NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال إستكمال نقطه ومن اول السطر [ بعث الشيطان من جديد ] السلسله الثانيه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Depo O

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
30 أبريل 2024
المشاركات
9
مستوى التفاعل
24
نقاط
182
الجنس
ذكر
الدولة
المريخ
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بعد كدا هتلاقو باقي الاجزاء في الكومنتات وهحاول ادمجهم
نبدا !
_________________________________________
الجزاء الاول

اترميت جسمي علي السرير مش حاسس بحد او بحاجه وروحت في النوم وسامع صوت عالي فشخ بيصرخ وبيشتم

الصوت: دي اخرتها انا يحصلي كده يلعن كسم اليوم الي خليتك تتحكم فيه شوف شوفت وصلتنا ل ايه شايف حصله ايه بسبب غبائك قال اي قال مش عايز اخليه يقتل حد يريته قتلهم كلهم ولا حصله ال حصل كسممكككك اخرج حالااااااااااااااااااااااا

ظهر باب اسود قدامي وخارج من وراه الصوت الغريب وخارج من تحته نور خفيف وظل لشخص

لقيت جسمي بيتحرك تلقائيا وبفنح الباب وبدخل. وبلاقي نفسي داخل غرفه ملكيه فيها شخصين جالسين علي عروش زي الملوك واحد لونه اسود و الثاني لونه ابيض قاعدين الاتنين و الاسود عمال يزعق ويشتم في الابيض و الابيضها هادي فشخ وباصص في الارض كئن عينه مكسوره

اول لما دخلت سكتو بصولي بصدمه
الاسود شاور عليا وبدا يصرخ وهو باصص ل الابيض وكئنه شاف نهايته

الاسود: اتفضل شوف نتيجه افعالك الغبيه العهد بدا يظهر وهو لسه عيل خول مش قادر حتي يصد بشر عاديين

الابيض: بصلي قوي وركز معايا اوي طب ازاي انت المفروض لسه مش جاهز

انا: انتو مين وانا ليه هنا

الاسود باصلي وبدا يمشي بخطوات بطيئه ومع كل خطوها بيمشيها ويقرب مني بحس قلبي هيقف ومخضوض ومرعوب بس الاحساس ده كان موجود معاه غضب غريب وكبير وسخط علي كل شيء وبرضو احساس اني عايز اتمرد علي ايه مش عارف بس احساسي مع كل خطوه بيزيد لحد ما بقا وشه قدام وشي وباصصلي بعينه السوده

الاسود : ناوي تقضل تترعش كده كتير ؟

منغير محس لقيت جسمي كله فعلا بيترعش من الخوف و الغضب مكنتش فاهم شعوري في الوقت ده
فضل باصصلي وعينه فيها سواد وغضب مش موجود في بني ادم

الاسود: بكسمك ناوي تتجوزني بتبصلي كدا ليه يا روح امك متقول جيت ليه

انا: انا مجتش بمزاجي انا هنه ومعرفش جيت ليه انتو عايزين مني ايه

الاسود بصلي واتفتح في الضحك وصوته كان بيهز المكان كامل وهو بيضحك وماسك بطنه كان بيضحك بشكل هستيري وبعد شويه هدي وانا كل ده مرعوب من شكله وبصلي وعينه في عيني وقالي

الاسود: احنا مش عايزين منك حاجه انتا الي عايز

انا: انا مش عايز حاجه انا عايز امشي من هنا

الاسود: تمشي ههههههههههه يعني تجبنا هنا وتقولي امشي انتا فاكر نفسك اي ؟

الابيض: اسود اسكت دلوقتي هوه مش عارفنا بعدين نفهمه

الاسود: اسكت يا خول مش انتا السبب في الي احنا فيه ده خليه يفوق بقا

بقيت باصصلهم وهما بيتخانقو وانا مش فاهم حاجه وفجئه حسيت نار مسكت فيا وجسمي بقا سخن مولع وبدات اصرخ وعيني بتنزل ددمم و الاسود بيبتسم بشر

الاسود: دي البدايه عشان تعرف انت مين يا ملك هستناك في يوم وهفضل جمبك لحد ما نبقا واحد ولحد اليوم ده اشوفك علي خير

لقيت الاسود زقني بئيده وانا بقع في حفره وعمال اصرخ وباصصله وهو بيضحك وعلي وشه نظرتي ايام زمان
وفجئه صحيت في اوضتي وعرقان فشخ وبنهج زي الي كان بيجري المارسون

