NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نفسي انيك 12

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا كنت زمان ياما لعبت فى بنات بس كانت علاقات تفري وتقفيش ولحس بس مفيش غير مره نكت واحده من طيزها
وبعد كده قلت خلاص مش هعمل كده تانى وعليها من خمس سنين
المشكله دلوقتى بقيت هيجان اوى واى واحده اشوفها اتخيلها عالسرير والبنات بقت هايجه هيا كمان بتبص وتلزيق فالميكروباص وبتاع وزبى بيقف وعاوز ارتاح مش عارف ارجع تانى زاى زمان ولا اعمل ايه
وبقيت مؤخرا بهيج أوى عالستات المتجوزه

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: أموت فى الجنس، drsniper666 و هانى عصام
انا كنت زمان ياما لعبت فى بنات بس كانت علاقات تفري وتقفيش ولحس بس مفيش غير مره نكت واحده من طيزها
المشكله دلوقتى بقيت هيجان اوى واى واحده اشوفها اتخيلها عالسرير والبنات بقت هايجه هيا كمان بتبص وتلزيق فالميكروباص وبتاع وزبى بيقف وعاوز ارتاح مش عارف ارجع تانى زاى زمان ولا اعمل ايه
يا سلاااااام عليك (y)☺️
انا كمان بهيج اوي ع الستات المتجوزة :devilish:
عايز اتعرف بيك و اكلمك

المشكله دلوقتى بقيت هيجان اوى واى واحده اشوفها اتخيلها عالسرير والبنات بقت هايجه هيا كمان بتبص وتلزيق اتنفالميكروباص وبتاع وزبى بيقف وعاوز ارتاح مش عارف ارجع تانى زاى زمان ولا اعمل ايه
اتناك الأول و بعدين نيك البنات و اتمتع واعرف ايه اللى خلاك مبسوط وانت ب تتناك علشان تعمل احسن منه وانت ب تنيك

اتناك الأول و بعدين نيك البنات و اتمتع واعرف ايه اللى خلاك مبسوط وانت ب تتناك علشان تعمل احسن منه وانت ب تنيك
تعااى انيكك وشوفى هتنبسطى ولا لا

دي مراحل معظمنا مر بها ، اتجوز لو عندك مقدرة مادية

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلنا بنهيج فلو هتقدر تستمر وتكمل كمل احسن ولو مقدرتش يبقى نيك

ده طبيعي بس لو عايز تقلل من شهوتك قلل احتكاكك بناس شويه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%