NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نفسي يفشخني...... بس ازاي.؟

Toty

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
الراجل بتاعي للاسف مش بيكفيني و لا بيحسسني بالمتعه اللي نفسي فيها و لا بيحسسني بخضوعي و سيطرته عليا و للاسف كمان مش بيتعامل معايا بعنف و لا بيضربني جامد على طيزي و يفشخني و يربيني زي ما بحب و بتمنا مش بيعمل كل الحاجات دي اللي بحبها و بعشقها
و انا تعبت اوي بجد لاني الحاجات دي متعتي لازم احس اني لبوه بجد و اتفشخ و اتربى تحت رجلين الراجل بس للاسف هو مش ببعمل كده

بس المشكله انا بحبه اوي

قولولي و انصحوني اعمل ايه ..؟؟

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mazen mohamed, Runia, البوب الكبير اوي و 7 آخرين
ومستني معاه ليه ؟ العلاقات اللي زي كده مبنية علي المشاعر العكسية يعني انت بتحب الخضوع فلازم اللي يكون معاك بيحب السيطرة
السيطرة دي ليها اصول في التربية بتبدا من اول انك تتعلم النظرة لحد ما توصل لسيطرة كاملة عليك في المشاعر والحركات وتبقي عروسة في ايد سيدك
حتى الضرب والعقاب ليه اصول مش ساديه قد ما هو اعلان دائم لخضوعك لسيدك

• عجبني
التفاعلات: البوب الكبير اوي و بنوتي اسمر
تم النقل للقسم المخصص
برجاء التأكد من القسم قبل النشر

الراجل بتاعي للاسف مش بيكفيني و لا بيحسسني بالمتعه اللي نفسي فيها و لا بيحسسني بخضوعي و سيطرته عليا و للاسف كمان مش بيتعامل معايا بعنف و لا بيضربني جامد على طيزي و يفشخني و يربيني زي ما بحب و بتمنا مش بيعمل كل الحاجات دي اللي بحبها و بعشقها
و انا تعبت اوي بجد لاني الحاجات دي متعتي لازم احس اني لبوه بجد و اتفشخ و اتربى تحت رجلين الراجل بس للاسف هو مش ببعمل كده

بس المشكله انا بحبه اوي

جربتي تستفزيه و تشتميه مثلا و ترزلي عليه و تهنيه و تقولي مثلا انت زبك بيضحكني من كتر مهو صغير

تعال خاص وانا اشرحلك

بس المشكله انا بحبه اوي

تعال خاص

اتكلمي معاه وخليه يفهم ميولك والحاجات ال بتمتعك ف الجنس ولأنك بتحبيه هو هيفهم وهيسمع منك ولو لاقيتي تجاوب منه كملي ووجهي يعمل اي لحد م توصلي لقمه متعتك معاه
السكوت مش حل

الصراحة والوضوح أهم شيء صارحيه باللي بتحبيه و أكيد هيتجاوب معاكي

خليكي لبوة معاه حيطلع الاسد الي جواه 🔞🔞

انت ولد سالب ولا بنت؟
لان السوالب هما اللي بيحبوا كده

• حبيته
التفاعلات: Amigod
انت ولد سالب ولا بنت؟
لان السوالب هما اللي بيحبوا كده
ما تعممش مش كل السوالب، يمكن الي قابلتهم (انا ما قابلتش النوعية هذه غير فالشات)
و نصيحة تعامل مع الاعضاء بالي يبينوه من غير ما تحقق معاهم 😂الست طالبة نصيحة
من حقها تحس بحاجات هي تعجبها مع جوزها!

• بيضحكني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص
ما تعممش مش كل السوالب، يمكن الي قابلتهم (انا ما قابلتش النوعية هذه غير فالشات)
و نصيحة تعامل مع الاعضاء بالي يبينوه من غير ما تحقق معاهم 😂الست طالبة نصيحة
من حقها تحس بحاجات هي تعجبها مع جوزها!
انتو ليه متاكدين كده اني بنت مش سالب

انتو ليه متاكدين كده اني بنت مش سالب
و احنا نعرف منين؟ الصورة فيها بنت و توتي يبقى دلع
لبقى وضح يا حبيبي او حبيبتي ميولك و مافيهاش اشكال يعني.. مافيش اسهل مت انك تقول انت ايه، تعليقك السابق هو السبب ايضا

و احنا نعرف منين؟ الصورة فيها بنت و توتي يبقى دلع
لبقى وضح يا حبيبي او حبيبتي ميولك و مافيهاش اشكال يعني.. مافيش اسهل مت انك تقول انت ايه، تعليقك السابق هو السبب ايضا
دي صورتي بس انا سالب و دي صورتي مش عارف ازاي شايفها صورة بنت
وتوتي اسم الدلع بتاعي

• عجبني
التفاعلات: Amigod

بس المشكله انا بحبه اوي

انا في الخدمه

بس المشكله انا بحبه اوي

قوليلوا وصرحيه وعرفيه يمكن ميعرفش انك بتحبي كدا

تحب نبقا صحاب لو ممكن🙂💕♥️

اتكلمي معاه وحاولي تخديه للسكة ديه واحدة واحدة عرفيه انك بتنبسطي كده وهتبسيطه اكتر قوليله ايه رايك لو تجرب كذا مرة بكرة كده

تعاله هنا خد فكره يمكن تغير رايك 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%