هديت بعد نص ساعه وانا مش حاسس بحاجه مش حاسس بحاجه حرفيا مشاعري كلها اختفت كئني بقيت حجر مش حاسس ولا بحب ولا بغضب ولا بفرح حاسس بس بلوحده
وحاسس ان جوايا سكون تام ومشاعري محبوسه طول الوقت موجوده بس كئنها مربوطه بسلاسل حديد

قمت من علي السرير وفكره واحده بس الي فبالي لازم اتغير ولو التغير هيجي بموتي موافق

( بعد ثلاث اشهر )

صحيت من النوم ووشي بارد زي التلج وشعري طول واصل لكتفي وقعدت علي السرير و الباب خبط


امي: ليل ممكن نتكلم

انا: ادخلي يا امي
امي فتحت الباب ودخل وهيه شيفاني قاعد علي السرير ولابس بنطلون رياضه ولسه بفوق وبصت لجسمي الي بقي متقسم بس اترعبت لما شافت ظهري كان متقسم ومعضل بس عضلاتي رسمه شيطان مبتسم وقفت تنحت ومبقتش قادره تتكلم وبتبص بس

انا: اكيد انتي مش جايه عشان تبوصي علي ضهري وضحكت بسخريه وانا ببصلها

امي: يا ليل انا جايه عشان افهم انت فيك اي انت مالك ولا بتضحك ولا زعلان طول الوقت وشك خشب وبتنزل من الفجر ترجع تاني يوم

بصيت ل امي وحسيت انها حركت فيا حاجه مش فاكرها او بمعني اصح مش عايز افتكرها رجعت بصيت في الارض وقومت ووقفت قدمها ومسكت راسها بوستها وانا خارج و بقولها

انا: صدقيني مفيش حاجه بس هيه فتره نفسيتي تعبانه شويه وضحكت ضحكه صفرا وخرجت من الاوضه لبست هودي اسود وجاي انزل لقيتها بتنده عليا
امي: ليل انا مش هكلمك عن ده دلوقتي بس حابه اقولك ان المدرسه هتبدا بعد بكره


وقفت وقبل منزل لفتلها وعيني مفتوحه وبضحك بكل سيكوباتيه وشعري بيطير لفوق وبنشف جسمي لحد ما عروق وشي بانت من كثر الغضب

انا: ده احلي حاجه قولتيه انتي مش متخيله يا امي قد ايه مستني ارجع للدراسه وبضحك بكل سيكوباتي ولفيت ونزلت ونازل علي السلم بسرعه ومش واخد بالي لقيتني خبطت في بنت ووقعت البنت وهيه بتقع حطيت ايدي علي وسطها وسندتها

البنت: مش تحاسب يحمار انتا وابعد ايدك يا حيوان
البنت كانت طيزها مدوره ومرفوعه لفوق و مدوره وشكلها يوقف الزب ليها تعظيم سلام وبززها وسط وباين انها مش لابس براه ولابس بنطلون ضيق نيك عليها راسم طيزها بشفرات كسها وشعرها كان طويل واصل لحد طيزها ولابسه نظاره مخليه شكلها ابن متناكه فاجر

بصتلها لثاني شوفت فيها حته من الكلوت الاحمر الي هيا لابساه طالع من البنطلون حته صغييييره جدا وبعدها فكيت ايدي من علي وسطها ولقيتها وقعت لتحت وطيزها خبطت في الارض وبززها بقو بيترجو زي الجيلي وانا باصصلها وانا نازل

انا: عشان تعرفي تمسكي لسانك كويس بعد كدا وعلي فكره الون الاحمر هايل عليكي
وسبتها ونزلت اجري من علي السلم وهيه لسه بتفوق من الوقعه ولسه بتبص قدامها ملقتنيش وانا خدت السلم جري ونزلت تسع ادوار في دقيقه واحده وسامعها عماله تزعق وتشتم وعمال اضحك عليها بس منظرها هيجني فشخ

طلعت موبايلي ولقيته بيرن فتحت وكانت ساره واحده اتعرفت عليها بلصدفه في الساحل لما طلعت من شهر ( ساره عندها 18 سنه عباره عن فرس ب المعني الحرفي طيزها مرفوعه وراها وبززها قدامها مترين تحسها مرضعه من كبرهم وجسمه حرفيا متناسق وسطها رفيع فشخ وكل لبسها كروب توب وضيق وهيه الوحيده الي دخلت مزاجي في الفتره دي )

