NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

موضوعك له شقين الشق الاول انها تبلغ ولا لا الاجابه طبعا تبلغ
الشق الثاني هل اتجوز مغتصبه؟ هنا هنقف مع بعض شويه انا وانت وكل الرجاله ممكن نتجوز مطلقه ارمله واحنا متأكدين انها مش بنت بس هتيجي في حاله زي دي وهنفكر انا ممكن اتجوزها لو هي حبيبتي
اشكرك على المشاركة
كلامك فيه منطقية كبيرة

• أتفق
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
الشخص الجاهل ثقافيا ودينيا دا حيوان

الي مش قادر يمسك نفسه وبقي عنده جرأه يعملها في الشارع دا حيوان

الي يتقبل الحاجه الي يرفضها علي اهل بيته دا حيوان

طبعا قلت الجواز ودا مش سبب رئيسي طبعا انتشار البورن انتشار الفتن في الشوارع مفيش غض للبصر

دي كلها اسباب تراكمت وخلت الحيوان مفكر ان الدنيا بقت فيلم سكس 🙂
صح للأسف

الاغتصاب فعل حقير جدا
يعني شو استفدت اغتصبت هالانسانة
فعل اقرب للحيوانات
طبعا انا مع التبليغ عن هالحوادث منشان
ينفذو فيه اقصى عقوبة
وبالنسبة للبنت اتجوزها شو فيها يعني
هية مالها ذنب
فعلا حقير ويستحق أقصى عقوبة

• عجبني
التفاعلات: hani1
انا اكيد هتعاطف معاها
لكن انا مش هقدر انسي الي حصل ف ولا اتعبها ولا اعزب نفسي
اذا كنت مش هتقدر يبقى فعلا رفضك افضل ليم وليها

• عجبني
التفاعلات: محب الغمـوض
  • عجبني
وارد جدا ان يحصل حالات اغتصااب سواء ستات او بنات ( طبعا اللى بيعمل كده عاوز اعدام عشان محدش يفهم غلط ) وفى حالات زى كده ناس بتبلغ عشان تاخد حقها وناس بتخاف وتقول فضيحه وخلافه
اية وجهة نظركم هل اللى يحصل معاها كده تبلغ ولا لا
النقطه التانية هل لو قدامك عروسة وحصلها حالة زى كده والبنت فعلا كويسه وقاومت هتوافق تتجوزها ولا هتقول لا اخد واحده غيرها احسن
يسطا انت سالت وجوابت علي نفسك

• عجبني
انا بسأل الناس رأيهم ايه
ماهو طبيعي وده الاكيد انهما هيقفوا جانب ست او بنت مغتصبه لنوا ده جريمة كبيره اوى اوى يسطا وسيبك من بلي بيحصل مع خول اللي بيغتصب لنوا هيبقا خول بجد فعلنا لنوا اللي متعرفوش في أي قسم تلاته بتقوم عليهما حفله نيك وضرب وجميع مماتخيل وهما المغتصب و حرامي و قواد بس ده غير حكم الاعدام او مؤبد معتبر واه قبل ماخلص كلامي ده الاهل اللي بتسكت عن حق بت او ست مغتصبه بيبقوا مشركين في جريمة لانهما كده دمروا مستقبل وحيات بنتهما و هيتعقبوء كده كده لنوا اسكت عن الحق شيطان اخرس و لو سقطت عداله الارض فانصر لي عداله سما

• عجبني
الموضوع صعب كتير جدا يا حبايب بس لازم ما يشتكو الاهل لازم يقتلو المغتصب لانو دا حرام يعيش وبعدها البنت ينستر عليها لو ليها اولاد عم نخوجيه ورجاله

• عجبني
تبلغ طبعا

• عجبني
ماهو طبيعي وده الاكيد انهما هيقفوا جانب ست او بنت مغتصبه لنوا ده جريمة كبيره اوى اوى يسطا وسيبك من بلي بيحصل مع خول اللي بيغتصب لنوا هيبقا خول بجد فعلنا لنوا اللي متعرفوش في أي قسم تلاته بتقوم عليهما حفله نيك وضرب وجميع مماتخيل وهما المغتصب و حرامي و قواد بس ده غير حكم الاعدام او مؤبد معتبر واه قبل ماخلص كلامي ده الاهل اللي بتسكت عن حق بت او ست مغتصبه بيبقوا مشركين في جريمة لانهما كده دمروا مستقبل وحيات بنتهما و هيتعقبوء كده كده لنوا اسكت عن الحق شيطان اخرس و لو سقطت عداله الارض فانصر لي عداله سما
العقل والمنطق يقول ان الكل يدعمها لكن للأسف بتلاقي ان ممكن اقرب الناس ليها بيحملوها مسئولية اللى حصلها

الموضوع صعب كتير جدا يا حبايب بس لازم ما يشتكو الاهل لازم يقتلو المغتصب لانو دا حرام يعيش وبعدها البنت ينستر عليها لو ليها اولاد عم نخوجيه ورجاله
اهو كلمة ينستر عليها دى تدل وكأنها عاملة حاجه غلط

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%