NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نوعين من الناس بشوفهم

• بيضحكني
التفاعلات: Lucifer horny
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بما ان اشطر كتكوت بدا دروس وبقي يشوف اشكال زي الفل واللي منهم النوعين اللي هسالكم عنهم
النوع الاول
الناس المتصعنه الكدابه دي تلاقي البت حفظت كلمتين انجليزي كل شويه ترزعهم وسط الكلام وهي مش عارفه معناهم اصلا وتالف قصص ان ابوها ظابط وجدها بيشخ فلوس دي بعيدا عن انهم ناس مريضه بس بجد مش عارفه اتعامل معاهم 😂
الناس اللي فاكره نفسها محور الكون اللي لو بصتلها يبقي بتغير منها وتروح تقلدك وتقول انك اللي مقلد فاهمين الناس دي وعندهم نفس حوار ابوهم ابن خال عمو السيسي وجدهم كان عايش ف قصر ومش من الكوكب اصلا
قولو حل عشان بدات اتخنق وافقد الشغف م الاشكال اللي بشوفها توطي الضغط دي بحاول ابعد عنهم يحو يلزقو فيا
بث كده
ونتي شاغله دماغك بيهم لي اهو هما ولا يعرفوكي ونتي محروقه منهم ولو مش كده مكنتيش جيتي تحكي كده عشان نضحك عليهم انتي الي محتاجه تتعالجي خليكي فحالك

ونتي شاغله دماغك بيهم لي اهو هما ولا يعرفوكي ونتي محروقه منهم ولو مش كده مكنتيش جيتي تحكي كده عشان نضحك عليهم انتي الي محتاجه تتعالجي خليكي فحالك
ودا واحد منهم جديد صباح الفل

طب متخليك انت في حالك ي نجم وملكش دعوه بيها
ولو الموضوع مش عاجبك متشاركش فيه شوفت ساهله ازاي

اعملي زي سعيد صالح ف مدرسة المشاغبين
انا عارف كل حاجة بس مدكن 😎
انك تبقي فاهمه الطباع كا كتكوت جار عليه الزمن دي حاجة حلوه لو حواليكي التزمي الصمت انما لو عاشوها عليكي. ادي جامد ولا يهمك 😂😂😎

اعملي زي سعيد صالح ف مدرسة المشاغبين
انا عارف كل حاجة بس مدكن 😎
انك تبقي فاهمه الطباع كا كتكوت جار عليه الزمن دي حاجة حلوه لو حواليكي التزمي الصمت انما لو عاشوها عليكي. ادي جامد ولا يهمك 😂😂😎
مهما ببعشوها عليا

ارفعي شعار I don't care 😂😂هيسكتو خالص

بفضل اقلهم انتو صح
غلط انك تاخدي الناس ع قد عقلها مفروض تعرفي كل واحد انتي عايزه ايه وتقولي ده بيدايقني

غلط انك تاخدي الناس ع قد عقلها مفروض تعرفي كل واحد انتي عايزه ايه وتقولي ده بيدايقني
يسطا مينفعش معاهم غير كده مره قلت بطلو حوارات بقا وسبتهم قعدو يقولو بتغير مني

يسطا مينفعش معاهم غير كده مره قلت بطلو حوارات بقا وسبتهم قعدو يقولو بتغير مني
مش كل الناس ينفع معاهم التجاهل في ناس لازم تعرفيهم مقامهم وانهم لا قيمة لهم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%