انا: بنت حلال كنت لسه هكلمك لو فاضيه عشان عايزك فحوار

ساره: ليل انت فين بكلمك من ساعه مرجعنا ومردتش افتكرتك نسيتني اصلا بجد انتا فين

انا: عند امك يعني مش عارفه هههههههههههههه

ساره: ولا متبضنش قولي انت فين هبعتلك عربيه تجيبك

انا: اوبا عربيه مره واحده مكنتش اعرف اني مهم اوي كده نصايه وهكون عندك

ساره: بصوت واطي شويه طيب تعاله علي...... عبال ما اجهز القعده اصلك مبتجيش علي الفاضي لازم يكون فيها مصلحه هههه وضحكت بلبونه في التلفون وانا هجت اكتر

انا: مع اني مش مطمنلك بس اشطا هكون نصايه واكون عندك سلام يا ملبن هههههه

ساره: سلام يا قلب الملبن وحسيت في صوتها بهيجان بس مركزتش

ركبت المواصلات وروحت العنون الي قالتلي عليه ولقيته عباره عن فيلا جامده نيييك اشبه بقصر من الفيلا روحت عن الباب ورنيت الجرس و بوابه الفيلا اتفتحت
وخبطت علي الباب وفتحتلي ساره وهيه لابسه بيبي دول احمر عباره عن خيوط مش مغطي حاجه اصلا وكاشف وفيه فتحتين كباره طالعين منها بززها وخيوط ملفوفين حولين حلمت بززها وكسها كان محلوق وعامل وشكله كيوت فشخ

انا: قفلت الباب وزقتها لجوه يخربيت امك ايه ده محدش قالي انك ناويه تغتصبيني انا ولد ولود ومحترم قوي خدي بالك
لقيتها نفخت خدودها وحطت ايدها علي وسطها وعامله زي ******* وحطت وشها في وشي وانا سرحتي في عيونها الخضره وشعرها الي عملاه ديل حصان
ساره: بص بقي انتا النهارده بتاعي وسبلي نفسك خالص
لقتني منغير محس وتلقائيا وقفت وبصتلها في عينها الخضره وبمسكها من وسطها وبقربها مني وباخدها في بوسه طويله كنت باكل شفايفها اكل وهيه دابت وساحت في ايدي علي الاخر
وبدات انزل ايدي علي طيزها واقفش فيهم براحه وابوسها برومانسيه

