناكني جامد بس ماطولش ولاقيته مغرقني لبن كتير فشخ جوه وبره
نمنا للصبح ولاقيته مصحيني بيقولي انه نازل يخلص مشواره بسرعة وراجعلي
وفعلا قعدنا باقي اليوم التاني ده سوا مع بعض وانبسطنا
جامد
 
  • عجبني
التفاعلات: hamada_x

القصة دي حصلت معيا زمان
مرة كنت رايح مدينة ساحلية وقضيت ليلتين في فندق رخيص وكانت الاوضة بسريرين وحمام
كان فيها شاب شكله صعيدي كان مشاركني الغرفة و شكله طيب وجدع رجولي اوي
مكناش بنتكلم غير علي خفيف كده وساعات بنهزر بس بليل واحنا نايمين حسيت انه بيفرك وكان تقريبا بيلعب في زبره وكان ماسك موبايله وشكيت انه بيتفرج علي حاجة سكس
انا اتحرك وكأني صاحي وقعدت اتقلب وبعدين قمت دخلت الحمام اللي في الاوضة وفكرت قولت ليه لا
ممكن احاول اخد عليه اكتر وانكشه
روحت جبت هوت شورت كان عندي واخدت شاور ونضفت نفسي واستعد لأي حاجة ممكن تحصل
خرجت من الحمام بس سبت نوره مفتوح ورحت علي السرير نمت علي جنبي وقولتله انا نسيت نور الحمام مولع معلش قوم اطفيه لو مضايقك
لاقيته محرج كده وماردش فهزرت معه وقولتله ده انت عاوز النور مولع بقا ولا ايه ههههه انت بتعمل ايه؟
ضحك وماردش فنمت علي بطني ودورت وشي و بصيت لاقيته فعلا بيبص عليا ومركز علي فخادي وعلي طيزي
قولتله انت مكسل تقوم تطفيه ولا مكسوف؟
قالي مكسوف من ايه؟
قولتله اصل شكلك كنت بتتفرج علي حاجة في الموبايل وزبرك واقف عليها ومكسوف تقوم يعني عشان ماخدش بالي
ضحك وقالي ماهو انت واخد بالك اهو فقولتله انت كان باين عليك هههههههه
وقولتله عادي فيها ايه انا روحت الحمام اضرب عشرة بس معرفتش قالي ولا انا
قولتله انت شكلك بتنيك بس وملكش في العشرات ولا ايه
انت كنت بتتفرج علي ايه ومهيجك اوي كده تعالي فرجني
ووسعتله يقعد جنبي في السرير وجاب تليفونه ووراني مقطع سكس فعلا وقتلته المقطع حلو فعلا بس انا بحب اوي اتفرج علي المص واتفرج علي النيك من ورا
قالي وانا كمان بحب الحاجات دي
قولتله نتفرج سوا وجبنا مقاطع حلوة اتفرجنا عليها ونتكلم في السكس والنيك
وبعدين قولتله انت شكلك مولع وعاوز تجيبهم طلع بتاعك واضرب عشرة وهاتهم
قالي لا مش هعرف
قولتله ماتتكسفش عادي يعني وانا ممكن اساعدك واجيبهملك وحطيت ايدي علي بتاعه كان واقف نيك زي الحديد
ولاقيت ايده سرحت علي فخادي
نزلت الشورت بتاعه وطلعت زبره ولعبت فيه بايدي وحسيت سخنان جدا وايده هتاكل فخادي
بدأت احط زبره في بؤي والحسه وامصه وهو كان هايج جدا وعاوز ينزل الشورت بتاعي فقومت انا منزله وكملت مص في بتاعه وقولتله العب في طيزي عشان تسخن اكتر
قالي قوم وريني طيزك فقولتله ماشي لو هتسخنك
وقعدت في السرير قصاده واديته طيزي وقعد يحسس عليها ويقولي احا جامدة نيك وانا اقوله كلام يهيجه اكتر وقالي عاوز انيكك
قولتله لا انا همصلك بس وكملت مص وكان بتاعهعمال ينقط وينزل عسل تقيل اوي
حاولت اجيبهمله بالمص وبايدي بس هو قالي مش هجيبهم كده وعاوز اجيبهم من النيك
كنت انا ولعت اوي وفعلا حسيت اني عاوز اتركب واتدق
قومت جايب ازازة زيت بشرة كانت معيا وفنست وحطيت زيت جوه طيزي ودهنت زبره زيت وهو طلع عليا وحاول يدخله لغاية ما دخل وحسيت بيه جوايا كله
من هيجانه ناكني جامد بس ماطولش ولاقيته مغرقني لبن كتير فشخ جوه وبره
نمنا للصبح ولاقيته مصحيني بيقولي انه نازل يخلص مشواره بسرعة وراجعلي
وفعلا قعدنا باقي اليوم التاني ده سوا مع بعض وانبسطنا
جميلة شبه واقعية .
 
