NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نفسي اطلع صباعي اقولها خدي

انا مش شاذه ولا سحاقية بس نفسي ابعبص اي ست قدامي وامسك بزازها فهموني الاحساس مش سايبني خالص والموضوع كبر فالدماغ الهايجه اعمل ايه ☺️

• عجبني
  • بيضحكني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الصقر_الجارح, بوروتو, drsniper666 و 18 آخرين
الرجاله بتلمس بعض عادي بس ايدك تروح لست تتقطع
ما اكيد مش حبص لراجل بشهوة وانت المفروض كدا متبصيش لست بشهوة ف انك تبصلها كدة انت دخلتي على شغلنا لما نبصلكوا اللى هو انت حاسه باحساسنا حاليا فاهمه قصدي

• عجبني
التفاعلات: بزازاي وحعاني
انا مش شاذه ولا سحاقية بس نفسي ابعبص اي ست قدامي وامسك بزازها فهموني الاحساس مش سايبني خالص والموضوع كبر فالدماغ الهايجه اعمل ايه ☺️
امال انتي ايه كدا 😂

كلميني

• عجبني
ما اكيد مش حبص لراجل بشهوة وانت المفروض كدا متبصيش لست بشهوة ف انك تبصلها كدة انت دخلتي على شغلنا لما نبصلكوا اللى هو انت حاسه باحساسنا حاليا فاهمه قصدي
انا توهت منك

لا معملهاش فمترو عيزاها نيجي بطريقه هزار
يبقي ياما تتعرفي علي بنات جديده للموضوع ده بس وخليكي جريئه من الاول أو مع واحده قريبه منك + شكل في واحده تعرفيها مهيجاكي

• عجبني
تقريبا ده احساس جواكى نفسك يحصل فيكى وعاوزة تنفزيه

مش لوحدك😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Prince amr، بزازاي وحعاني و Nothing stays the same
مراتي تحت امرك

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: sky_eagle2 و Levi Ackerman
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ما هو حيقلب بعد كده سحاق واسألي الستات الباي سيكشوال الي هنا

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%