وبعد ما بوستها ل10 دقايق وبعدت عنها ثانيه كده ولقتها دابت خالص
ساره: بصتلي اوي ايه بقا مش هتسبني في حالي النهارده ولا اي تعالي الاول عملالك مفاجئه هتعجبك
بصتلها وفهمتها وهيه ماشيه قدامي روحت رازعها سبانك خلاها تنط لقدام وبصتلي اوي وعملت نفس حركتها الطفوليه الي بتهيجني فشخ
ساره: بس بقا استني شويه مالك النهارده
انا: خلاص انا ساكت اهو وبعدين انا اصلا خايف لتعمليلي حاجه تضيعي مستقبلي دنا لسه ولد ولود واخاف علي نفسي اوي ومحترم اوي خدي بالك
ساره: بصتلي واضحكت طب تعاله متخفش مش هاكلك هههههه
دخلنا جوه وقعدت علي الكنبه وقدامي ترابيزه عليها حشيش وبيره ونبيت وكوك وليله سودا
برقت اوي للحاجه وبصيت لساره
انا: ساره انتي من امتي وليكي فل كوكاين و الحشيش انتي كنتي بتتصطلي من البيره بت انتي اوعي تكوني ادمنتي
ساره: لا و**** انا بس لقيتك فمره بتشرب حشيش مع الخمره وقولت اكيد هحبه زيك
انا: ساره بصي اول حاجه الحشيش بشربه تفاريح هوه و الخمره بس الكوك عمري مشربته عشان عارف سكته وشوفت ناس كتير بتقع فيها قومت واخدتها في حضني وبوستها براحه علي شفيفها وانا بقولها ومش عوزك انتي كمان تروحي في السكه دي انتي اغلي عندي بكتير من كدا
ساره: بصت في عني قوي انا بحبك اوي يا ليل تعرف انا عمري مسلمت نفسي لحد اخري كان شات هزار مع ولاد لحد لما شوفتك خايفه فيوم تسبني وتمشي
انا بصتلها فعنيها وقعدت وقعدتها علي رجلي وانا بقولها انا عمري مسيبك مقدرش اصلا بعد الي قولتيه ده اسيبك
انا: الا صحيح بت انتي انتي تعرفي حد بيبعلك كوك منين ؟
ساره: هتتفاجئ لو عرفت واد كده من نفس المدرسه الي قولتلي عليها شغال ديلر وعنده الحاجات دي اسمه عمر
عيني لمعت وحسيت جسمي سخن وشعري بيترفع للهوا فوق وجسمي بيشد
انا: ههههههههههه ديلر مش وحش اهو نتسلي بيه كبدايه و الحساب يجمع من ولاد المتناكه كلهم سوا
ساره بدات تعرق ووشها قلب وبصتلي اوي ولاول مره حسيتها خفت مني وقامت من علي رجلي وبصتلي قوي
انا: مالك يبت قومتي ليه ووشك اتخطف
ساره: بصتلي برعب وجسمها بيترعش علي خفيف ايه الي حصل ده انتا ازاي قلبت كده وبعدين مالك قللبت اول ما جبت سيره عمر ده
لاحظت اني فعلا عيني احمرت و الاعصاب ظهرت في كل جسمي وبقي شكلي يخوف شويه وهديت ورجعت زي ما كنت وبصتلها وضحكت
انا: اي يعم الجامد مش كنت ناوي تسطلني وتغتصبني من شويه
ساره: ليل بجد احكيلي انا بحبك بس مبحبش لو شيلت جوتك حاجه انا من اوى ما شوفتك عمري مشوفتك كده فيه ايه احكيلي
انا: ساره ده نفس الموضوع الي حكتهولك لما كنا في المصيف واقفلي بقا ومتخربيش اليوم
ساره عنيها لمعت وافتكرت حاجه وبعدها رجعت بصتلي بعنيها بحنان وطفوليه وشكلها يهيج الحجر وانا في ثانيه كنت ناسي الموقف
انا: عقابا ليكي هتشربي اول كاس
روحت فتحت البيره وبدات اصبلها وهيه تسكر وتروح لحد لما خدودها احمرت ولقيتها نزلت فيا بوس وقفشت في ضهري ب اديها
وانا اندمجت معها في بوسه قعدت ربع ساعه لحد لما نفسها اتقطع
شلت شفايفي من عليها براحه وبرومانسيه وباصص في عنيها
ساره: بحبك
بصتلها في عنيها وشلتها وهيه حطت ايديها حوالين رقبتي وطلعنا قوضه النوم
ونيمتها علي السرير ونزلت علي رقبتها بوس ولحس وحبه حبه نزلت بلسانه علي بززها وبقيت بمصهم وبعضعض علي خفيف والحسهم والف لساني علي حلماتها وهيه تتئواه جامد وسايحه علي الاخر ولقيتها بتترعش جامد
ساره: اه اه اه براحه يحبيبي هتقطعهم براحه مش كدا امممم ه هج هجيببببببب
ولقيت نافوره ضربت من كسها والميه نازله غرقت السرير وانا وقفت وبقيت بنزل حبه حبه علي كسها ب لساني وهيه تقفش في ضهري بئيديها جامد وتخربش ضهري
وانا نازل لحس ومص في ذنبورها وبقيت بنيكا بلساني
ساره: مش قادره هتموتني يخربيتك كسي اه اه احححح اهه اه اه براحه هتقطعو براحه علي حبيبتك
وانا مكمل مش سائل فيها ونازل لحس فيها لحد ما لقيتها بتترعش وبتجيب نافوره عسل نازل من كسها وضربت في وشي من كسها