  • عجبني
التفاعلات: hamada_x
ميرسي يا قلبي
لسه اول مشاركة ليا هنا ومش متعود احكي واكتب قصص بصراحة
بس حلو انك شجعتني احكي اكتر
انا عندي 39 سنة من القاهرة ودي صورة ليا ليعيونك الحلوة

H8rGKP9.md.jpg
انا عاجبنى جسمك فى الصورة دى جداااااااااا طرى وناعم وطيزك كبيرة وانا بحبها كبيرة وطرية ولحم صدرك واضح انو طرى
 
  • عجبني
التفاعلات: hamada_x
  • حبيته
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
Gameed
 
  • عجبني
التفاعلات: hamada_x

القصة دي حصلت معيا زمان
مرة كنت رايح مدينة ساحلية وقضيت ليلتين في فندق رخيص وكانت الاوضة بسريرين وحمام
كان فيها شاب شكله صعيدي كان مشاركني الغرفة و شكله طيب وجدع رجولي اوي
مكناش بنتكلم غير علي خفيف كده وساعات بنهزر بس بليل واحنا نايمين حسيت انه بيفرك وكان تقريبا بيلعب في زبره وكان ماسك موبايله وشكيت انه بيتفرج علي حاجة سكس
انا اتحرك وكأني صاحي وقعدت اتقلب وبعدين قمت دخلت الحمام اللي في الاوضة وفكرت قولت ليه لا
ممكن احاول اخد عليه اكتر وانكشه
روحت جبت هوت شورت كان عندي واخدت شاور ونضفت نفسي واستعد لأي حاجة ممكن تحصل
خرجت من الحمام بس سبت نوره مفتوح ورحت علي السرير نمت علي جنبي وقولتله انا نسيت نور الحمام مولع معلش قوم اطفيه لو مضايقك
لاقيته محرج كده وماردش فهزرت معه وقولتله ده انت عاوز النور مولع بقا ولا ايه ههههه انت بتعمل ايه؟
ضحك وماردش فنمت علي بطني ودورت وشي و بصيت لاقيته فعلا بيبص عليا ومركز علي فخادي وعلي طيزي
قولتله انت مكسل تقوم تطفيه ولا مكسوف؟
قالي مكسوف من ايه؟
قولتله اصل شكلك كنت بتتفرج علي حاجة في الموبايل وزبرك واقف عليها ومكسوف تقوم يعني عشان ماخدش بالي
ضحك وقالي ماهو انت واخد بالك اهو فقولتله انت كان باين عليك هههههههه
وقولتله عادي فيها ايه انا روحت الحمام اضرب عشرة بس معرفتش قالي ولا انا
قولتله انت شكلك بتنيك بس وملكش في العشرات ولا ايه
انت كنت بتتفرج علي ايه ومهيجك اوي كده تعالي فرجني
ووسعتله يقعد جنبي في السرير وجاب تليفونه ووراني مقطع سكس فعلا وقتلته المقطع حلو فعلا بس انا بحب اوي اتفرج علي المص واتفرج علي النيك من ورا
قالي وانا كمان بحب الحاجات دي
قولتله نتفرج سوا وجبنا مقاطع حلوة اتفرجنا عليها ونتكلم في السكس والنيك
وبعدين قولتله انت شكلك مولع وعاوز تجيبهم طلع بتاعك واضرب عشرة وهاتهم
قالي لا مش هعرف
قولتله ماتتكسفش عادي يعني وانا ممكن اساعدك واجيبهملك وحطيت ايدي علي بتاعه كان واقف نيك زي الحديد
ولاقيت ايده سرحت علي فخادي
نزلت الشورت بتاعه وطلعت زبره ولعبت فيه بايدي وحسيت سخنان جدا وايده هتاكل فخادي
بدأت احط زبره في بؤي والحسه وامصه وهو كان هايج جدا وعاوز ينزل الشورت بتاعي فقومت انا منزله وكملت مص في بتاعه وقولتله العب في طيزي عشان تسخن اكتر
قالي قوم وريني طيزك فقولتله ماشي لو هتسخنك
وقعدت في السرير قصاده واديته طيزي وقعد يحسس عليها ويقولي احا جامدة نيك وانا اقوله كلام يهيجه اكتر وقالي عاوز انيكك
قولتله لا انا همصلك بس وكملت مص وكان بتاعهعمال ينقط وينزل عسل تقيل اوي
حاولت اجيبهمله بالمص وبايدي بس هو قالي مش هجيبهم كده وعاوز اجيبهم من النيك
كنت انا ولعت اوي وفعلا حسيت اني عاوز اتركب واتدق
قومت جايب ازازة زيت بشرة كانت معيا وفنست وحطيت زيت جوه طيزي ودهنت زبره زيت وهو طلع عليا وحاول يدخله لغاية ما دخل وحسيت بيه جوايا كله
من هيجانه ناكني جامد بس ماطولش ولاقيته مغرقني لبن كتير فشخ جوه وبره
نمنا للصبح ولاقيته مصحيني بيقولي انه نازل يخلص مشواره بسرعة وراجعلي
وفعلا قعدنا باقي اليوم التاني ده سوا مع بعض وانبسطنا
روووووووووووووووعة
 
  • حبيته
التفاعلات: hamada_x

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%