NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور سؤال طلب نفسي اجرب بس مرعوبه

نفسي اوي اجرب السحاق مع بنت بس مرعوبه.. بسمع افلام كتير وخلاص حاسه اني همسك اي واحده معديه ف الشارع ازنقها

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: حماد العاشق, HEISENBERG0324, كازانوفا و 66 آخرين
كلميني ونتفق علي اتفاق حلو

نفسي اوي اجرب السحاق مع بنت بس مرعوبه.. بسمع افلام كتير وخلاص حاسه اني همسك اي واحده معديه ف الشارع ازنقها

اعملي مع حد قريب منك وبتوثقي فيه اختك او زوجت اخوكي او امك اذا ممكن

وحياتك وأنا بس الخوف مسيطر عليا ولما اسمع فيلم سحاق بولع بس بريح نفسي وخلاص لان مجرد التفكير او اوصلها لواحده صاحبتي خايفه بجد

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan
وحياتك وأنا بس الخوف مسيطر عليا ولما اسمع فيلم سحاق بولع بس بريح نفسي وخلاص لان مجرد التفكير او اوصلها لواحده صاحبتي خايفه بجد
طيب كلميني..

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan

اعمليها مع البيست ستر و غظى😉

يخربيت حلاوتك و هيجانك

انا كنت زيك بس في المنتدي عملت كل الي انا عايزاه ودلوقتي ليا صحاب برا المنتدي من المنتدي عادي بنتكلم انستجرام شات وكل حاجه بنعملها هناك
عايز ابقى صحبك 😉

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

طلبك عندي

جربتي ولا لسه متردده لحد دلوقتي

وجربتي ولا لسه

انا كنت زيك بس في المنتدي عملت كل الي انا عايزاه ودلوقتي ليا صحاب برا المنتدي من المنتدي عادي بنتكلم انستجرام شات وكل حاجه بنعملها هناك
😔

معلش بس سؤال هو انتي ليه اختارتي الميول ده ومختارتيش انك تمارسي مع راجل عادي

قبل ما تفكري في اي حاجة انتي متجوزة ولا انسة؟ هتفرق في الخطوات الي هتعمليها والنوع الي ممكن تحاولي معاة

ده فن وابداع

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%