NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الامبراطور الفاجر

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ليه في مجتمعنا العربي تحديدا اي واحد عنده مشكلة لازم لما يتجوز يختار البنت اللي عندها نفس المشكلة والا مش هيخلص من كلام الناس ويبقي تريند
يعني اللي مطلق ياخد واحدة مطلقة
الاعزب ياخد واحدة عزباء
الارمل ياخد ارملة
حتي اللي عنده ***** ياخد واحدة معاها *****
واللي عنده اعاقة ياخد واحدة عندها اعاقة او معاها ***** او مطلقة او ارملة مينفعش يختار هو لازم يتفرض عليه الحاجات دي في مجتمعنا العربي

طب ماانت قولت ، لو معملش كدا هيبقي ترند
ومظنش انك سمعت قبل كدا ف مصر ترند عن حاجه كويسة ،،، ديما فضايح يعني 😂
ثانيا ،،، بيختار اللي زيه عشان يبقي (الحال من بعضه) ومحدش يتعووج ع حد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب ماانت قولت ، لو معملش كدا هيبقي ترند
ومظنش انك سمعت قبل كدا ف مصر ترند عن حاجه كويسة ،،، ديما فضايح يعني 😂
ثانيا ،،، بيختار اللي زيه عشان يبقي (الحال من بعضه) ومحدش يتعووج ع حد
انا بقول ليه كل واحد يسيب التاني في حاله وميبصش علي اختياراته ليه دايما اختياراتنا نحط قبلها كلام الناس

انا بقول ليه كل واحد يسيب التاني في حاله وميبصش علي اختياراته ليه دايما اختياراتنا نحط قبلها كلام الناس
بص
خلاصة "أي هري"
اللي يقولك مبيهمنيش كلام الناس ، والناس ميشغلونيش وبتاع دة هبل ، الانسان كائن إجتماعي بيحب المدح ويكره الذم ومظنش هيمدح نفسه يعني
ثانيا هتلاقي الواحدة تقولك (ف نفس الجملة) انا كلام الناس ميهمنيش وبعدها بكلمتين ،، انا محترمة/جميلة/ناجحة (((بشهادة الناس)))
،،،
وعشان هنا مش مجال ،، حاول تعرف ليه مثلا لازم نستعين ع قضاء حوائجنا بالكتمان ، هتكتشف لان الخيبة علي الملأ (امر قااااتل)

• عجبني
التفاعلات: حياة الرووح
بص
خلاصة "أي هري"
اللي يقولك مبيهمنيش كلام الناس ، والناس ميشغلونيش وبتاع دة هبل ، الانسان كائن إجتماعي بيحب المدح ويكره الذم ومظنش هيمدح نفسه يعني
ثانيا هتلاقي الواحدة تقولك (ف نفس الجملة) انا كلام الناس ميهمنيش وبعدها بكلمتين ،، انا محترمة/جميلة/ناجحة (((بشهادة الناس)))
،،،
وعشان هنا مش مجال ،، حاول تعرف ليه مثلا لازم نستعين ع قضاء حوائجنا بالكتمان ، هتكتشف لان الخيبة علي الملأ (امر قااااتل)
يعني لازم كل واحد يعمل كل حاجة في السر عشان يسلم من كلام الناس ده قصدك

• عجبني
التفاعلات: حياة الرووح
يعني لازم كل واحد يعمل كل حاجة في السر عشان يسلم من كلام الناس ده قصدك
عشان لو فشلت متبقاش ف عندك صدمتين
فشلك،،،، وانك تشيل هم كلام الناس (وطبعا اقربهم ليك) ،،، ولو ع الغريب عنك متخافش فالغريب مشغول بقريبه 😂

عشان لو فشلت متبقاش ف عندك صدمتين
فشلك،،،، وانك تشيل هم كلام الناس (وطبعا اقربهم ليك) ،،، ولو ع الغريب عنك متخافش فالغريب مشغول بقريبه 😂
في الزمن ده ممكن القريب يسيب قريبه ويتكلم علي حاجة مش عجباه من باب حرية الرأي

ليه في مجتمعنا العربي تحديدا اي واحد عنده مشكلة لازم لما يتجوز يختار البنت اللي عندها نفس المشكلة والا مش هيخلص من كلام الناس ويبقي تريند
يعني اللي مطلق ياخد واحدة مطلقة
الاعزب ياخد واحدة عزباء
الارمل ياخد ارملة
حتي اللي عنده ***** ياخد واحدة معاها *****
واللي عنده اعاقة ياخد واحدة عندها اعاقة او معاها ***** او مطلقة او ارملة مينفعش يختار هو لازم يتفرض عليه الحاجات دي في مجتمعنا العربي
يسطا الكلام ده كان زمان دلوقتى لا قليل خالص واللى يفكر زى كده انا اسف متخلف ابن وسخه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%