قومت من عليها وبصتلها وهيه فهمت
وقامت سحبت البنطلون ونزلت ونزلت البوكسر وطلع زبي خبط في وشها وهيه بتقول اه بس بتاعك قليل الادب وبيضربني ازاي ونزلت عليه لحس ومص كئنه مصاصه وتشفط في بضاني في بوقها وتطلع لراس زبي وتلف لسانها حولين راس زبي قعدت كده فتره وانا حرفيا بموت من الهيجان
روحت ماسك بوقها ودخلت زبي مره واحده في زورها وبدات اخنقها بيه وهيه مستمتعه وبقيت بنيك في بوقها واطلع وادخل زبي في بوقها واخنقها بيه لحد لما بقيت بزوم جامد وهيه حست راحت مدخله زبي جواه زورها وبقيت بجبت لبني جوه زورها وهيه بلعته كله منزلتش نقطه
وزبي لسه واقف حجر
انا: مش يلا يا عروسه ولا ايه
ساره: لا كفايه مش قادره وبعدين انت متعبتش
انا: بصتلها وضحكت ورفعتها ونيمتها علي ظهرها وبفرش في كسها وبقولها تعبت هههههه شكلك نسيتيني
ساره: سكتت ووشها احمر وبتبص علي زبي وهو بيفرش كسها وبقت تطلع وتنزل بجسمها وتحك كسها في زبي وزبي خلاص هموت وادخله جوها وافتحها ولقيتها هيه الي بتنهج وبتقولي
ليل امم اه اه ليل افتحني اه مش قادره بقا افتحني وريحني بقا
انا وقتها فهت انها خلاص استوت وانا بدات احس بجد اني حبيتها وفعلا ظبطت زبي علي باب كسها وقبل ما ادخله قررت اني فعلا هتجوزها !
وقمت مدخل راس زبي براحه اوي في كسها وهيه شهقت وصرخت جامد
ساره: ليل امم اااااهه مش قادر بيوجع اوي براحه يا حبيبي براحه مش قادره
انا: بحبك يا ساره ودخلت نص زبي وانا باصص في عنيها الي لمعت اول ما سمعتني ورجعت صرخت بئعلي صوتها من الوجع
ساره: وا وا انا كمان بموت فيييك ومقدرش اعيش منغ اه يرك ب بس مش قادره برررررحه عليا يا حبيبي عشان خاطري اه
بصتلها وبدات وروحت مدخل زبي ل اخره ولقيتها شهقت وانا هديت وبدات اتحرك برومانسيه وابوسها واعض رقبتها براحه وحبه حبه بقيت برزع في كسها وهيه دايبه ومتشعلقه فرقبتي وربطتني برجليها وانا نازل ترزيع في كسها نص ساعه وحاسس نار بتاكل في زبي جوه كسها
وخلاص حسيت اني هجيب
انا: ساره هيجيببببب
سارره: وانا كمان اوعي تجيب جوه هحمل اوعي يا ليل هاتهم في بوقي
روحت شايل زبي من كسها وحتطه في بوقها وفضيت لبني كله في بوقها وهيه اول اما خرجت زبي فتحت نافوره عسل وغرقت السرير لثالث مره وبعد ما خلصت هيه بلعت لبني كله وانا اترميت جمبها حاضنا بعض وضحكنا وهيه فجئه اتخضت وبصت لملايه السرير الي عليها ددمم شرفها وكانت لسه هتتفتح صريخ وعياط
ساره: ؤالهوي انا انا اتفتحت يا ليل انت فتحتني احنى عملنا ايه يلهوي وكانت لسه هتلطم
مسكت ايدها وبست باطن ايدها وبوستها وروحنا مع بعض وهيه هديت شويه وشلت شفايفي من شفايفها وحضنتها وبصيت فعنيها واحنا عريانين وعلي السرير وحاضنين بعض
انا: ساره تتجوزيني !!
وهيه بصتلي قوي كئنها اتفاجئت وانا فعلا كنت خلاص حبيتها ومعها بس كانت مشاعري بترجعلي من تاني
ساره: بجد بجد يا ليل هنتجوز وابقا مراتك وكلبشت في. رقبتي ب ايدها وبصتلي في عيني وحضنتني جامد وقالتلي انا بحبك اوي

انا: وانا كمان بحبك وهفضل جمبك لاخر يوم فعمري وهعمل كل حاجه عشان نتجوز
علي قد نا سارا كانت مسلسمالي نفسها علي قد ما هيه حرفيا نسيت حياتها وبقت بتفكر فيا بس وحتي انا بقيت عامل زي المجنون واحساسي ليها بقا عباره عن حب بس حب صافي من اي حاجه تانيه وهيه برضو كانت نفس الشعور
ونمنا في حضن بعض وخلص اليوم علي كدا
وحلمت ب.........
.
^___________________
وبااااس كدا يا بشوات اظن كدا عملت الي عليا ياريت لو تشجعوني في كومنتات وانا هكمل باقي اجزاء السلسله في ااكومنتات واحاول ادمجهم مش هعمل سلسله جديده غير اما نوصل عدد اجزاء هنا كويس لو في تفاعل طبعا وكومنات وكدا وبس كدا رايكم يهمني وشكرا
 
  • عجبني
التفاعلات: ميدو الجنتل, Abdalla Elmasry, .Black Shadow و 2 آخرين
بدايةة موفققة ااستممرر
 
  • حبيته
التفاعلات: Depo O
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%